5. BÖLÜM

179 23 11
                                    

Keyifli Okumalar

"Sen niye garip olasın ki, herkes seviyor seni" diye cevapladı Zeynep. Cüneyd kızın her sözünden sonra heyecanla ve hevesle onun cevabını beklemesine gülümsedi.

"Doğru sevenim çok lakin senin gibi seven yok" Zeynep kaşlarını çattı "lüzumu varmı?" Diye sordu.
Kalbi kuş misali çırpınırken zar zor konuşuyordu Zeynep. Biliyordu, uzun süre geçmeyecekti bu heyecan. Ortamı dağıtmak ve rahatlamak için kafasını kaldırıp Cüneyd'e baktı.

"Ihlamur içer misin?" Diye sordu. Cüneyd kafasını duvardaki saate döndürdükten sonra gülümseyerek Zeynep'e baktı. "Bence sabah namazından sonra tefsir okurken sen bize güzel bir ıhlamur kaynatırsın ha?" Başını salladı Zeynep bir türlü kurtulamadım der gibi bakıyordu.
Cüneyd yavaş adımlar ile yine Zeynep'in karşısına geçip ellerini omuzlarına koydu.
"Sakin ol! Korkma neden koyduyorsun?"  Dedi Zeynep'in toprak misali gözlerine bakarak.
"Ben korkmam" dedi Zeynep gayet ciddi bir tavırla.

"Koltukta uyuya bilirim..." Derken Zeynep sözünü kesti. "Ne münasebet korkuyorum demedim ben Cüneyd efendi" diye uyarıda bulunup yatağa doğru ilerledi. Yastığını uygun pozisyona getirip kafasını koydu ve kendisini uyuduğuna ikna etmeye çalıştı.
Cüneyd ona bakıp durmadan gülüyor ve kendisini durdurmaya çalışıyordu.
Yavaş adımlarla yatağa yaklaştı ve Zeynep'e arkasını dönüp uyumaya başladı.

****
Çalar saatin sesi ile uyandı Zeynep. Saati kapatıp banyoya doğru yürüdü. Aynada kendisine bakıp gülümsedi. Örgüsü henüz bozulmamıştı zira, gece kıpırdamaya bile çalışmamış öylece uyumuştu. Abdestini alıp odaya geri döndüğünde Cüneyd'in de uyandığını gördü .

"Hayırlı Sabahlar"
"Hayırlı Sabahlar, sende abdest al ezan okunur birazdan . Ben aşağıdayım"
Başıyla onaylayıp banyoya yürüdü Cüneyd. Abdest alıp takkesini başına taktı ve aşağıya indi. Zeynep eşarbını bağlamış Cüneyd'i bekliyordu.

Namazlarını kılıp tesbihat ve birbirlerine dua ettiler. Sonra Zeynep ıhlamur kaynattı ve ıhlamur eşliğinde hava aydınlanana kadar tefsir okudular. Sonra kahvaltılarını yapıp çıkmak için hazırlandılar.

Zeynep eşyalarını almak için eve, Cüneyd de dergaha gidecekti. Ama Zeynep'in aklına koyduğu birşey vardı ki yakın zamanda Gülaşye'nin mezarını ziyaret edecekti.

"Selametle"
"Selametle, birşey olursa haber et" dedi Cüneyd. Zeynep başıyla onayladı ve birbirlerini tersi yönüne ilerlediler. Cüneyd içindeki kötü hisleri dağıtmak için yol boyu tesbih çekti ama birşey olacağını hissediyordu.

Yeni bölümde görüşelim 💐 📿

MAKBER • CÜNZEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin