Gözlerimi açmadan bir koku aldım. Yanık kokusu bedenimde durmak bilmeyen acılar ile yandığımı anladım. Çığlığım kızgın demirin cızırtısını bastırıyordu fakat acıma hiçbir faydası yoktu. "KİMSİN SEN?!" Birkaç saniyenin ardından cevap verdi. "Ateş Akbulut'un ikizi Güney Akbulut" kısık ve kalın sesi ile korkutucu çıkan sesi daha fazla korkmam için yeterliydi. Gözlerimi yavaşça araladığımda karşımda Ateş'e benzeyen sadece daha koyu gözlere sahip bir adam vardı. "İkizimi güzelliğinle kandırabilirsin ama beni asla" bana doğru yavaş adımlar atıp karşımda dikildi ve sol yanağıma sert bir tokat indirdi. Yüzüm sağ tarafa düşerken beyaz tenimin kıpkırmızı olduğuna emindim.
"Bana ajan olduğunu söylersen seni salarım" "BEN KÖPEK MİYİM DE BENİ SALIYORSUN" sakin kalmaya çalışıyordum fakat bu imkansızdı. Sesimi çıkartmadan yapacaklarını beklemeye başladım.
"Böyle sessiz kalırsan olmaz ki ben senin çığlıklarını seviyorum" eline şok cihazını aldı ve bana elektrik vermeye başladı. Bu acıya dayanabilirdim,şuan düşük dozda veriyordu ama yüksek doza dayanabileceğimden emin değildim.
Yüksek doza geldiğinde bir yandan kendimi ağlamamak için diğer yandan ise bağırmamak için kendimi tutuyordum. En yüksek doza geldiğinde dayanamadım ve odayı acı dolu feryatlarım doldurdu. Bu hareketimi beklercesine gülen hatta kahkaha atan Güney sinirlerimi bozuyordu.
"Çığlıklarının hastasıyım Su"
Elektrik vermeyi bırakınca derin bir nefesi dışarıya bıraktım "Benimle bu halinle dövüşürsen ve kazanırsan seni bırakırım
kazanamazsan Ateş seni bulana kadar seni döverim" onu yenip yenemeyeceğimden emin değildim ama reddetme gibi bir şansım olmadığınıda biliyordum,kafamı onaylarcasına salladığımda yanıma gelip ellerimi ve ayaklarımı çözdü pozisyonunu alırken ayaklandım ve yavaş adımlarla yanına ilerledim,karşısına geçip pozisyon aldığımda harekete geçmesini bekledim.Harekete geçtiğinde tekmesi karnıma geliyordu,geriye çekilip ayağını ters çevirdiğimde yere düştü. Gülümseyceğim esnada bacağını belime sarıp beni yere fırlattı. Ağırlığını vererek karnıma oturdu,yüzüme art arda yumruklar indirmeye başlamıştı. Ellerimi bir şekilde saçlarına geçirdim ve kafasını arkaya doğru çekiştirdim
kafası arkaya gittiğinde diz kapağımı yüzüne geçirdim. Burnundan oluk oluk kanlar akıyordu ve ağzına giriyordu.Karnına oturup yüzüne art arda yumruklar indirdim ardından ayaklanıp karnına tekmeler atmaya başladım. Kafasını kaldırdığı an siyah botlarımı yüzüne bastırdım,artık ağzındanda kanlar geliyordu. Çerme taktığında bende yanına düştüm. Ellerini boğazıma sardığında ayağım ile bacak arasına tekmeyi indirdim. Ayaklanıp kapıya doğru koştuğum anda Güney bana çerme takmıştı sert bir şekilde beton zemine düştüğümde etraf bulanıklaştı,kapı açıldı fakat kimin geldiğini ya da gittiğini göremedim.
Selamlaarr
Nasılsınızzzz? Umarım mükemmelsinizdirr
Bölüm nasıldıı??
Ateş??
Su??
Güney??
Umarım beğenirsinizzzzzz
Öptümm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ VE SU
Novela JuvenilKötüleri öldürmeye yemin etmiş Ateş Akbulut Kötüleri yakalamaya yemin etmiş Su Oktay