13. Bölüm ~ Oyun -2 ~

15 7 0
                                    

13. Bölüm

~ Oyun -2 ~

Yarışma bugündü. Binlerce karşılarına çıkacak ve onlarla savaşacak kişilerden de bendim . Yarınki balo’ da nasıl gün olacağını ve meraktan gitsemde sabahın erken saatleriydi. Herkes yataklarında uyurken Ronan’ la ben kalkmış ve uzun koridor’ daydık.   Savaşa hazırlanmam ve antreman olmayacak direk yarışma başlanacaktı. Salondaki büyük ve geniş camdan bütün Nethirsa'nın vatandaşları kapıda beni ağırlarken çok kalabalık olduğundan dolayı ise muhafızlar zor ilgileniyordu .

Cressa odasından çıkıp beni görünce;”  Biliyorsun Reize. Senin kazanacağından eminim “. Diyerek
bahçeye kadar koluma tutunup ilerliyordu. Cressa ‘ nın atlarından ve sadece tek başıma olacaktım. Ronan bizi ağılayıp selam vermişti. Hepimiz atların sürmesiyle Oyun sahasına giden yollardan tekrar ilerliyorduk . Kalabalık binlerce insanın yavaşca atımdan selam vermiş ve atım ilerlemeye devam etmişti. Mutluluk çığlıkları ve gülüşmelerin sesleri geliyordu. Mutluydum. Herkesi  yensemde bu oyunda kazanamayacağımdan bellli bir fikrim yoktu. Cressa elimi tutup;

“ Bunu söyleyebilirim ki senin için zorlu bir yarışma olacak Reize”

Haklılıkla elini tutup; “ Evet kraliçe Cressa Eloro. Haklısınız ama yinede yarışmadan daha önemlisi yok.”

“ Ama evet, herhesi dikkatlice izlemen gerekiyor. Çünkü bilirsin Hetwellok diyarı gizli ve keskin ve cesur bir ülke. Senin velikan hem Evetorna hemde Nethirsa' yı kazanman ve bizlere gurur getirmen Reize. “

“ Bunu yapmak için çalışacağım ama yarınki balo töreninde taçı almak istiyorum”.

“ Bunu herkes ister. Ve savaşta birinciliğe girmen gerekir”.

İkinci oyunda herkes sahada serbest şekilde oynasakta rakiplerime bakılırsa hepside güçlüklerdi .
Çoğu kişi farklı ülkelerden seçilen suikastçiler bugün bu sahada olsada zor bir oyun oynayacağımız belliydi. Çamurlu  topraklar, yeşil ağaçların benden büyük olması bana çok garip gelsede ekipte herkesin neler yapacağını merak ediyordum. Beyaz ve büyük görünümlü olan saraya geldiğimizin Theurit'te geldiğimizin kanıtıydı. Hetwellok binasına gelmiş ve Jazmyn beni ağırlamıştı.

“ Reize nasılsın “ dediğinde ise sesim ve vücudum ve kendimi mutlu hâline sokup” İyiyim, dündeki oyuna hazırlıyım” şekilde söylemiştim.

ve beni uzun koridorunda binlerce suikastçilerin koridorda beni beklediklerini görmüştüm .Jazmyn uzun koridora giderek;”  Reize Sanaro bunlar seninle oynayacak yarışmacılar” diyip benim onlarla tanışmamı sağlamıştı.
Uzun kıvırcık saçlı uzun boylu olan erkek ise elini gösterip” Merhaba ben Wilfred . Bunlarda yeni üyeler. “
Elimle selamlaşıp; “ Bende Reize  Tanıştığıma memnun oldum.”  Diyip ellerimizi ayırmıştık .

Oyunda 15  kişi benimle oynayacaklardı ve bu uzun bir savaş oyunuydu. Rakipler benimle aynı yaşta ama binlerce yeteneği kesindi. 7 kız  6 erkek vardı. Hepsininde ayrı ülkelerden seçilmiş ve yetenekli savaşçılardı. Jazmyn beni yalnız bırakıp anonslar yapıp duruyordu.

Yeni tanıştığım Willow, Blue, Anthem,  Greek, Laurent’ the ikisi çok yetenekli savaşçılardı. Blue ile aramda geçen iyi diyalog yarışma başlamadan önce sıkıydı. Ama Greek benimle olan soğukluk ve tavrıyla çokta sevilmesede diğerleri mutlu ve heyecanlıydılar.

Willow aramızdan en küçük üye. Kendisi daha 14 yaşında ve tatlı sevimli bir kızdı. Aramızdan en büyüğü ise Anthem’ di. Kendisi 27 yaşlarındaydı.

Diğer iki üyeler ise Rylee , Xanthe, Vesper, Sidney, Hans, Kai, Edgar, Clive’ dı.

Rylee aramızda  giden  küçük üye olsada. Xanthe tam benimle aynı yaştaydı.  Vesper ve Sidney tam olarak ikiz kardeşler olarak savaşmayı çok seviyorlardı.

Kurnaz' ın Hançerleri Yıldızlara Ulaşırsa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin