Ari szemszöge
A műszakom végén annak ellenére, hogy túl fáradt voltam a fiúk meggyőztek, hogy menjek el velük egy kör pizzára, és videójátékra. Michael-ék bútorozott alagsorában, mindannyian lustán ültünk a kanapé mellett, ami a hely legnagyobb részét foglalta el. Morzsák borították a heverőt, szőnyeget és még a hajamat is, mindössze pár óra együttlét után a srácokkal. A pletykák általában futótűzként terjedtek Percival Shores-ban, így miután a hír, hogy Luke Hemmings telehányta a sikátort a fülükbe jutott a fiúknak, alig várták a válaszokat.
"Szóval bent voltál a Hemmings házban?" Kérdezte Michael, mialatt szemét le se vette a tévéről, és szája sarkából kilógott a nyelve. A koncentrációja, mikor videójáték közelébe került, hihetetlen volt, és én csak elképzelni tudtam, hogy milyen lett volna, ha ennyit a tanulmányába is belefektet.
"Igen, milliomodik alkalommal is. Bent voltam Luke Hemmings házában." Ismételtem meg, majd a levegőbe dobtam egy M&M's-t, és elkaptam a számmal. A kanapén feküdtem, fejemmel a díszpárnán, lábaimmal pedig Ashton ölében.
"Volt valami furcsa bent?" Szólalt meg Calum, tekintetét a tévén tartva, ahogy Michael-el játszott.
"Ha arra gondolsz, hogy levágott fejeket őriznek befalazott üvegekben, és hátborzongató mágikus tárgyak lógnak Az utolsó vacsora portré mellett, akkor sajnálom, hogy ki kell ábrándítanom téged, de a Hemmings ház teljesen normális." Magyaráztam.
"És mi a helyzet Luke szobájával? Tökéletesen díszített baseball poszterekkel, és Hollister illat kering belül?" Incselkedett Ashton, felnézve a telefonjából.
"Um, nem." Feleltem. "Banda plakátokkal volt díszítve. És volt pár gitár is bent. Az illata pedig, mint a Febreze."
"Milyen fajta zenekarok? The Wiggles és Kidz Pop?" Nevetett Michael.
"Nem igazán figyeltem! Azzal voltam elfoglalva, hogy vigyázzak, hogy Luke ne pisiljen le." Mondtam a kelleténél hangosabban, szemeimet forgatva.
"Bocs tesó, nyugodj meg, csak kérdeztem." Védekezett Michael. "Ott volt ma, és te szolgáltad ki. Mondott valamit?"
"Igen, miután ráöntötted az egész blondie-t a felsőjére." Emlékezett Calum, kuncogva a gondolattól. "Egyébként az nagyon kemény volt, Ari."
"Úgy mondod, mintha direkt csináltam volna." Dobtam meg Calum fejét egy M&M's-el. "És nem. Luke nem igazán emlékezett semmire. Csak annyit tudott, hogy én voltam az, aki segített neki."
"De ugye nem lettetek barátok?" Kérdezte Ashton.
Elnevettem magamat. "A fenébe is, dehogy. Két különböző világban élünk, haver. El tudod képzelni Luke-ot, hogy velünk lógjon a cuccaiban? Kitűnünk mindenki mellől, mint egy fájós kisujj. Te és Michael legalább valamennyire beleolvadtok a tömegbe a fehérségetekkel. Cal-al együtt, csak mi nézünk ki úgy, mint az ázsiaiak."
"Nem vagyok ázsiai!" Kiabált Calum, figyelmét levéve a játékról. Ebben a pillanatban a figyelemelterelés miatt, Michael kihasználta az időt, és másodperceken belül megnyerte a fordulót.
"IGEN!" Ordított fel boldogan. Oldalra dobta a kontrollert, majd megragadott egy szelet, zsíros, sajtos pizzát, hogy megünnepelje győzelmét.
"Tudod, hogy csak vicceltem... De komolyan Cal, néztél tükörbe mostanában? Komolyan úgy nézel ki, mint az egyik filippínó unokatestvérem."
"Mindegy." Idegesen felnyögött, amin a többiek elröhögték magukat.
"Mindenesetre," Felálltam a kanapéról, aminek következtében a cukrok és pattogatott kukoricák az ölembe hullottak. "Megyek haza. Rohadt fáradt vagyok, és a YouTube vár rám. Találkozunk holnap a suliban, fiúk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drunk words; sober thoughts | magyarul
Hayran Kurgu"Elárulhatok egy titkot? Szeretek veled beszélgetni." "Részeg vagy." "A részeg szavak, józan gondolatok." ✖ ✖ ✖ FIGYELEM! Nem az én történetem, csak fordítom! AudreyEve csodálatos könyve, minden érdem az övé! Eredeti: http://www.wattpad...