𝐓𝐮𝐟𝐞𝐲𝐥𝐢 : Başkalarının sırtından geçinen kişi.
❝𝘛𝘦𝘴𝘦𝘭𝘭𝘪𝘺𝘦 𝘨𝘦𝘳𝘦𝘬 𝘬𝘢𝘭ı𝘳 𝘮ı𝘺𝘥ı, 𝘵𝘦𝘮𝘦𝘯𝘯𝘪𝘭𝘦𝘳 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘴𝘢𝘺𝘥ı?❞
︶꒦꒷♡꒷꒦︶
Alessi elindeki filtre kahveyi yudumlarken başını kafenin camına yasladı. Dışarıdan geçen arabaların yoğunluğu o kadar fazlaydı ki insanın gözü yoruluyordu.
Bir plakayı takip edeceğim derken bir yenisi ekleniyordu ve bu bir paradoxa dönüşüyordu. Derince bir nefes alıp karnını şişirdi. Gün içinde tükettiği ilk şeyin bir kahve olması oldukça trajik olsada ilk tükettiği şeyi öğlen üçte ten yakan kavurucu bir sıcakta tüketmesi daha trajikti.
Düşünmeyi ve aklını böyle küçük meselelere yormayı bırakıp gözlerini camdan çekti ve bakışlarını karşısındaki adama dikti. Neyse ki savaş kıyafetlerinden ziyade gündelik kıyafetler giymeyi tercih etmiştiki bu altın saçlı adam insanların fazla dikkatini çekmiyordu.
Saçlarında dolaşan bakışlarını bu kez adamın gözlerini çevirdi. Kendi gözlerini kısarak iddialı bir tavır aldı.
"Madem benimle yalnız konuşmak için buraya getirdin." dedi, kahvesini masaya bıraktıktan hemen sonra. Ardından uzun ince parmaklarını bir dedektif edasıyla birbirlerine kenetleyerek parmak boğumlarını sıktı. "Anlat, seni dinliyorum."Gergin görünen Thor, masumca gülümsedi. Nasıl anlatacağını ve karşısındaki kıza olayları nasıl izah edeceğini bilemiyor gibiydi. "Hiç güçlerinin nereden geldiğini merak ettin mi?" Alessi tavrını bozmaya zahmet etmeden cevap verdi. "Evet merak ettim. Ama gördüğün gibi bir sonuca ulaşamadım."
Ulaşabilseydi, muhtemelen şu an da burada olmazdı. "Havalı güçlerin var Ölümü ve doğayı kontrol edebiliyorsun ama seninde güçlerinin bir kaynağı var." Alessi devam et dercesine başını salladı. "Ölüm gücün... Kardeşim, yani sürgünde olduğunu öğrendiğim kardeşim Hela'dan geliyor. O senin annen-"
Alessi Loki'de yaptığı gibi Thor'u da sözünü kesti."O benim annem değil." dedi. "Anlattığına göre o beni doğuran kadın ikisi farklı şeyler." Şaşırmış görünümünü saklamaya çalışan Thor başını salladı. "Nasıl istersen."
"Bak o ben... Özür dilerim yani böyle bir hayat yaşamaman gerekirdi. Sen benim yeğenimsin ve seni bulmak benim görevimdi. Ama seni temin ederim Alessi bundan sonra yalnız olmayacaksın."
Alessi hâlâ şüphelerini kaybetmiş değildi. Ama Thor'u dinledikçe Loki'nin onu manipüle etmeye çalıştığı konusunda emin oluyordu. Aynı zamanda Thor'dan gelecek teselli edici cümleler duymak istemiyordu.
"Artık bunların bir önemi yok."
Karşısındaki üzgün adama rağmen sert görünümünü bozamamıştı.
"Ayrıca diğer bütün ayrıntıları atladın dev adam." Elindeki yeşil ışıklarla oynarken devam etti. "Madem gücümü Hela'dan aldım ve onun kızıyım neden bu güçlere de sahibim?"Thor derin bir nefes aldı. Anlatması kolay olmayacaktı bunu biliyordu ama karşısındaki kızın net açıklamalara ihtiyacı olduğunun da farkındaydı. "Hem madem Hela senin kardeşin ikiniz neden farklı güçlere sahipsiniz de benim güçlerim onunkilerle aynı?"
"Bu güzel bir soruydu." dedi, Thor. Alessi'ye cevap vermeden önce alt dudağını dişlerinin arasına alarak nasıl açıklayacağını düşündü. Sonuçta Alessi ona göre sadece bir çocuktu. Nasıl yaşadığını ve bu zamana kadar nasıl bir hayat sürdüğünü bilmiyordu ve bundan büyük bir suçluluk duyuyordu. O Asgard'ın biricik prensesi olabilirken burada neler çekmişti kim bilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lethal Green | Pietro Maximoff
Fanfic❝Her şey eski püskü perdeleri olan camlarının bir kısmı kırık yetimhaneye yerleşmesiyle başladı. Asıl memleketini bile bilmeyen yaşamın ona verdiği küçük ekmek kırıntılarını takip edip evini bulamayan küçük bir kızdan bir Yenilmeze dönüşmesi çok ani...