24. Bölüm ~ Savaşçı Blaze ~ ( Final)

9 3 0
                                    

24. Bölüm

~ Savaşçı Blaze ~

Bizler tam savaşmak için doğmuştuk. Savaşmak, ölmek ve dirilmekti bu işaretler.Annemi yani Reize ' yı ve Ronan tutsaktılar ve ailemi bulmanın peşindeydim . O yüzden bütün diyarlar büyük bir konsey yapıyorlardı ve beni çağırdılar.

Kız kardeşim Raven ve Dylan büyümüştüler ve aradan 5 yıl geçti ve 15 yaşında ailemi göze alarak yapıcaktım .

Binlerce masa ve sandalyeyi görürken bense ayakta bekliyordum. Konsey herkes için önemliydi ve kral Sylvester Miox' un oğlu söze hemen giriş yaptı.

" Sevgili Hetwellok diyarı. Bugün toplamamızın sebebi Acıların gölgesi içindir. Jia, Nyssa, Ronan ve Reize üyelerinin Kader Yazarı' ndan haberdar oldukları ve tutsak oldukları tesbih edilmiştir. Ama Reize Wiyyoz dün gece kaçarak farklı bir yere gittiği bulunmuştur Ve bu ışığı takip edersek onları kurtarabiliriz . Birinci, Kader Yazarı' nın peşinde koşmak, Reize bulmak. Ve üç Kader Yazarı' nın çetesini bulup yok etmektir. Silahlardan korkmayın çekin ve onları bulun " diyerek konuştu.

O sırada bana bakıp;

" Sevgili Blaze Wiyyoz siz neden geldiniz konseye " diye baktı.

Açık ve net bir cümle kurmuştum.
" Ben ailemi bulmak istiyorum. "

" Ama siz yakın olarak yapamazsınız Blaze Wiyyoz. "

" Hayır istediğim herşeyi olabilirim ".

" Blaze hanım."
Diye oflamıştım . O sırada konseyin arasından geçen bir oğlan siyah saçlı ve siyah gözlü bir oğlan Blaze ' in elinden tutmuştu. Blaze ona şaşırarak bakmıştı.

" O benimle beraber olucak sevgili kral. Lütfen birde bir prensesinde sözünüde dinleyin" diyerek kulağıma fısıldayıp ;

" Merak etme bu yolda sen yoksun ben varım. "

" Senin ismin ne ?" Diye sordum.

" Benim ismimi bilmesende yeterli Alevin kızı."

Newwter Serisi' nin ilk kitabı bitti!!!

Yorum atmayı ve beğenmeyi unutmayın 💗 💗 💗 💗💗

Sizce nasıl bir son oldu. Ve diğer kitapta neler bekliyor. Tahminleri alalım😊💗💗💗💗

Kurnaz' ın Hançerleri Yıldızlara Ulaşırsa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin