BÖLÜM 1|PLAN

77 49 59
                                    

"ATEŞ AKBULUT TAKİN SOKAKLARINDA GÖRÜLDÜ! DİKKATLİ OLUN VE EVLERDEN DIŞARI ÇIKMAYIN!" muhabir konuşmaya devam ederken Hakan abi konuşmaya başladı "Su" cevap vermeden konuşmasını bekledim. "Ateş Akbulut rahat durmayacak yeni cinayetler işleyecek bir şeyler yapmalıyız"

"Bende farkındayım abi sende biliyorsun her seferinde kaçıyor öyle bir plan yapmalıyız ki" birkaç saniye durdum ardından konuşmaya devam ettim. "Onun yanına sızıcaz" herkes sessizce düşünmeye başladı. Birkaç kere onun evine sızmıştık fakat ajanlar kendilerini belli edip öldürülmüşlerdi şimdi ise en iyi ajan olan ben, Hakan abi ve Devrim birlikte içeri sızabilirdik.

Yaklaşık 2 dakika sonra sessizliği bölen kişi ben oldum. "Ben,Hakan abi ve Devrim gideceğiz ilk gönderdiğimiz kişiler fazla acemiydi biz ise en iyisiyiz bizim gitmemiz daha doğru olur" beni onayladıklarında Tuğçe konuşmaya başladı "İçeriye ne olarak gireceksiniz?"

Uzun süre düşündüm "Fazla göze batmamalıyız ben temizlikci veya aşcı olarak girebilirim Devrim ve Hakan abi ise koruma olarak girebilir" "Siktir gerçekten o şerefsizi koruyacak mıyız?" Ters bakışlarım Devrim'i bulunca sustu.

Dışarıya doğru yürümeye başladım sessizliği ayağımdaki topuklular bozuyordu. Bir sigara çıkardım ve çakmakla yaktım. Ciğerlerim sigara ile dolunca dudaklarım yukarı kıvrıldı.

Ayakkabımın ucu ile sigarayı söndürdüm ve motora doğru ilerledim. (Motor Yamaha MT25)

Eve geldiğimde kapılar açıldı ve motorla garaja ilerledim. Anahtar ile kapıyı açtığımda ilk aldığım koku sarma kokusuydu düz dudaklarımın yerini derin bir tebessüm aldı,annem koşarak geldi yanıma ve sıkıca sarıldı,derin bir nefes çekti içine "Su" dedi ağlamaya yakın bir sesle "Bırak bu ajanlığı Ateş denen adam Takin sokaklarında görülmüş"  cevap verecekken babamın sesi duyuldu "Bırakmayacağını sende biliyorsun Efsun"

Annem kollarını bedenimden yavaşça çekti "Ben koskoca Yüzbaşı Murat Oktay'ın kızıyım hiçbir şey olmaz bana" annemin tombul yanaklarından makas almıştım babamda yanıma geldi ve kolunu omzuma attı,cüssesili ve uzun boylu bir adamdı yaklaşık olarak 1.85 ile 1.90 boyları arasındaydı kafamı hafifçe kaldırıp babama baktım.

"Özlediniz mi beni?" Dedim neşeyle " Anne sarmamı yaptın?" Mutfağa doğru koştum ve iki tencerenin kapaklarını açtım. Eridim bittim ben yok oldum.

İki tencere sarma!

Hemen bir tane attım ağzıma sonrasında ise iki,üç,dört,beş,altı ve sayamadığım kadar sarma yedim.

Ailecek masayı kurarken telefonum çalmaya başladığında telefonu açmayıp bir süre müziği dinledim,ardından elim cebime gitti ve arayana baktım.

Arayan abimdi neşeyle telefonu açtım

"Abi"

"Neredesin lan sucuk"

"Bende iyiyim abicim sağol ve annemlerdeyim yemek yiyeceğiz sende gel"

"Geliyorum"

"Abi annem 'Oğulcan çabuk gelsin' diyor ona göre"

"Geliyo-"

Telefon aniden kapandı birkaç saniye ekrana baktıktan sonra telefonu koltuğa koydum tabiri cabizse fırlattım.

Saatlerdir abimin gelmesini bekliyorduk telefonlarıda açmıyordu herkes sessizdi bu sessizliği ise çalan telefonum böldü.

Arayan abimdi neşeyle telefonu açtığımda neşem yerini korkuya bıraktı.

                                                         ❤💙

Selamlaarrr nasıldı sizceeee

Oylarınızı bekliyorummmm

Kurguyu paylasirsaniz cooook sevinirimmmm

Gt ve kvote yapiyorummmm panoma yazmaniz yeterliiii

Öptümm

ATEŞ VE SUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin