( 11 ) Z

442 16 2
                                    

သားႀကီးကို ဆယ္မိနစ္အတြင္းမွာပင္ ေဟာ္နန္းထဲကေနေခၚထုတ္သြားႏိုင္သည့္ တစ္ဖက္ဂိုဏ္းကို သူေလ်ာ့တြက္ခဲ့မိသည္။ ေဟာ္နန္းအတြင္းမွာလည္း တစ္ဖက္ဂိုဏ္းမွ သူလွ်ိဳမ်ား အမ်ားအျပားရွိေနပုံပင္..

" စိုင္းေသာ္ေဇးက အခုေတာင္ႀကီးမွာပါ.. သခင္ "

" အခုခ်က္ခ်င္း ထြက္ခြာမယ္ "

" ဟုတ္ကဲ့ သခင္ "

ေဟာ္နန္းအတြင္းမွ ကားမ်ားထြက္ခြာသြားသည္ကို စစ္သု႔ရွင္ ျပတင္းေပါက္မွလွမ္းၾကည့္ေနမိသည္။ သားႀကီးအခုခ်ိန္ဘယ္လိုမ်ားေနေနမလည္းဟု ေတြးမိေတာ့ မ်က္ရည္တို႔ကဝဲတက္လာျပန္သည္။ သားငယ္ႏိုးလာရင္ေကာ သူဘယ္လိုရွင္းျပရမလည္း...

>>>>>>>>

ေမြ႕ယာေပၚတြင္ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္အိပ္ေပ်ာ္ေနသူကိုၾကည့္၍ စိုင္းေသာ္ေဇးၿပဳံးလိုက္မိသည္။ ျပန္ေပးဆြဲခံရတာကို ေအးေအးေဆးေဆးအိပ္ေနႏိုင္သည့္သူက ဒီကေလးအျပင္တျခားရွိပါဦးမလား..

" ဒီကေလးကထူးျခားတယ္.. အစိုင္း.. လုံးဝမငိုဘူး.. ၿပီးေတာ့တစ္လမ္းလုံးအိပ္လိုက္လာတာ "

" သူ႔ကိုျပန္ေပးဆြဲလာတယ္ဆိုတာေကာ.. သူသိရဲ႕လား.. "

" သိတယ္.. သူေမးလို႔ေျပာျပလိုက္တာ "

" စိတ္ဝင္စားစရာပဲ.. "

စိုင္းေသာ္ေဇး ထိုသို႔ဆိုကာ ေဘးဘက္စားပြဲရွိထိုင္ခုံတြင္ ဝင္ထိုင္လိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ ကုတင္ေဘးတြင္မတ္တပ္ရပ္ေနသည့္ Kyle ကိုေမာ့ၾကည့္ကာ..

" Kyle.. တစ္ပြဲေလာက္ကစားရေအာင္.. "

သူေျပာလိုက္ေတာ့ Kyle ကေခါင္းအသာၿငိမ့္ျပကာ စစ္တုရင္ခုံကိုထုတ္ယူလာသည္။ Kyle ဆိုသည္က သူ႔လက္ေထာက္လည္းျဖစ္သလို သူ႔ဖခင္၏ မယားပါသားလည္းျဖစ္သည္။ ထို႔အျပင္ကို Kyle မွာဂိုဏ္း၌ အေတာ္ဆုံး စစ္တုရင္ ကစားသမား တစ္ေယာက္ပင္.. သူဘယ္ေတာ့မွမႏိုင္ေပမယ့္ လက္မေလ်ာ့ခ်င္ေသးေပ...

Chestman အိပ္ေနရင္း ေအးလာသလိုခံစားရသျဖင့္ ႏိုးလာရသည္။ ပက္ဝန္းက်င္ကိုေဝ့ဝိုက္ၾကည့္မိေတာ့ အိပ္ခန္းတစ္ခုအတြင္း၌ျဖစ္သည္။ ေဘးတြင္ရွိေနသည့္ေစာင္ကိုဆြဲယူကာ ထထိုင္လိုက္ေတာ့ ေဘးတြင္စစ္တုရင္ကစားေနၾကသည့္ လူႏွစ္ေယာက္.. Chestman ေစာင္ျဖင့္တစ္ကိုယ္လုံးကိုပက္ထားလိုက္ကာ ေခါင္းေလးသာေဖာ္၍ ကစားပြဲကိုထိုင္ၾကည့္ေနလိုက္သည္။

Sharman [ Ongoing ]Where stories live. Discover now