Kaderimle ve Kadehime bile olsa o taç ve krallık benim olacaktı.~ Ölümden başlamak daha iyidir. Dostlukların acı kırık canları ve bütün her şey benim elimde olcaktı. Yıldızlar bir gün düşerse hançerlerde kurnaz'lığını kaybederdi . Şimdi tekrardan başlayamazdım .
Derin, sisli olan binlerce beyaz tozlar . Kefaletsiz bir yaşam idam edilen bütün prensler ruhlarına feda etmiş ve kanlı, yaralı, ve sisli bir savaşın arkasındaydı. Gri bulutlar ve şimşekler patlar kızıl dolunay gelirdi. Uzaklardan gelen deniz dalgalarının sesleri ve dökülen turuncu yapraklar ise kırmızı şarap rengindeydi. Durgun, keskin olan gözler, kelimelerin içinde binlerce sözcük.Koyu, bir kıvamın kanı bile, boğazımda bir düğüm olcaktı.
Sevgi ve dostluk dolu sözler, bir kraliyet için gereksiz bir şeydi. Ellerindeki silahlı adamlar,
sokaklardaki insanların fakirlikleri bitmiş olurdu. Nethirsa krallığı efsanesi kraliçesi olan
Cressa Eloro bütün kraliyetleri . Theurit ve Evetorna'yı ele geçirmiş ve her yeri muhafızlarla ve İrikalarla doldurmuştu . Soğuk buzulların hükümeti, güneş ve ay onun kontrolündeydi. Bu ülkede savaşmak ve ölmek değildi, bu kıyametti. Eloro ailesinin baş kızı Cressa olsada onun kurallarına uymak zorundaydı!İhanet, Ölümler, Savaşlar. Bir ruhum gibi bakar ve onları bir eşya olarak kullanırdım . Koyu dalgalı kahverengi saçlarım sol gözümden yanağıma kadar yara olur, yaralı dudaklarım ve mimikli gülüşlerim çok normaldi .
Zaman bile yoktu, bir saniye bile kaderi değiştirebilir veya özgürlük ve huzurluğun gelmesi için canımızı veriyorduk…
Siyah botlarımın sesleri duyulmuş, ormanın içinde ise küçük adımlarımı atmış , Eski bar
dükkanına Arkadaşım Ronan ile girmiştim.Alkolün kokusu içime bile girmişti . Eski rutubet kokularıyla doluydu. Kahkaha atan gülüşün
adamlarla dolu elindeki kartlarla ise kumar oyun oynuyorlardı. Bir masaya geçmiş ve elimi
yanağıma koymuş barı göz gezdiriyorduk . Ronan ise garsondan ikimize şarap isteyip masanın üzerine kafasını koymuştu .Ryker bize seslenip onun yanına gitmiştik . Ryker kuzenim olsada onunla pek konuşmam ve genellikle alkol içmek için gelirdim.
Ryker ise elindeki büyük şarap şişesinden bir yudum almış ve gözlerini kapatıp dudaklarını yummuştuRonan tahta bardaktan yudumu alıp derin bir nefes verip içmeye devam ediyordu.
“ Reize yine neyin peşindesin?” Diye ağzını silerek bu sefer ise kafaya dikmiş şarap şişesini masaya doğru koymuştu. Alkolün etkisindeydi. Başı dönük ve o kadar çok içmiştiki hem bira hemde şarap içiyordu. Başını iki yana sallamış ve parmağıyla beni işaret etmişti.
“ Niçin geldin Reize?” Diye sorup durduğunda ise içtiğim şarabı içmekten bırakıp kenara doğru koymuştum.
Yanına doğru yaklaşıp kafamı onun yakına doğru gelmiş ve çömelip Ryker' a sırıtıyordum.
“ Konumuz Biz değil sensin Ry- ker !” Diye kafasını elimle tutarak bırakmıştım .
“ Hahaha, Reize sen aklını yemişsin, benim sadece istediğim pa- ra!”
Ellerimi masaya doğru vurmuş ve gözlerim ise alev topuna dönmüş, kendimi kontrol etmekte zorluk çekiyordum.
“ Ne demek mi para mı , her gün paranı kumarlarla , içkilerle dolmuş bir insansın”. Dedim yüzüne doğru.
Ronan araya girmişti ve beni uzaklaştırıp kapıya kadar beni götürmüştü.
“ Reize bu kadar yeter, kavga etmek için gelmedik”. İki elimden de tutmuş, kollarımı ise sadece dokunmuştu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurnaz' ın Hançerleri Yıldızlara Ulaşırsa
AçãoKaderimle ve Kadehime bile olsa o taç ve krallık benim olacaktı. ~ Ölümden başlamak daha iyidir. Dostlukların acı kırık canları ve bütün her şey benim elimde olcaktı. Yıldızlar bir gün düşerse hançerlerde kurnaz'lığını kaybederdi . Şimdi tekrardan...