♤22. Bölüm♧
~ Sonların Başlangıçları
Küçük bir el , küçük bir parmakları. Her yerden gökyüzünde uçuşan o hayrıkışlar kulağımdaydı . Sabah erkenden kalkmıştım ve merdivenkerden duyulan sesle Dylan ve Raven oyun oynadıklarını görmüştüm . Tatlı bir yüzden ibaretliydiler.Bana bakışları masum , saf , temiz bir duyguları vardı. Ve bana bakışları aynen öyleydi . Kapıyı yavaşça açtım . Dylan ve Raven bana o gülümsemeyle bana bakmışlardı.
Yerlerde olan oyuncaklar ve dağınık bir oda olmuştu. Ayağıma oyuncaklar girmesin doye kenardan yürüyerek yanlarına gitmiştim . Raven elindeki oyuncağı yere bırakıp yere dizlerini çökmüştü . Bense iç geçirmiştim . Bunları söylemem onları üzebilirdi . Çok üzülürlerdi ve onlarla 3 yılımı vermiştim . Raven ve Dylan neden geldiğimi merak ediyorlardı .Elimi dizlerin üzerine koymuş ve yerdeki bir oyuncağı elime almıştım . Elimle bakıp bakmıştım. Sonra yere doğru koymuştum .
Raven elinde taşıdığı oyuncağı göğsüne bastırmış ve sımsıkı tutunuyordu.
" Anne . Neden endişeli ve korkarak bize bakıyorsun " diyen Blaze ' in odadan sesin geldiğini görmüştüm . Arkama baktım sakince . Blaze meraklı gözlerle bana bakıyordu . Raven ve Dylan'na işaret etmiştim . Bu Dylan ve Raven için iyi bir konu değildi de . ; " Çocuklar ben ablanızla özel bir şey konuşmak istiyorum " nazikçe söylemiştim . O sırada hizmetkarımız Sally ise o sırada sesimi duymuş ve yanıma gelmişti
" Ben onlarla ilgilenirim Reize hanım ."
" Teşekür ederim ." Diyerek gülümseyip kapıyı yavaşça kapıyı Blaze kapatmıştı .
Blaze yanıma oturmuştu o telaşlı gözleriyle ;
" Anne . Neden böylesin . Yoksa bir şeyler mi var ."
Blaze kötü şeyler düşündüğünü hissediyordum . Ve ama kolundan tutup elinin üzerine dokundum . Ve ona sımsıkı tutunmuştum .
" Hayır , hayır Blaze ! O öyle değil Blaze . "
" Peki neden ?" Diye sormuşken ağzımdan çıkarmıştım o kelimeleri .
" Blaze artık bugünden sonra kardeşlerin ya beni yada sen bizi görüceksin kızım . Ama bunu yapmak zorundayız Blaze ".
Blaze gözlerinden damla akacakken yukarı kalkıp bana aşağından bakıyordu .
" Hayır bu olamaz dimi !"
" Ama bu olmak zorunda Blaze. Sen onların ablalarısın . Onlarla bir tek sen iyi anlarsın . Bu diyarlar kötüye ilerliyor Blaze . Görevimizi yapmak zorundayız ve bizler eve geldiğimizde hayata geri döneceğimizi bilmelisin . Kardeşlerin sana emanet Blaze . Çünkü alevler bazen bu işleri yapmak içinde kullanır . "
Blaze bana sımsıkı birden sarılmıştı boynuma . Bana o bakışı ile bana tekrara baktığında ise Bkaze ellerimden tutup sessizce ;
" Tamam" demişti . Bense yanağına dokunmuş ve yanağına öpücük kondurmuştum .
Geri olan koridorlar, hançerler değil bu kez gerçeklerin kapıları açılacaktı . Ve öyle gözüküyordu . Csilla' nın peşinde koşmaya başlayıp hepimiz Kader Yazarına ulaşacaktık . Blaze ile ben kapıdan çıkmış ve el ele tutuşup merdivenlerden ilerlerken Ronan ise Raven ' nı kucağından indirdiğini görmüştüm . Ronan sarayın kapısında beni bekliyordu .Üzerimde ise zırhları ve botlarımı bağlamıştım . O kadar zaman geçmişki zırhlarımı bile 3 yılın arasından giyiyordum . Botlarım ise bağlamış ve artık Sanaro Yıldızı geri dönmüştü . Ve merdivenlerden indiğim o sesler duyulmuş ve herkes bana bakmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurnaz' ın Hançerleri Yıldızlara Ulaşırsa
AcciónKaderimle ve Kadehime bile olsa o taç ve krallık benim olacaktı. ~ Ölümden başlamak daha iyidir. Dostlukların acı kırık canları ve bütün her şey benim elimde olcaktı. Yıldızlar bir gün düşerse hançerlerde kurnaz'lığını kaybederdi . Şimdi tekrardan...