Güneşin yüzüme vurmasıyla uyandım, Jihoo hala uyuyordu. Bende kalkıp kahvaltı hazırlamaya başladım. Malzemelerin yerini bulmam kisa sürdü çünkü biraz küçüktü oda, tatlıydı Bence. Her neyse, salatalık meyve suyu ve pankek yapmıstım, yemekleri masaya koyarken Jihoo uyandı.
Günaydın
Jihoo:Günaydın
Kahvaltı hazırladım, gel otur
Jihoo:Tesekkur ederim
Gülümsedim ve bende masaya oturup yemek yedik.
Jihoo:Evlenecegin Adamın kaç yaşı vardı??
Yutkundum. 58
Şaşırmıştı, kim olsa Böyle bir tepki verirdi.
Jihoo:Tamam, bunları konuşmayalım. İstersen birazdan dışarıda gezmeye Gide biliriz. Sonuçta Koreliyim ve Amerikaya İlk Kez Geliyorum.
Bu benim içinde iyi olur, ben banyoda üstümü degistiricem, sende burda değiştir.
Bunu söylediğimde hafif güldü.
Niye güldün be??
Jihoo:Hiç, Hadi sen git ÜSTÜNÜ
değiştir.Banyoya gittim ve çantamda olan yedek Kıyafeti çıkarıp giyindim.
Bunları giyindim ve banyoda kendimi baktım. Bir Dakika yanaklarım niye kırmızı??!! Hemen çantamdan makyaj malzemelerin çıkarıp biraz makyaj Yaptım ve banyodan çıktım.
Ben hazırım!!
Jihoo:bende, Hadı gidelim.
Otelden dışarı çıkıp Jihoo'nun merak ettiği yerlere gittik. Sonra deniz sahiline gelip biraz oturduk.
Jihoo:burası çok güzel bir yer
Evet Aynı zamanda Kore'de Güzel, Huzur verici.
Jihoo:Öyledir, diyip güldü.
Bende güldüm ardından, Sonra Akşama Kadar Sohbet Edip Güldük, Aslında İyi çocuktu...yani Umarım
Sanki soğuk oldu... gidelim mi??
Jihoo:Tabii Hadı gel.
Bilin bakalım ne oldu?? Orası fazla kum olduğu için ayağım burkuldu, e burkuluncada Klassik Filmlerde ki gibi Jihoo nun üstüne düştüm, tam tersi olması gerekmiyor mu?? OF NE DİYORUM BEN!!
İyi misin??
Jihoo gülümsedi ve beni çevirdi, eve az önce dedigim gibi işte tam tersi oldu. Ben onun altında o benim üstümde!!
Ne yapıyorsun Acaba, öğrene bilir miyim??
Jihoo: Hiçbir şey
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfler İyidir
Teen FictionZorbalarla Dolu Bir Okulda Zorbalık görüyordum bıkmıştım, bu yüzden Onlar İçin Değişip Geri Döneceğim. Ve Öylede Yaptım:)