15. Quiroz Dinner Parties

406 29 5
                                    


Ari szemszöge

A csütörtök délután olyan hamar elérkezett, hogy szinte észre sem vettem, és már itt is volt az ideje, hogy elkészüljek a vacsorára. Őszintén szólva, úgy terveztem, hogy azt a ruhát fogom viselni, ami aznap volt rajtam az iskolában, de anyám felháborodása miatt a farmerem és a bandás pólóm nem felelt meg. Szóval így kerültem abba a helyzetbe, hogy egy széken ülve törölközővel a testem körül, és a hajamból csöpögő vízzel, vártam, hogy a nővérem befejezze a sminkemet.

"Válaszolt már?" Kérdezte Mia, ahogy a telefonom felé intett a kezében levő sminkecsettel.

Megráztam a fejemet. "Nem. Sem a hívásaimra, sem az üzeneteimre nem vászolt. Mrs. Hemmings sem."

"Biztos vagyok benne, hogy jól vannak." Nyugtatott meg Mia, ahogyan éppen a pirosítót vitte fel az arcomra. "Most kicsit felejtsd el ezt a témát. Holnap majd találkoztok a suliban."

"Azt hiszem, igazad van." Sóhajtottam, beismerve a vereségemet, majd a telefonomat letettem az asztalra magam mellé.

Becsuktam a szemem, hogy Mia könnyedén hozzáférjen a szemhéjamhoz, amit éppen sminkelt. Ez pont elég volt ahhoz, hogy a gondolataim elsodródjanak Luke felé, aki kedd óta hiányzott a suliból. Kihagyott egy igazán nagy biológia vizsgát, és noha ma arra számítottam, hogy matek tesztet írunk, de Mrs. Hemmings nem jelent meg az órán. Sem Luke, sem az anyukája nem válaszoltak a hívásaimra, ami a végtelenségig aggasztott. Reméltem, hogy a vacsora nem tart sokáig, hogy utána el tudjak menni hozzájuk.

"Szóval, mi van veled meg Luke-al?" Kérdezte Mia, játékosan húzogatva a tökéletesen ívelt szemöldökét. Közben odasétált a szekrényemhez, és gyorsan átfutotta a ruháimat. Felálltam, és kihúztam az egyik fiókomat, majd kivettem a fehérneműmet.

"Nincsen semmi olyan, ígérem Ate. Luke és én, csak barátok vagyunk. Nagyon jó fej srác." Mondtam, ledobva a törülközőmet, majd belebújtam a bugyimba.
(Fordítás: nővér)

"Elmondod majd, ha történne esetleg valami köztetek a jövőben kishúgom?" Mia elvette tőlem a melltartót, és leszedte a pántokat, mire én furcsán néztem rá. "A vállnélküli nyári ruhát veszed fel, amit én vettem neked."

"Természetes, hogy ezt választod." Forgattam meg a szemeimet, majd felvettem a melltartómat. "És igen, elmondom neked, ha történik valami. Ami nem azért van, mert úgy tekintek Luke-ra. És kettő, ő sem néz rám úgy. Egyértelműen nem olyan az esete, mint én."

"És mégis milyen az ő esete?" Kérdezte Mia, miközben rám húzta a bordó ruhát. "Csúnya?"

Elnevettem magamat, és eligazítottam magamon a térd fölé eső ruhámat. "Inkább magas, gyönyörű és szőke. Vagy Hayley Williams a Paramore-ból."

Mia gúnyosan válaszolt a szavaimra. "Kinek nem tetszik Hayley Williams? Különben is, gyönyörű vagy hugicám. Csak szárítsd meg a hajadat, és készen is vagy."

A tükörbe nézve, teljesen elégedett voltam Mia alkotásával. Egyszerű, de a mégis szép smink, és ruha kicsinosított engem.

"Köszönöm, most már anya nem szólhat semmit a megjelenésemről." Kuncogtam, miközben Mia elindult az ajtó felé. Az órámra pillantva feleszméltem, hogy kevesebb, mint egy óra van hátra, míg a vendégeink megérkeznek. Anya munkatársait, a szomszédokat, a családot, Ashton-t, Michael-t, Calum-ot és az anyukáikat is beleértve.

Már 7 órakor az első vendégek megjelentek a bejárati ajtónknál házi készítésű ételekkel a kezükben, amelyek illatát megérezve élvezet töltötte el minden porcikámat. Újabb csengetés hallatszódott, melyre reagálva lerohantam és kinyitottam az ajtót, ahol a legjobb barátaim boldog mosolyát láttam.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Feb 23, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Drunk words; sober thoughts | magyarulDonde viven las historias. Descúbrelo ahora