♧12. Bölüm
~ 1. Oyun ~
Bugün bana gelen mektupla beraber bugün görevim yoktu. Mutluydum en azından ama yinede yarın görevim vardı. Ronan beni kolumdan itip kaldırmaya çalışıyorken ise gözlerim kapalı hareket ettirip uyanıp sırtımı kaldırmıştım. Ronan beni her zaman uyandırıp dursada yorgunluktan gözlerimi bile açamıyordum . Bugün normal bir gün olsada Cressa bizimle konuşması gereken bir konu vardı. Vısha görevinden atılsada artık işi yoktu. Vısha ve Cressa kavgası kötü bitsede artık Vısha bizimle olmayacaktı. Nyssa ve Jia’ nın odasındaydım . Nyssa ile sohbet ederken bir muhafız kapıyı açıp isimlerimizi söyleyerek bizleri Cressa' nın odasına çağırmıştı. Nyssa' dan sıkılma ve nefretlik hissi bırakmış Jia ise önümüzden ilerleyerek hepimiz Cressa' nın odasının yolunu tutmuştuk .Koridordan İlerleyen Ronan gelip yanımıza gelmişti. Erkeklerdem bir tek Ronan çağrılmıştı. Muhafız Cressa’ nın odasının kapısını açıp kapıdan bize yol vermişti. Cressa her zamanki gibi camın önüne manzarayı seyrederken görmüştük. Cressa bizi yansıyan camın görünümden izliyor ve bir kelime bile etmemişti.
Muhafız kapatıp yüzünün bize dönmüş yavaş adımlarla ise sandalyesine ilerleyip oturmuştu Cressa. Ellerini birleştirerek masaya koyup; “ Aslında buraya bütün bir ekip olarak gelmeniz gerekiyordu ama sizleri 4 kişi olarak çağırdım. Bugün ünlü savaş ustalar sizleri görmek istiyorlar. Bugün Theuritte
gidip savaş sahasında oyun oynayacaksınız ,onlara kendi gücünüzü gösterceksiniz. Sizler ekipte çok iyi savaşçı olduğunuzdan dolayı hepiniz birer bir rakip seçin. bir kişi savaşa gidecek ve diğer ülkelerden oyunlara gireceksiniz. kazanan ise 2 gün belirlenip balo gününde belirlencek. İlk olarak sizlerden başlancak. Jia sen Nyssa ile oynayacaksın. Ronan sende Reize ile. Anlaşılmayan bir konu varmı?”Hepimiz aynı sesle;” Yok!” Diyip durmuştuk.
Cressa çenesini tutup; “ Hepiniz yemeğinizi yiyin öyle çıkacaz . Yarın ise büyük ülkelerden aranızdan birisi savaşcak. Biliyorsunuzki oyun başlamadan önce sıkı çalışın .”Nyssa Cressa' nın sözünü kesip;” Peki diğerleri niçin seçilmedi ki?” Diyerek Jia Nyssa' ya anlatıp -” Hani biz ekibin ana savaşçıları olduğumuz için olabilir mi Nyssa.” Nyssa anlayıp kafasını sallamıştı.
Daha kaç gündür suikast çetesiyle olabili 2 hafta bile olmuştu. Bu kadar çok günlerin geçmesi aklımı karıştırsada artık bende gruba bile alışıyordum. 2 gün sonra düzenlencek olan baloda kimin kazanacağı aklımda sorup soruyorken Ronan ile bugün savaş oyununda olacaktım . Cressa bizlerden kuralları söyleyip Uyarılarını verip kapı dışarı etmişti.
Masaya doğru gelir adımlarla sofrada diğer üyeler yemek yiyordu. Csilla yemeğini yemeden önce konuşup;” Cressa sizleri niçin çağırdı? “ Nyssa elindeki bıçakla yemeği keserek;” Bugün Theuritte gidip ünlü savaş ustaların karşısında savaşcaz .” Diyen Nyssa ‘ ya bakan Nevan çatalındaki yemeği yiyip;” Demek sende oraya gidiyorsun Nyssa.” diyen gözleriyle Nyssa’ ya
“ Evet gidiyorum Nevan.” diye atarlıca yüzüne bakıp suratını asmıştı.
“ Nyssa ben kötü bir şey demedim? Atarlanmana gerek yok?”
“ Atarlanmaktan ziyade benimle konuşmaman gerekiyor Nevan.”
Nevan özür dileyip yemeğine devam etmişti.
Nyssa bana ve Ronan’ na sinirli bakışıyla Nevan' dan bahsedip;” Bir daha Nevan hakkında konuşmak istemiyorum. Nevan artık benim için bir hiç”
Nyssa’ yı teselli etmek için elinden tutup;” Nyssa boşver sen oyununa bak .Sen ondan bile daha iyisin”.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurnaz' ın Hançerleri Yıldızlara Ulaşırsa
ActionKaderimle ve Kadehime bile olsa o taç ve krallık benim olacaktı. ~ Ölümden başlamak daha iyidir. Dostlukların acı kırık canları ve bütün her şey benim elimde olcaktı. Yıldızlar bir gün düşerse hançerlerde kurnaz'lığını kaybederdi . Şimdi tekrardan...