23. Bölüm
~ Kader Yazarı~Bir gümüş zincirler vardı. İkisi kopmuştu. Onları akrepler alıp kaçmışlardı. İkizler tahtılarını kaybettiler. Zehirli kadeh kırılmıştı. Taht denilen ne bir şey kalmıştı. Nede bir krallık. Bütün gazete satan çocuklar hep ellerinde bizim hakkımızda olan makaleleri söylüyor ve dağıtıyordu.Binkerce aradan sokaklardan geçen çocuklar ve kalabalık arasında kavga eden binlerce satıcı ve alıcı kavgaları boğuşuyodu sokaklarda, gazetelerde söylenen sözler
" Zyran Pioks katil çıktı" diyen cümleler. Barlarda eğlenip Tozan o yaşlı adamlarla doluydu bu diyar. Bir bira, yada bir tekila senin neyine lazım olacaktı ki . Sadece içmekten ve zevkten ibaretti.Diyar ikiye ayrılmış gibiydi. Soğuk, sert,asıl bir yazarın tutsağı ve 13 kişinin tutsağı olmuştuk. Ama işler değişmişti. Herkes sessizdi sessiz perdelerin çekilme günü gelmişti. Aradan 4 gün geçmişti. Seth idam edilerek öldürülmüştü muhafızlar tarafından. Boğazındaki o ipler ve ellerinin bir ip gibi çekilmesiydi . Nethirsa, Piel, Theuirt, Sucis, Evetorna . Bunlar bir hayattan ibaretti.
Bu oyun soğuk buz oyunuydu. O devir bitmişti ve bizim gerçeklerle yüzleşmeye vardık.
Siyah karanlık aydınlık gecelerden biriydi. 5 kişi bir ormanda Tiokmis diyarına göç etmiştikm. Yollar uzun ama kaderler çok kısaydı . Gür, kahverengi saçlarım şişli , fırtın olan havada uçuştu.
Heath siyah teni ise damlalar akmıştı. Dağların arkasında olan Tiokmis diyarına baktık. Ronan içinden gülümsedi . Ve atlarla beraber koşmaya devam etmiştik . Dağın üzerinde çıkamamız gerek olsada atlarla beraber olmazdı. Dağın yakınlarına bırakıp kendi başımıza doğru ilerlemiştik .
Ellerimde akan terler ve sıcaklık basmıştı. Dağın üzerine çıkmış ve Jia yanımızdaki yeri okumuştu.
" Kader Yazarı çokta uzak değil ".
Nyssa haritaya bakıp eliyle sağ çevirip sola çevirmişti.
" Sen yanlış okumuşsun Jia. Böyle harita okunmaz . Kader Yazarı ana merkeze yakınlarında."
Akira Nyssa ' ya göz kırpıp;
"Sen nereden öğrendin harita okumayı". Diye sormuştu.
" Tabikide Nevan' dan öğrendim daha ne olması gerekiyor. Neyse ekip daha çok işler var bilirsiniz."
Nyssa hem ilerlerken hemde elinde olan haritaya bakıp bulmaya devam ediyorduk.
Ormanların arasından olan ağaçlardan birisine dinlemiş ve hepimiz öylece durmuştuk.
...
Sessiz ilerleyen adımlar duymuştum . Benden ağacın altında dinlenirken bir sesler duymuştum. Elimde olan kılıcı ise tutumm. Ve gözlerimi açtığımda ise bunun bir hayvan olduğunu görünce derin sakin bir nefes verdim.
Daha sonra herkesi uyandırıp;
" Hadi ekip az kaldı. Bence bunun kaçırmak istemeyiz "
Nyssa vücudunu gerip;
" Çok uyudum " diyip birden gerilip ağzını kapatmıştı. Kendini toparlayıp iki çimenlerin arasından gözlem yapan Nyssa;
" Hızlıca atlarla gidersek iyi olur bizim için ".
Jia ve Akira o sırada atları hazırlıyorlardı . Ronan ve Nyssa ise Jia ve Akira ' nın yanına gelip;
" Hadi Reize . Merkeze inmemiş lazım " diyince koşarak atların yanına gelmiştim . Heath ' te binip onun azıcık adım attırdım . Ve herkes hazırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurnaz' ın Hançerleri Yıldızlara Ulaşırsa
ActionKaderimle ve Kadehime bile olsa o taç ve krallık benim olacaktı. ~ Ölümden başlamak daha iyidir. Dostlukların acı kırık canları ve bütün her şey benim elimde olcaktı. Yıldızlar bir gün düşerse hançerlerde kurnaz'lığını kaybederdi . Şimdi tekrardan...