Saat 09:10 Uyandım bu gün kötü bir gündü çünkü Ailemle Başka bir Şehire Taşınıcaktım, Valizim Hazırdı ve Geriye bir tek giyinmem kaldı. Yataktan kalktim ve dun geceden hazır olar Çiçekli elbisemi giyindim.
"Umarım Gittiğim Yerde İyi İnsanlar Vardır" İç çektim ve Ailemin yanına gittim.
Annem:Kızım Hazır mısın??
"Evet Anne!!"
Annem:Hadı çıkalım o zaman
Evden çıktık ve Babamın Arabasına binip Gidicegimiz Şehire Doğru uzun Bir yolculuğa Çıktık.
4 Saat sonra Taşınacağımız eve geldik,
"Düşündüm de, Aslında güzelmiş Lan burası. Umarım Çirkin Ve Şişman olduğum için Beni Zorbalamazlar"
Valizleri Eve Zar-Zor Taşıdık her şeyi yerleştirdik, şimdi geriye Yarın Okula gitmem Kaldı...
"Annee!! Ben yatiyorum çok yoruldum"
Annen:Tamam git yat Hadı yarın okula gidiceksin.
Alarmın sesiyle uyanirsin
"Hay senin sesini sikeyim!!"
Sonunda Zorda olsa kalktim Banyoya Gidip Rutin İşlerimi Hallettim ve kahvaltı için Aşağıya indim
"GÜNAYDINNNN!!"
Annem:kızım mal mısın acaba??
Anne ya!! Ben acıktım
Annen:tamam otur kahvaltı yapalim
"Ellerine sağlık çok güzeller"
Diyip yemekleri Mideme Gönderdim
Şimdi Ne mi yapiyorum?? Tabi ki Okul için üstümü giyiniyorum, Okulun yerini dun öğrenmiştim zaten, Ayakkabılarımı giyinip yola çıktım 15 dakika sonra okula vardım ve.....gercekten çok güzel bir okulduAhh çok güzel!! Hemen iceri Gidip müdürün Yerini bulmaya çalıştım, ve Evet!! İşte *Müdür* yazısı yazılan bir kapı, hemen kapıyı tıklattım ve içeri girdim.
Müdür:Buyurun??
"Ah ben yeni öğrenci, Sinifim Nerde Acaba??"
Müdür: Oh, Sınıfın 12/C 3 cü kat, Soldan Birinci Kapı
"Teşekkür ederim"
Dedim ve 3 cü kata çıktım Ve kapıyı Tıklatım içeri girdim
"Ah Merhaba Ben yeni öğrenci Adım Anna, Anna Grimes"
Öğretmen:Merhaba Anna Memnun oldum, Hadı Otur bakalım.
Bu ögretmen Mal mı?? Nereye oturucam....Ah sanırım En Sondaki çocuğun yanına otursam iyi olur.
Bır kaç Kızın Fisildaşmalarini duymamak mümkün değil.
'Tanrım çok çirkin'
've çok şişman'
Diyip güldüler Tabi üzülmüstüm kim olsa üzülür değil mi??
Umarım İyi Birileri vardır.....Umarım
...
Dersten biraz zaman geçmişti, Sürekli Kafama Kağıt Atıyorlar, Şeytan diyor Git Sik!! Neyse sakin kalmaliyim, neyse ki Teneffüs oldu."Sonunda!!" Yanıma Sarışın ve ultra güzel olan bir kız geldi.
'Ah Sınıfımızda Bir ezik var!!'
'Çirkin Ve Şişmanıda unutma ahahah'
"Ben ezik degilim!!"
Kalktim kantine gittim, neyseki üstümde para vardı, Meyve suyu ve tost alıp masaya oturdum. Uzun boylu Yakisikli Bir Erkek geldi.
'sen yeni gelen kız mısın??'
"Evet.. bir problem mi var??"
'evet, problem sensin, söylesene..Ailen senin gibi çirkin bir kıza masıl bakıyor?? Çok gülünç'
"Seni ilgilendirmez, git lütfen"
Dedim. Ama o buna güldü, manyak mı bu çocuk??.
"Gitsen!!"
Meyve suyunu ve tostumu yere atip gitti. Orospu çocuğu!!
"Tanrım..."
|2 Ay Sonra|
Tam 2 ay geçmişti, burda hala beni zorbalıyorlar, ve beni zorbalayanların yarısının kız olması....gerçekten çok üzücü.
Bir gün yine dersteydik, dersin bitmesine son 15 saniye kalmıştı...
Ve hoca ödevin yerini söyleyip sınıftan gitti, yine yanıma kızlardan biri gelip saçımı, gözlüğümü ellemeye başlamışdılar. Tanrım...yine mi..'ben senin yerinde olsam utancımdan okula gelmezdim!!'
'tanrım şu sivilcelere bak'
'şişman!!'
Artık dayanamiyordum, hızla sırt çantamı alıp lavaboya gitti, içimi dökene kadar ağladım. Ama neden ağlıyordum bencede zamanı gelmedimi?? Artık beni ezmelerine izin vermicektim!!
Hızla lavabodan çıkıp okulu terk ettim, ve 15 dakika sonra eve geldim, odama çıktım. Plan yapmıştım Gece Kaçıp Başka Ülkeye Gidicektim.
"İşte Macera Şimdi başlıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfler İyidir
Novela JuvenilZorbalarla Dolu Bir Okulda Zorbalık görüyordum bıkmıştım, bu yüzden Onlar İçin Değişip Geri Döneceğim. Ve Öylede Yaptım:)