♤4. Bölüm ♧ ~ Alevin kızı ~

12 9 0
                                    

♤4. Bölüm ♧

~ Alevin kızı ~


Ana merkeze ilerlemiştik .  Cyrus’un dediğine göre doğu kesimlerinde genellikle İrikaların yaşadığı yolda ilerlerken söylemişti. Gri bulutlu bir hava ve o hava altında yürümeye çalışıyorduk. İlk başta Nethirsa'ya çok alışmasamda artık çoktan bile kokusuna bile alışmıştım .

Nyssa, Ronan ve Nevan ile bir giysi dükkanın içeresine gitmiş ve kapıyı açmıştık. Ordan  yukarıdan bize bakan yeşil gözlü oğlan ise gözlerini bizle odaklanıp ellerini beline yerleştirmişti. Nyssa’ nın yanından geçmiş yüzlerimize bakıyor teninde ise terleme çok gibiydi. Alnını ise eline düştüğü peçeteyle alnını silip ;” Kızlar ne istersiniz?” Diyerek içten gülümseyip tenini ise silmişti. Nyssa arkamdan geçip sırtıma doğru dokunup yanıma gelmişti.” Pardon peki sizde güzel bir elbise varmı “ diyerek gözlerini dükkandan alamamış ve bende karşımdaki diğer elbiselere göz atmış giysiyi üstüme doğru karşılaştırıyordum o sırada.

Hafifçe sırtını yukarı kaldırıp hafifçe yüzüne indirip kıkırdayarak; “ Ya öylemi, belki paranız bu elbiselere kadar paranız yetmez” yani size birazcık ucuzlar gerekiyor.demişti.

Nyssa sertçe para kesesini sertçe oğlun yanına koymuş cebindeki hançeri görüncede nefesi kesilmiş gibi Nyssa ‘ ya bakıyordu. “ Hey küçük hanım hançerini indir “. Demişti. Nyssa ilk önce sırıtıp elindeki hançeri yüzüne doğru göstermişti.

“ Genç oğlan ben senin paranla doyacak kadar melek değilim, al parayı sonra tartışmayalım” diyerek hançeri pantolonun cebine koymuş ve yanıma gelmişti.

Elbiselere baktığımda elime giysi ulaşmıştı. Elbiseyi elime almış ve askılıktan çıkartıp vücuduma giysiye değdirmiştim . Siyah uzun bir elbise, altın sarısındaydı. Giyside şapkası , perelin tarzında ve sevdiğim bir giysiydi. Nyssa' ya gösterip sormuştum. “ Sence bu giysi nasıl” diyerek. Nyssa  elbisenin bir tutamından tutup kumaşına bakmıştı.  “ Bambu ve ipek kumaşlı bir elbise. Ama sana çok yakışır.” Demişti. Oradaki kız ise söze girip;” O bizde kalan çok eski bir elbisedir. Yani parası 400 mavos ediyor “

Karşımdaki elbiseye şok içinde kala kalmışken Nyssa kıza doğru göz kırpıp ; “ Biz bu elbiseyi alıcaz” diye haber vermişcesine diğer elbiselere bakmaya gitmişti . Nyssa ise turuncu bir elbise ve köşeleri ise mavi olan, korse tarzı bir elbise seçmişti.  Nyssa kabine girmiş üstünü değiştirip aynadan bakıyordu. Göğsü inik ve çok gözükmeyen bir elbise olsada uzun ve dar bir elbise değildi. Yanıma doğru elbiseyle etrafında dönüp gülümsemişti. “ Reize bu elbise çok mu kötü geldi. “ Kafamı iki yana sallamış “ Hayır “ demiştim.

Nyssa ise bana dönüp oğlana doğru söylemişti. “ Bu elbisede alıncak “ diye kasaya doğru gitmişti. Oğlan ise askılıktan elbiseleri çıkartıp büyük birer siyah poşetin içine yerleştirmiş ve parayı söylemişti. “ Toplam 1.200 mavos “ diyip bir adım geriye atmıştı. Nyssa keseyi verip poşetleri ise eline almış ve dükkandan çıkmıştık. Çıktığımızda ise kendi poşetimi vermiş ve Nevanların yanına doğru ilerlemiştik. Ronan ise poşetimize bakıp yukarıdan bakıp;” Elbiseler burda çok pahalı” diyerek ağaya kalkıp dizindeki tozları eliyle silmiş ve yola doğru çıkmıştı.  Bense Ronan’ ın yanında yürüyor ve birbirimize yakındık. Kafamı ona çevirip;” Evet pahalı ama  ben eski bir elbise aldım” diye kafamı çevirip yola bakmaya devam etmiştim.

Nevan ve Nyssa ise bizden hızlı yürüyüp birbirleriyle konuşurken Nevan arkasını dönüp bize baktığında;” Sizlerde ne kadar kaplumbağa kadar yavaşsınız. Hadi geç kalıcaz Jia yoksa bizi mahveder size ona göre söyliyim ilk başta diyip “ ellerini yukarıya kaldırmıştı. Sokakların arasından geçmiş ve Jia ve diğerlerini atlarla beraber görmüş ve derin bir nefes vermiş atım olması hissi beni mutlu etmiş ve atıma doğru yürüyordum .

Kurnaz' ın Hançerleri Yıldızlara Ulaşırsa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin