Ateş İnfaz Emri Meclisi

1 1 0
                                    

Svetlana Sargaves:Sayın Profesör Doktor Leyla Rotasız sadece Ateş İnfaz Emirlerini mi merak ediyorsunuz.Yoksa Madrid Meclisine giden sürecinde altını çizelim mi ?


Leyla Rotasız:Ateş İnfaz Emirleri ile geçebiliriz.


Ertürk Eryılmaz:Bu şekilde bir Gangster ordusu olarak görebilirsiniz.İzninizle teklifilin sahibi olarak ben başlamak istiyorum.


Leyla Rotasız:Olur.


Ertürk Eryılmaz:O zaman iyi dinleyin,bir,iki şekilinde sıralayarak devam edecegim.


Leyla Rotasız:Tamamdır.


Ertürk Eryılmaz:İlk olarak,sisteme ve sürece silah çekilen silah aynı zamanda Ateş meclisine silah çekmiş sayılacak ve bu bir savaş sebebi sayılacaktır.İkinci olarak Orta Dogu Ateşleri Meclisten karar sızdırmayacak ve sızdıran ölecektir.


Leyla Rotasız:Baya sert başladı.


Alexsandra Poscant:Bunlar hiçbirşey degil.


Leyla Rotasız:Peki


Ertürk Eryılmaz:Devam edebilir miyim?


Leyla Rotasız:Tabiki buyrun.


Ertürk Eryılmaz:Üçüncü olarak Ateş İnfaz Emri veya İkinci Madrid Meclisi olarak kabul edilen bu meclisten sonra gerçekleşecen  her merkez silahlar dolu şekilde gerçekleştirilecektir,dördüncü olarak Katılınılmayan veya Davet edilinmeyen meclisin kararları katılmayan kendi kararları olarak kabul edilecek ve bu durum özel durum ve risk içeren durumlarda uygulanacaktır,kararı kabul etmeyen cezalarına katlanacaktır.


Lidya Dalgıç:Bu madde,Melek Meclisi ve Metanet Meclisi'nin önünü açıyor.


Ertürk Eryılmaz:Beşinci olarak,yasayı uygulamakla ilgili görev düşen kişi,sürecin ve sistemin başkanı olarak tayin edilmiş.Altıncı olarak,sistemin ve sürecin başkanı ve ekibiyle bilgi paylaşılmaya özen göstermelidir.Bu olursa olası suikastlerin önüne geçilebilir.


Aslında maddeler,bu kadardı.Ama Akif'in istegi üzerine birde veraset maddesi ekledik.Sistemin ve Sürecin Başkanının ölmesi veya sistemi devam ettiremeyecek duruma gelmesi veya hissetmesi en yakınları yönetime geçer.


Leyla Rotasız:Sistemi sayın Akif Dalgıç'a baglamışsınız.Peki,Akif bey ve Lidya  hanımefendi'ye birşey olmuş olsa bu sistemin başına kim geçecekti?


Ertürk Eryılmaz:Öyle birşey olmadı,olsaydı'da bu sistemin Ateşleri  intikam isteyecekti.Bende dostum ve kıymetli eşinin öcünü almadan durmazdım,sistemin başına hemen ben veya Petek geçer ve onu yapan ülkeyi haritadan silerdik.


Bunca yıl yanı başımda bir Ateş vardı,ondan birşeyler ögrendim.Biz geregini yapmak için tereddüt etmezdik.Benim intikam almam için Meclis kararı da gerekmiyor,yada Petek'in biz o dönem yakın  bir arkadaşımızı kaybetmiş olsaydık.Orta Doguyu haritadan silmiş olurduk.

Yıl 1945 (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin