Giriş

119 12 2
                                    

"Balayına gitmek istediğin bir yer var mı güzelim?"dedi gözlerim ondan ayrılmazken, ağzım gülmekten ağrıyacak dereceye gelmişti.

"Türkiye"dedim sadece...

<>

-BEŞ GÜN ÖNCE FRANSA, PARİS-TALİSA SWAN'IN AĞZINDAN

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-BEŞ GÜN ÖNCE FRANSA, PARİS-
TALİSA SWAN'IN AĞZINDAN

"EVET!"dedim mutlulukla, cevabımı onaylayan nikah memuru ilk aynı zamanda lise aşkım olan Aeros'a dönmüştü. Şu masada onunla yan yana oturduğumu bilmesem lisede matematik hocamın kaçırdığım konuyu anlatması için görevlendirdiği üst sınıf öğrencisiyle böylesine büyük bir aşk yaşacağımı bilemezdim.

Nikah memurunun aynı soruyu kendisinede yönelttiği Aeros benimle aynı cevabı vermiş ve beni yerimden kaldırıp ona döndürmüştü. Dudaklarıma ufak bir öpücük bırakmayı tercih ettiğinde kulağıma yaklaştı.

"Cevap 2√2(İki Karekök İki) eder Talisa Swan"diye fısıldadı bana. Bu bana çözdüğü ilk sorunun cevabıydı hatırlıyordum, asla anladığım için bıkmadan defalarca çözmüştü ve unutmak imkansızdı.

"Anlamadım Aeros Swan"dedim bende ona, kıkırdaması kulağıma gelirken dudaklarını tekrardan bastırmıştı dudaklarıma. O sırada anne ve babamı çok erkenden kaybettiğim için aynı evde kardeş gibi büyüdüğümüz halamın oğlu, kuzenim Zayn'ın sesi duyuldu.

"Aile var ne yapacaksanız odanızda yapın Swan'lar!"dedi ve daha çok gülmemize sebep oldu.

İlerleyen vakitlerde düğün pastamızı kestik, gelin çiçeğimi fırlattığımda tutan kişi herkesi ezerek halamın ilk oğlu Linus olmuştu. Zayn'dan sadece bir yaş büyüktü.

Yorgunluk vücuduma işlemiş, gözlerim kapanmamak için dayanıyordu. Son ses müzik hâlâ devam ederken çiftleriyle vals yapan insanlara yüzümü buruşturmadan bakmaya çalıştım, çok yorulmuştum.

"İstersen eve gidebiliriz bebeğim"dedi Aeros, konuşmasıyla başımı yasladığım omzundan kafamı kaldırmadan konuştum. Gözlerim hâlâ dans eden insanlardaydı.

"Çok kalabalık Aeros, önemli insanlar var. Dayanabilirim"dedim gözlerimi dayanamayıp bir sürelik kapatarak.

"Bizim mutluluğumuz için buradalar Talisa'm. Ayıp olacaksa olsun, siktirip gidebilirler"diyerek beni kabarık gelinliğime rağmen kucağına almış ve babası Albert amcaya, yani babama gittiğimizi belirten bir bakış atmıştı.

Üstü araba rengine zıt beyaz çiçeklerle dolu siyah arabasına bindirdi beni, evimizi birlikte seçmiştik. Ailesinin hemen iki sokak ötesinde ve lisemize çok yakın bir mahallede müstakil, açık gri, geniş bahçeli bir ev. Rüyalarımızı süsleyen ev oydu benim için, bir kış akşamı Paris'te özellikle düzgün yaktığı şöminemizin karşısında olan rahat koltuklarımıza samaş dolaş oturmuş iç ısıtan tatlı bir film izlerken hayal ediyordum bizi.

Yolu izlemeyi sürdürdüğümde araba durdu, sokak lambalarının aydınlattığı lüks ama şirin mahallemize giriş yapmıştık. Mahallemiz diğer sosyetenin aksine komşu bakımından epey hoştu, en azından şimdilik öyleydi.

Arabadan inip kapımı açtığında eve girmeme yardım etti, topuklu ayakkabılarım çoktan ayağımdan çıkıp gitmişlerdi. Anahtarı sokup çevirdi anahtar boşluğunda, evimiz hazırdı ve içinde eksik olan tek bizlerdik. Aynı zamanda yanmayan şöminemiz, henüz yapımı yeni bittiği için yakılmamıştı.

Simsiyah mermerlerle döşenmiş girişimizde yürüdüm, salona ufak bir bakış atmış ve Aeros'un beni merdivenlerde yürütmesiyle gözlerimi çekmiştim. Odamıza giriş yaptığımızda şaşkınlıkla odayı süzdüm, çok güzeldi. Aeros bana süpriz olacağını söylediği için ablası ile döşediği bu odaya beni hiç sokmamıştı.

Gelinliğimin fermuarını açtığında odayı süzmeyi sürdürdüm...

<>

Talisa Swan
-22 yaşında
-Paris'in en iyi üniversitesinde uluslararası hukuk okuyup Swan holdingde stajyer avukatlık yapıyor
-Aeros Swan ile lise ikinci sınıfta tanışmış ve yeni evlenmiştir
-Anne(üvey) ve babasını(üvey) çok küçükken kaybettiği için annesinin(üvey) Türk olmasının aksine Fransız babasının(üvey) tek kardeşi olan halasının(üvey) evinde büyümüştür
-Üç kuzenini(üvey) abileri gibi görüyor (Linus, ikiz olan Zayn ve Sergıo)

<>

Aeros Swan
-24 yaşında
-Swan holdingin sahibi, babası evlendiği için artık tamamen ona devretmiştir
-Talisa Swan ile lise dördüncü sınıfta tanışmış ve yeni evlenmiştir
-Bir ablası(Kendra), bir abisi(Antonio) ve bir erkek kardeşi(Dorıan) vardır

<>

Kurgum ile ilgili fikirlerinizi bekliyorum, oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. Hesabımı takip ederseniz memnun olurum<3

TALİSAWhere stories live. Discover now