BÖLÜM 5|HAFIZA KAYBI VE GERÇEKLER

37 28 13
                                    

Gözlerimi yavaşça açarken odadakileri görüp gözlerimi tekrardan kapattım "Kısa süreli bir hafıza kaybı yaşayabilir bu dönemde üzülmemeli olumsuz bir durum olursa hafıza kaybı geçici olmayabilir" gözlerimi yavaşça araladığımda 2 adam konuşuyorlardı. Kafamda hissettiğim acı ile yüzümü buruşturdum.

Gözlerim tamamen aralandığında bakışlar beni buldu. Beyaz önlüklü adam bana yavaşça yaklaşmaya başladığında yattığım yerde rahatsızca kıpırdandım. "Nasıl hissediyorsun?" Sesini rahatlatıcı kullanmak için kullandığı her halinden belliydi "Neredeyim? Siz kimsiniz? Bana ne oldu?" Beyaz önlüklü adam omzunun üzerinden arkasındaki adama baktı "Ben doktorum kafana sert bir darbe alman sonucunda kısa süreli bir hafıza kaybı yaşıyorsun diğer soruları Ateş cevaplasın. Son olarak bir şey soracağım kendi ismini hatırlıyor musun?" Uzun süre düşündüm fakat hiç birşey hatırlamıyordum.

"Hayır" doktor odadan çıktığıda isminin Ateş olduğunu öğrendiğim adam bana doğru yaklaştı. "Çiçek hatırlamıyor musun beni? Nişanlınım ben,birbirimizi çok seviyorduk" kendimi bir şeyleri hatırlamaya zorladım ne yaparsam yapayım uyandığımdan öncesi yoktu.

"Sana neden inanayım?" Tek kaşımı havaya kaldırmış ona bakıyordum. "Bekle sana fotoğraflarımızı göstereyim" telefonunu çıkardı ve bana ikimizin yan yana olduğu fotoğrafları gösterdi. "Hatta senin beğendiğin gelinlik modeli buydu" bir fotoğraf daha gösterdi "Gerçekten hiç birşey hatırlamıyorum" "Sana inanıyorum sevgilim,sana bunları yapanları bulacağım şimdi gitmem gerekiyor yanına hizmetli göndermemi ister misin?" "Hayır uyumak istiyorum" "Tamam doktor ara sıra kontrollerini yapmak için gelecek" yanağıma bir öpücük kondurup yanımdan ayrıldı.

Sessizce mırıldandım "Çok aptalsın Ateş Akbulut" ardından gözlerimi kapattım ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.

Bilincim kapanmadan saniyeler önce bir ses duydum ama tam olarak anlamadım "Çok aptalsın Su Oktay"

16 saat önce

Burada ne kamera vardı ne de birisi. Sadece 3 kişiydik,o 3 kişi ise ben,Hakan abi ve Devrim'di "Fazla zamanımız yok hemen planı anlatacağım" cevap vermeden beni dinlemeye başladılar.

"Bugün yemek masasını hazırlayacağım ve odadan çıkacağım,kori-
dorda yürürken Devrim beni odaya çekeceksin ve kapıyı kapatacaksın bana 'Seni öldüreceğim Çiçek' diyeceksin" nefes alıp devam edeceğim esnada Hakan abi konuştu "Çiçek?" "Burada Çiçek ismini kullanıyorum,başka sorunuz var mı?" "Neden sana seni öldüreceğimi söyliyeceğim?" Dedi Devrim "Üzerimde dinleyici olacak" onlara bakıp devam ettim. Bir yandanda etrafı kontrol ediyordum.

"Sonrasında ben çığlık atacağım ve sen odadan çıkacaksın senden sonra ise ben geleceğim erkek hizmetlilerin olduğu odaya gireceğin esnada senin sırtına atlayacağım ve kar maskeni yere fırlatacağım sorasında ise Hakan abi ile beni dört yerimden bıçaklayacaksınız ve kaçacaksınız ben ise hafıza kaybı yaşamış gibi yapacağım Ateş'i kendime aşık edeceğim ve onu tuzağa düşüreceğim"

"Bizden seni bıçaklamamızı bekleme" "Hakan abi biz yıllardır bu adamın peşindeyiz 4 bıçak yarası alsam ne olacak ayrıca benim için doktor geleceğini biliyorum" "Nereden biliyorsun?" Bu sefer konuşan Devrim'di. "Hizmetliler konuşurken duydum Ateş Akbulut bugün gelecek misafirlere özel olarak benim servis yapmamı istiyor ve sadece hizmetlilerden benim ismimi biliyormuş" bir ses duyulduğunda ön bahçeye çıkan yoldan sessizce ilerlemeye başladık. Ön bahçeye geldiğimizde son kere onlara baktım "Benim gitmem lazım" dedim ve koşar adımlarla eve girdim yokluğum fazla göze batardı.

Nasılsınızzzz? Umarım mükemmelsinizdirr

Bölüm nasıldıı??

Hakan abi??

Devrim??

Ateş??

Su??

Umarım beğenmişsinizdirr

Öptümm

ATEŞ VE SUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin