Kazanılmış Yetenekler

10 1 0
                                    

Profesör Doktor Leyla Rotasız Karanlık Oda için gün içerisinde davet edilmiştir.An itibariyle Profesör Doktor Leyla Rotasız Türkiye Cumhuriyeti Devleti Dışişleri Bakanlıgına gelmiş ve kapıda karşılanmıştır.Profesör Doktor Leyla Rotasız ve Rümeysa Dalgıç geldikten sonra karanlık odanın kapıları açılır.


Francis Towan:Odanın kapılarının açılmasının sebebi olan hanımefendi sizinle başlıyoruz.Bütün çocukar buna katılacak.Tabiki istemeyenlere anlayış gösteririz,ama hiç ebevynlerinizden destek almayacaksınız.Özellikle'de bu teklifi yapan hanımefendi sorun olur mu ?


Daniella Dalgıç:Benim için hiç sorun olmaz,ama diger arkadaşlarımız için birşey diyemem.


Albert Dewcant:Sayın bakan,eger bu bizim önceliklerimizi belirleyecekse,dedem gibi olmak için herzaman hazır olacagım.


Rana Gökdal:Bende,geçen Akif abi ve Lidya abla'nın  geçen gösterdigi yöntemi denemek için sabırsızlanıyorum.


Leyla Rotasız:Akif ve Lidya size nasıl bir yöntem gösterdi?


Eda Dalgıç:Terbiyesizlik olmazsa birazdan göreceginizi söyleyebilirim.


Rümeysa Dalgıç:Buyrun Hanımefendi başlayın.


Daniella Dalgıç:Öncelikle,babam ve annem buradaki dosyalarda adlarının geçtigini unutmamızı söylemişti.Burada bir dosya vardı ve  dosya'nın numarası yanılmıyorsam 95817243116544'tü.


1.Sensör Dogru


Francis Towan:Tebrik ederim,biraz  dosya'dan bahsedebilir misiniz ?


Daniella Dalgıç:Babam,Petek annem ve Elizabeth annemin ilişkisinden sonrasına odaklanıyor ve dosya'ya göre,sayın Akif Dalgıç'ın 6 şehir ve Şam bonus'u içeren bir geziye aitti ve Ebu Zelvar Bin Revad,babamın talimatı olmadan bazı askerleri infaz etmişti.Şimdilik hatırladıgım bu kadar ile sınırlıdır.


1.Sensör:Daha detay vermek gerekirse,bu bir nezaket ziyaretiydi ve Ebu Zelvar Bin Revad'ın nasıl bir tavırda bulunacagı en az Akif Dalgıç,Elizabeth Dalgıç ve Petek Dalgıç'ın ne yapacagı kadar Ebu Zelvar Bin Revad'ın nasıl bir  tepki gösterecegi de merak ediliyordu.Ebu Zelvar Bin Revad kellesini korumayı önemsiyordu.


Bu yüzden'de Akif Dalgıç,Elizabeth Dalgıç,Petek Dalgıç ve Lidya Dalgıç'ı hedef alamazdı.Şam karşılamasında bir başarısızlık olursa tüm sorumlulugu kendisine ait olacaktı.Bu sebeple,karşılama kıtası Akif Dalgıç,Elizabeth Dalgıç,Petek Dalgıç ve Lidya Dalgıç'da  karşılama kıtası hiç file fermezken sonrasında 7 file verdi ve bu isimler infaz edildi.


Eva Dewcant:Manevi Babam ve annemin söyledigine göre biz olayı anlatınca anlatınca dosya kendi kendini açıyor.O zaman sensörlerimiz  Şam  Gözetim yönetimi dosyasını biliyorlardır.


Akif Dalgıç,Türkiye Cumhuriyeti Devleti Dışişleri Bakanı Remziye Deveci ile görüşmek için Türkiye Cumhuriyeti Devleti Dışişleri Bakanlığına davet edildi.Sayın Remziye Deveci,Akif'i görevin çagırdıgını söyledi ve Suriye'de gözetim yönetiminde olması teklif edildi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 4 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yıl 1945 (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin