𝐌𝐮̈𝐛𝐫𝐞𝐦 : 𝐕𝐚𝐳𝐠𝐞𝐜̧𝐢𝐥𝐦𝐞𝐳 𝐨𝐥𝐚𝐧, 𝐚𝐜𝐞𝐥𝐞 𝐲𝐚𝐩ı𝐥𝐦𝐚𝐬ı 𝐥𝐮𝐳𝐮̈𝐦𝐥𝐮 𝐛𝐮𝐥𝐮𝐧𝐚𝐧.
❝𝘡𝘪𝘯𝘤𝘪𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪𝘮𝘪 𝘬ı𝘳𝘥ı𝘮 𝘥𝘪𝘺𝘰𝘳𝘴𝘶𝘯 𝘢𝘮𝘢 𝘬𝘢𝘤̧𝘢𝘳𝘬𝘦𝘯 𝘣𝘪𝘳 𝘱𝘢𝘳𝘤̧𝘢𝘴ı𝘯ı 𝘥𝘢 𝘣𝘰𝘺𝘯𝘶𝘯𝘥𝘢 𝘵𝘢𝘴̧ı𝘺𝘰𝘳𝘴𝘶𝘯.❞
.
.
.︶꒦꒷♡꒷꒦︶
Alessi'nin etrafa baktığında gördüğü tek şey karmaşaydı. Tüm Yenilmezler yarınlar yokmuşçasına dövüşüyordu. Ki buna kendisi de dahildi ve onun nasibine de hız gücüyle yüzüne sıcak rüzgarlar çarparak sinir olmasını sağlayan Pietro Maximoff düşmüştü.
Aslında bu dövüş Pietro için adeta bir oyundu. Alessi'nin yavaş hareketleri karşısında kolaylıkla kaçıyor ve onun bedenini yoruyordu. Genç kız, ne zamandır böyle oynadıklarını bilmiyordu çünkü Pietro'yla dövüşürken ona o kadar odaklanmıştı ki genç oğlan, adeta zaman algısını yerle bir etmişti.
Dur durak bilmeden ona savurduğu yeşil kürelerin hepsi boşlukta kaybolurken genç kız gittikçe öfkeleniyordu. "Çık karşıma Maximoff!" diye bağırdı tüm gücüyle. Ses telleri isyan edercesine sızlarken bu defa sakinleşmek adına derince nefeslendi.
"Korkaklık ediyorsun, Pietro!"
Mavi ışıklar saçarak aniden karşısına dikilirken yutkundu ve çenesini dikleştirdi. Pietro'nun bakışları pek hayra alamet değildi. Aralarındaki boy farkı yüzünden-Alessi onun omuzlarına geliyordu-başını biraz eğerek konuştu.
"Sence ben mi korkaklık ediyorum?" Fırtınadan önce sessizlik misali birkaç saniye sustu ve öylece genç kızın yeşil hareli gözlerini izledi. Ona biraz olsun öfkelenmek kızmak istiyordu. O yokken bu çok kolaydı ancak şimdi... Gözlerine baktıkça keskin öfkesinin an be an yok olduğunu hissediyordu. "Ben seni terk mi ettim Alessi? Arkama bakmadan, arkamda kalanları düşünmeden öylece kaçtım mı? Ben yapmadım ama bütün bunları sen yaptın Alessi."
Genç kız, bakışlarını ondan kaçırdı. Bunu konuşmaktan hiç hoşlanmasada ona hesap vermeliydim. Çünkü onu önemsiyorum, ondan hoşlanıyordu ya da her ne deniyorsaydı işte."Pietro ben..." dedi, zorlukla. İki kelime aklında dolanıp duruyordu.
Özür dilemek hiç bu kadar zor olmamıştı.
"Alessi, bana bakar mısın?" Genç kız, kaçırdığı bakışlarını tekrar oğlana çevirdi.
Şu an gereğinden fazla yakınlardı ve bütün yüzüne nedenini bilmediği bir şekilde sıcak basıyordu. Elini yumruk yaparak sıktı.
"Özür dilerim Pietro. Ben korktum. Zarar verdiğim insanların gözlerine bakmaktan korktum, sizinle konuşmaktan korktum, sebep olduğum o hasara bir kez daha bakmaktan korktum ama en önemlisi seninle yüzleşmekten korktum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lethal Green | Pietro Maximoff
Fanfiction❝Her şey eski püskü perdeleri olan camlarının bir kısmı kırık yetimhaneye yerleşmesiyle başladı. Asıl memleketini bile bilmeyen yaşamın ona verdiği küçük ekmek kırıntılarını takip edip evini bulamayan küçük bir kızdan bir Yenilmeze dönüşmesi çok ani...