Her Yerde Sen!!

3 0 0
                                    

Uçağa Bineli 2 Saat Olmuştu Amerikaya Varmamıza Daha Çok Vardı, Çok Sıkılmıştım. Acaba Koreli'yle Sohbet mi Etsem... Denemekten Zarar Gelmez Sonuçta Değil mi??

"Hey, Adın ne??"

Soğuk bakışlarla bana baktı

Jihoo: 'Jihoo, Kim Jihoo peki senin??'

"Anna, Anna Grimes Amerikalıyım"

Jihoo: 'Anladım, kaç yaşındasın??'

"19 sen??"

Jihoo: '22, Ama hala okula gidiyorum'

Şaşırmıştım

"Nasıl yani, geç mi gittin??"

Jihoo: 'Evet bu yıl Amerikada Okuyacağım'

"Gerçekten mi?? İyiymiş"

Birşey demedi Beni süzdü sonra önünde döndü. Öküz!! Bende önüme dönüp arkama yaslandım ve biraz Uyudum...

Biri beni dürttüğünde sinirle uyandım Tanrım Uçaktada Rahat Yok!!

"OF NE VAR??"

Baktıgımda Jihoo'ydu

Jihoo: 'Bağırma!! Amerikaya geldik.'

"İyi!!"

Göz devirdi ve Valizimi Alıp Uçaktan İndi. Bende Valizimi Alıp indim ve taksi bulmaya çalıştım uzun bir süre bekledikten sonra taksi bulup bindim ve evimin adresini verdim. Neredeyse yarım saat sonra evimin önüne gelmiştim

"Umarım Evdekiler Kızmaz...." Dedim ve kapıyı çaldım, Annem Açmıştı, Açtığı gibi şok oldum, Annemin yerine olsam bende şok olurum o kadar degistim yaneehh.

Annem:Kızım??!! Dedi ve Sıkıca Sarıldı.

"Anne Dur!! Boğulucam!!"

Hemen geri çekildi ve beni öpmeye başladı.

Annem:Kızım nerdeydin sen!! Nereye gittin, Ne yaptın, nasıl bu kadar değiştin!!

"Anne kusura bakma ama çenen düşücek içeri geçelim her şeyi anlatıcam"

İçeri geçtik ve Annemi Kanepeye oturttum.

"Bak Anne Ben....Okulda zorbalık görüyordum bunu sana söylemedim çünkü üzülücektin.. üzülmeni istemedim. Şişman ve Çirkin Olduğum için zorbalık gördüm, bende Kore'ye kaçmaya karar verdim, günlerce Aylarca Spor yaptım, Yüzümü değiştirdim, ama çokta değişiklik yapmadim sadece Kusurlarımı degiştirdim, yani tanına bilirim."

Bunları söyledigimde Annem ağlıyordu.

"Anne yapma böyle lütfen bende ağlarım yoksa!! Hem babam Nerde??"

'Baban İşte Kızım, hem aç mısın Yemey Getireyim mi??'

Uçakta birşeyler yediğim için toktum.

"Hayır Anne Uçakta yemek yedim"

Biz Böyle uzunca sohbet ettik, yorulmuştum uykum geldiği için Annemden Özür dileyip odama gittim. ve pijamamı giyindim.

Sıcacık Yatagıma uzandım ve yattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sıcacık Yatagıma uzandım ve yattım...

Alarmın sesiyle uyandım. Heycanlıydım çünki Bu gün Beni bir zamanlar Zorbalayan kızların yanına Gidicektim. Hemen kalktım banyoya gidip soğuk duş aldıktan sonra Rutin İşlerimi Hallettim ve giyindim, okulda istediğin şeyi giyinmek Serbestti o yüzden ne istersem giyine bilirdim.

 Hemen kalktım banyoya gidip soğuk duş aldıktan sonra Rutin İşlerimi Hallettim ve giyindim, okulda istediğin şeyi giyinmek Serbestti o yüzden ne istersem giyine bilirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giyindim.

Bence güzel ya dedim. Ve çantamı hazırlayıp Kahvaltıya indim.

Anne, Günaydın yemekler yine çok güzel olmuşş özledimm

Güldü ve otur dedi. Bende hemen oturup tıkınmaya başladım.

Annem:yavaş ye boğulacaksın!!

Ama çook güzell dedim ve masadan kalktım.

Anne Ben okula gidiyorum.

Annem: Emin misin kızım?? Ya yine zorbalarlarsa

Öyle birşey birdaha olmayacak Anne rahat ol. Dedim ve Annemi öptüm...

Okula gitmek için yola çıktım ve düşüncelerle yürüdüm... O kadar düşünmüştüm ki Okula Gelmiştim bile.

Hadı Bakalım.. dedim ve okula geldim. Şimdiden her kes Bana bakıyordu Fısıltılarda başlamıştı.

'tanrım... O bu kız mı??'

'Tanrıça gibi..'

'o inanılmaz'

'çok güzel görünüyor'

'zaten onun başaracağına inanıyordum'

'onu zorbalayanlar Acaba şimdi ne yapacak'

3 cü kata çıktım ve sınıfa girdim. Herkes bana bakmıştı çok şaşırmıştılar. Onlar....Beni Zorbalayan kızlar burdaydı.

'Hassiktir Anna??!!'

'oha çok değişmiş'

'mükemmel görünüyor!!'

'nasıl bu kadar değişti Anlamıyorum!!'

Kendi sırama doğru gittim çantamı bıraktım ve oturdum zaten ben oturunca zil çaldı ve Öğretmen içeri girdi.

Ögretmen: Çocuklar bu gün yeni erkek öğrenci var, içeri gel oğlum!!

Dedi, ve içeri....Hassiktir YİNE Mİ!!??
Bu Jihoo!!

Jihoo: Merhaba ben Jihoo, Kim Jihoo, 22 yaşındayım Okula geç gittiğim için bu sene sizinleyim.

Ögretmen: Pekala istediğin yere geç otur.

Hayır hayır lütfen benim yanıma oturma!! Tanrım....Şuan benim yanımda!!

Sesizce fısıldadım.

Niye her yerde karşıma çıkıyorsun?? Kore'de sen uçakta sen okulda sen, her yerde sen!!

Bana baktı ve Hafif güldü.

Tesadüfler İyidirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin