Rümeysa Dalgıç'ın Koltugu

3 1 0
                                    

Profesör Doktor Leyla Rotasız yogun bir gün'ün ardından Türkiye Cumhuriyeti Devleti Dışişleri Bakanı Rümeysa Dalgıç'ın odasının önündedir ve kapıyı çalar.


Francis Towan:Gir 


Profesör Doktor Leyla Rotasız girmekte tereddüt eder.


Francis Towan:Profesör Doktor Leyla Rotasız buyrun gelin.


Leyla Rotasız İçeri girer.


Leyla Rotasız:Merhaba,İngiltere Adalet Bakanı Francis Towan


Francis Towan:Merhaba,Profesör Doktor Leyla Rotasız buyrun oturun


Leyla Rotasız:Teşekkür ederim.


Francis Towan:Rica ederim.


Leyla Rotasız:Birşey sorabilir miyim ?


Francis Towan:Tabiki buyrun


Leyla Rotasız:Acaba sayın Rümeysa Dalgıç'ın Koltugunda neden gördügümü sorabilir miyim?


Francis Towan:Eski bir İçişleri Bakanı olarak,Eski Mevkidaşımı ziyaret geldim.Akif'in Adalet konusunda reform konusundaki fikirlerini merak etmiştim.Ama bugün Şansıma ekibinden bir kişi bile burada yok.Eva geldi,Babaanne Karanlık Odayı açar mısın dedi.Rümeysa da sizi oraya tek bırakmam dedi,Eva eşlik etmesini rica etti,bana da dedi ki makam seninmiş gibi kullan ben 15 dakika'ya gelirim.


Leyla Rotasız:Peki,Dışişleri Bakanlıgına önemli bir evrak gelirse ne olacak.


Francis Towan:Dışişlerinde bir sürü bürokrat var.Rümeysa'ya yollatırım,hatta ben söylemeden kendileri götürürler.Ama gelirse dediginizin sanırım bu odaya gelmesi gerekiyor.


Leyla Rotasız:Evet


Francis Towan:Siz buyrun  ben kahvelerimizi söyleyim.Kahveler gelene kadar Rümeysa Dalgıç gelir.


Kahvelerin gelmesine 5 dakika Rümeysa Dalgıç gelir.An itibariyle Türkiye Cumhuriyeti Devleti Dışişleri Bakanı Rümeysa Dalgıç yanında çocuklar gelir ve kapıyı çalar.


Francis Towan:Gir


Rümeysa Dalgıç:Merhaba,İngiltere Adalet Bakanı Francis Towan ve Profesör Doktor Leyla Rotasız 


Francis Towan:Merhaba,Rümeysa


Leyla Rotasız:Merhaba,Türkiye Cumhuriyeti Devleti Dışişleri Bakanı Rümeysa Dalgıç


Rümeysa Dalgıç:Francis Towan misafirimize ikramda bulunsaydınız.Makam sizin gibi kullanın demiştim.


Francis Towan:İkramlarımız geliyor


Yıl 1945 (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin