07. No Sh*t Sherlock

1.2K 114 10
                                    

Ari szemszöge

A péntek este gyorsabban itt volt, mint amire számítottam.  Amikor nem akartam mást, mint hogy hétvége legyen, úgy tűnt, hogy a hétköznap napjai több mint 24 órások, meghosszabbítva ezzel a várakozásomat. Míg a legtöbb korombeli gyerek várta a péntek éjszakát, addig én rettegtem az enyémtől, mert kevesebb, mint két óra múlva Hemmings megjelenik a házunknál, hogy elvigyen a kis "randinkra".

Majdnem lemondtam ezt az egészet, de ekkor eszembe jutott Liz Hemmings boldog pillantása abban a pillanatban, mikor beleegyeztem, hogy Luke elvihet vacsorázni. Nem tudtam csalódást okozni neki, és emlékeztetnem kellett magamat arra, hogy a ma esti játék randit az anyukájáért csináljuk. 

Miután lezuhanyoztam, és megszárítottam a hajamat, valamint torkom szakadtából énekeltem pár percig Paramore-t a szekrényem előtt álltam, és kerestem benne valamit, amit felvehetnék estére.  Nem tudtam, hogy Luke hova tervezi a vacsorát, így imádkoztam az éttermek istenéhez, hogy ne valami trendi, vagy felsőkategóriásba menjünk. Egy pár fekete, magas derekú csőgatyát választottam, hozzá pedig egy laza szabású, fehér crop topot. Némi smink az arcomon, és miután úgy ítéltem, hogy tisztességesen láthatják az emberek, megragadtam a táskámat.

A szemem sarkából észrevettem egy autót, ami a házunk felé közeledett. Jobban kilestem az ablakon, és abban a pillanatban rezegni kezdett a telefonom a hátsó zsebemben. Anélkül, hogy megnéztem volna, tudtam, hogy Luke volt az. Lerohantam a lépcsőn, és belebújtam a fekete conversembe.

"Anak? Hová mész?"

(fordítás: gyerek, lányom)

Elfordítottam a fejemet, és megpillantottam anyát a nappaliban. "Vacsorázni megyek egy baráttal. Későn érek haza."

"Melyik barátod? Ashton, Michael, Calum?" Kérdezte.

Megráztam a fejemet. "Nem, Luke-nak hívják. Kint vár rám."

"Luke? Anak, sino iyan? A pasid? Vajon ő lesz a kísérőd a debütálódon?" [megjegyzés: A debütáló, egy hivatalos filippínó ünnepség, ahol nagy partival ünneplik a lányokat a 18. születésnapjukon.] Kérdezte anya, nagy vigyorral a fején. Felnyögtem, miközben felé sétáltam.

(fordítás: lányom, ki ő?)

csak egy barát. Még csak nem is barát. Igazából egy ismerős. És nem lesz debütálóm." Mondtam neki.

"Miért nem? A nővérednek sem volt, és én mindig is akartam szervezni neked." Magyarázott.

Bűntudat nyilallt a szívembe, de nem tudtam most leülni, és megbeszélni ezt vele. Az ötlet, hogy rendezzenek nekem egy hatalmas partit tánccal, ruhákkal, és rengeteg figyelemmel, ami felém irányul, egyáltalán nem tetszett.

Még egy zümmögés a zsebemből.

"Anya, mennem kell. Látlak később." Lehajoltam, és megpusziltam az arcát.

"Szia, Ari. Magingat." Tanácsolta, ahogy kiléptem az ajtón, amit bezárt mögöttem.

(fordítás: légy óvatos)

Luke az autójában ült, lehúzott ablakkal, és hangos zenével, ami a hangszórókból szólt. Figyelme a kezében lévő telefonra fókuszált, de felkapta a fejét, mikor meghallotta a felé közeledő lépteimet.

"Elég sokáig tartott." Nézett rám gúnyosan.

Szemeimet összehúztam bosszúsan. "El kellett búcsúznom az anyukámtól, mert veled ellentétben én tisztelem a sajátomat."

Drunk words; sober thoughts | magyarulDonde viven las historias. Descúbrelo ahora