Ari szemszöge
Kínos volt. Nagyon kínos. Talán az, hogy Luke csatlakozzon a barátaimhoz és hozzám ebédre, nem volt éppen a legjobb ötlet, a barátaim gyanakvó és undorodó arckifejezéseit elnézve. Luke a kemény, műanyag székbe zuhant, félig megevett szendvicsével az asztalon, miközben a szeme Ashtonra, Calumra és Michaelre meredt. Michael volt az, aki több mint dühösnek tűnt. Az állkapcsa megsérült, az arca bal oldalát kék és lila foltok díszítették Luke váratlan ütésétől.
"Szóval, srácok, készen álltok a szerdai biosz tesztre?" Kérdeztem nem kívánatosan. Tennem kellett valamit, hogy oldjam a feszültséget, amely az asztal felett uralkodott, mint valamilyen elpusztíthatatlan buborék.
"Nekem még át kell néznem." Szólalt meg Luke. "Szeretnétek csoportosan tanulni holnap?"
"Én benne vagyok." Mosolyogtam rá. Legalább próbálkozott. Utána a többi fiúhoz fordultam. "És ti?"
"Ari, hagyd már ezt a szart." Szólalt meg Michael, ingerrel a hangjában.
"Mikey, tanulnunk kell." Mondtam neki sóhatjva.
"Nem, nem ezt. Hanem..." Intett Michael Luke felé, és összehúzott szemöldökkel nézett rá.
"Igen, ez rohadt furcsa Ari." Értett egyet Ashton.
"Miért lóg velünk? Elfelejtetted, hogy megalázott téged? A hülye barátnője jeges kávét öntött rád, ő pedig megütötte az egyik legjobb barátodat! És mindez pusztán négy órával ezelőtt történt.""Srácok, kérlek ne beszéljetek úgy Luke-ról, mintha itt sem lenne." Könyörögtem. Luke felé néztem, aki csendben ült, de láttam rajta, hogy közbe akart szólni, és a frusztrációt a szemeiben.
"Tesó, nem vagyok benne biztos, hogy ez a legjobb ötlet." Mondta Calum, csatlakozva a beszélgetéshez. "Biztos, hogy bízhatunk benne?"
"Figyeljetek, nagyon sajnálom, rendben?" Hajolt előre Luke a széken. "Egy seggfej voltam, aki megbántotta Ari-t. De megígérem, hogy nem fogom újra megtenni. A barátsága fontos számomra - ezt most már tudom. És ti mind fontosak vagytok neki, szóval csak annyit kérek, hogy hadd bizonyítsam be, hogy egy rendes srác vagyok."
Calum, Michael és Ashton nem válaszoltak azonnal. Egyszerűen csak Luke-ra pillantottak, és fontolgatták az ajánlatát. Észrevettem, hogy a szemük Luke és köztem vándoroltak, mielőtt összedőltek. Luke-hoz fordultam és vállat vontam, mivel még én sem voltam benne biztos, hogy miről beszélgettek. Néhány másodperc szigorú suttogás, és elfojtott vita után, a 3 legjobb barátom visszanéztek ránk.
"Oké, szóval a következő a helyzet Hemmings." Kezdte Calum, előrehajolva, miközben az asztal tetején pihentette az ujjait. "Ari a legjobb a barátunk, és ami azt illeti évek óta az. Úgy nőttünk fel, hogy megvédjük őt, mert annak ellenére hogy néha egy kemény köcsögként visekedik -"
"Tessék?" A szám tágra nyílt, Calum felháborító szavait hallva.
"Ez az igazság." Vonta meg a vállát Calum.
Szemeimet forgatva mérgelődtem. "Mindegy, folytasd."
"Annak ellenére, hogy Ari szeret úgy tenni, mintha valami utcai harcos lenne," Folytatta Calum, tekintetét Luke-ra átváltva. "Ő még mindig egy lány érzelmekkel. És inkább ne is menjünk bele abba, hogy milyen érzelmi skálával rendelkezik a menzesze alatt. A fenébe, egy kibaszott szörnyeteg, akinek vasökle van és savat sír. És valóban egy szemetessé válik a gyomra akkor, de tényleg-"
"Oké, elég lesz! Megértette!" Üvöltöttem fel, Calum-ra elégedetlenül pillantva.
"A lényeg Hemmings," Vette át Ashton Calum beszédét. Hála istennek, legalább Ashton érettebb, mint ő. "Amikor Ari menstruál egy kibaszott gyilkossá válik. Nem bízz semmiben, ami 5 napig vérzik és nem hal meg."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Drunk words; sober thoughts | magyarul
Fanfic"Elárulhatok egy titkot? Szeretek veled beszélgetni." "Részeg vagy." "A részeg szavak, józan gondolatok." ✖ ✖ ✖ FIGYELEM! Nem az én történetem, csak fordítom! AudreyEve csodálatos könyve, minden érdem az övé! Eredeti: http://www.wattpad...