•Multimedya Alaz'ımız ve sarkı.
Kontrollerden geçip kendimi mis gibi Bursa havasına attığımda Alaz'ı görecek olmamın verdiği heyecan anlatılmazdı.Gelen yolcu kapısında onu görmeyi beklerken yanlızca Merve Barkın'ın olması içinde bir burukluk yaratmıştı.Yüzümdeki gülümseme pek icten olmasa da onlara belirtmek istemiyordum.Valizimi bırakıp ikisine birden sarıldım.
-"Kaçak geri döndü." diyen Barkın'ın omzuna hafifçe vurdum.
-"Hayır efsane geri döndü." Merve'ye tekrar sarıldım.Bedenin onlarla olsa da ruhum her köşede her açılan kapıda Alaz'ı arıyordu.Barkın bakışlarımı yakalamış olmalı ki sırıttı.
-"Kocacığın AVM'den çıkamadı.Biz eve geçelim o da işi bitince gelir."
Yüzümün düşmesine engel olamadım.İşi daha mı önemliydi benden? Yüzümdeki ifadesizlik maskesi ile önden gidenleri takip ettim.
***
Evimizin önüne geldiğimizde bu sokağı,bahçemi,en çokta eski tarzdaki evimi özlediğimi farkettim.Bursa'nın doğal yapılarından olan cumbalı ahşap evleri her zaman hayalimdi.Ailem ne kadar o hayalimi elimden almaya uğraşsada buralar kadar gelip hayalimi gerçekleştirmiştim.Yılmayacaktım.
Bagajdaki valizimi Barkın alıp önden eve girdi.Bende arkalarından eve girdim.Evimin kokusunu bile özlemiştim.Ayakkabılarımı çıkarıp salona girdim.Girmemle birlikte yerimde kala kalmam bir oldu.Herkes buradaydı.Ahsen , Enis ,Pınar, Zafer ,Cansu,Zehra ,Zeynep ,Mehmet,Utku ve Pusat.Onları hem ihmal etmiş hem de çok özlemiştim.Kızlar bir anda üzerime çullanınca salonu sevinç çığlıkları doldurmuştu.Erkekler daha sakin bir şekilde selamlaşınca sonunda kendimi koltuklara atmayı başardım.
-"Eliz başına neler gelmiş kızım ya!" diye konuyu açan Pınar'a ifadesizce baktım.Neler olduğunu ben bile bilmiyordum ki.Herşey o kadar ani gelişmişti ki.Tek istediğim bir an önce kocamı görmekti.
-"Neler oldugunu inan ki bende bilmiyorum.Tüm olanlar benim üzerimeydi ama hiçbir şey bilmiyorum.Şu an sadece Alaz'ı görmek istiyorum."
-"Tamam canım sen dinlenmene bak gelir birazdan" Etrafa göz gezdirdiğimde herşey aynı yerindeydi.Merve benden önce döndüğü için evi toparlamış olmalıydı.Koltukta oturan arkadaşlarıma baktım.Hicbirisi ile aramda kan bağı yoktu ama onların arasında hiç olmadığım kadar huzurlu hissediyordum.
Balkon kapısından fırlayan Pusat soluğu önümde aldı.Biz daha neler oluyor demeye kalmadan hararetle konuşmaya başladı.
-"Eliz,duyduğuma göre evlenmişsin!" İşte şimdi yanmıştım.Kızlar neden biz duymadık nidaları atmaya başlamadan olaya el koymalıydım.
-"Bizim niye haberimiz yok?"
-"Kızım evlendim ne demek?"
-"Kiminle evlendin bari onu söyle!"
Her ağızdan bir ses çıkarken kapı çaldı.Hala tartışma üzerinde olan kızların arasından sıyrılıp kapıyı açtım.
-"Güzelim"
Onu o kadar özlemiştim ki! Kollarımı boynuna dolayıp kokusunu icime cektim.Bir haftanın hasreti burnumda tütüyordu.
-"Eliz'im bende seni özledim de şu kollarını biraz gevşetsen,sonra dul kalacaksın." dediğinde istemsizce kıkırdadım.
-"Allah korusun!"
-"Madem Allah korusun gevşet kollarını"
-"Hiç canım istemiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİ DÖNÜŞ SEN( Tamamlandı)
Teen FictionBirbirinden farklı iki hayat birleşti.Aşkla dolu yıllar geçti.O yılların ağaçları yeşerdi ilk meyvesini verdi. İsmini ALEL koydu iki aşık.İsimlerinden yeni bir isim koydular ilk bebeklerine... Ardından ağaç bir meyve daha verdi.PUS koydu ismini kadı...