៸៸ 12. commitment . ،،

19 5 25
                                    

Music:
Miss U by Blackfield

✧✧✧

- لندن - 2025, 17 فوریه.
دوسال بعد.

+ باورم نمیشه. یونگی پدرم رو در اورده دیگه!

تهیونگ خنده‌ای کرد و جرعه‌ای از نسکافه‌ی موردعلاقه‌اش رو نوشید.

- چطور مگه؟!

پسر دستی به موهای بور رنگش کشید و با چشم‌های آبی رنگش به تهیونگ نگاه کرد.

+ اون مرد اصلا راجبش صحبت نمیکنه، من میخوام ادامه‌اش رو بشنوم.

تهیونگ ابرویی بالا انداخت و به صندلی تکیه زد. نگاهی به اطراف کافه انداخت و آروم جوابش رو داد.

- همین که تصمیم گرفته راجبش صحبت کنه خودش خیلیه. حتی منم تعجب کردم.

پسر دست به سینه نشست و به غر زدنش ادامه داد.

+ اصلا قبول نیست که منو با این همه کنجکاوری ول داده تا به پروژه‌هاش برسه.

تهیونگ لبخند محوی زد و نفس عمیقی کشید. اون بچه کنجکاو بود و حق داشت که بیقراری کنه. اما وقتی خودش رو جای یونگی میذاشت، به اونم حق میداد.
زبونش رو به لبش کشید و نفس عمیقی کشید.

- میدونی دنیل...یونگی هرموقع آمادگیش رو داشته باشه واست کاملش میکنه، حداقل از این مطمئنم.

دنیل با حالت گریه سرش رو به عقب پرت کرد و یهو انگار چیزی یادش اومده باشه سریع روی میز، سمت تهیونگ خم شد.

+ وای ته، حداقل بهم بگو جیمین الان کجاست؟! اونم میاد اینجا دیگه نه؟!

با فکری لحظه ای غم توی صورتش خودش رو نشون داد و جوری زمزمه کرد که صداش به گوش تهیونگ برسه.

+ نگو که جیمین نمیاد و یونگی بجاش میره پیشش...

تهیونگ بخاطر حالت دنیل خنده‌ی دیگه ای کرد و شونه هاش رو بالا انداخت‌.

- این چیزیه که یونگی خودش بهت میگه بچه.

دنیل انگاری که ذوقش پریده باشه خودش رو عقب کشید و با صورت گرفته و اخمویی به تهیونگ نگاه کرد.

+ میدونی چیه؟! تمام اینا تقصیر توعه.

تهیونگ با چشمهای گرد شده، متعجب به دنیل نگاه کرد.

- منن؟؟!!

+ بله!

(فلش بک)

به گوشه‌ای توی سکوت خیره نگاه میکرد. انگار نه انگار اطرافش شلوغ بود و افراد دیگه درحال رقصیدن و نوشیدن بودن.
از شدت کم و زیاد شدن چراغ ها و بوی تلخ الکل، باعث میشد معده‌اش بهم بپیچه. اما همچنان خیره به نقطه‌ی نامعلومی بود.
حلقه‌ای بین دو انگشت شست و اشاره‌اش رو میچرخوند و بی‌هدف باهاش ور میرفت و اون رو بین دو انگشتش فشار میداد.
درسته، اون دوباره تسلیم افکارش شده بود.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 10 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Blue MoonWhere stories live. Discover now