KARAKTERLERİN VEDASI

4.6K 223 13
                                    

ALAZ

İlk sözü bana verdiğiniz için öncelikle teşekkür ederim.Aslında diyecek pek bir şey yok.Fazlası ile mutluyum.Nefesimden çok sevdiğim Eliz'im artık benim.Bizden parçalar var artık hayatımızda.Ah biliyor musunuz Eliz'in kafama attığı ayakkabıyı camdan bir vitrine koyup evimizin salonunda tutuyorum.Her gören cam fanus içinde olan ayakkabıyı garipsiyor ama hikayemizi dinleyince hayranlıkla ayakkabıya bakıyorlar.Uzun lafın kısası iki çocuğum ve delicesine aşık olduğum karımla çok mutluyum.Eliz'i karşıma çıkardığın için çok teşekkürler Allah'ım.

ELİZ

Merhaba.Nasılsınız güzel insanlar?İdare eder dediğinizi duyar gibiyim.Çünkü benimde siz yaşlarında iki yavrum var.Hayat onlarla öylesine tatlı,öylesine yaşanılır ki...

Alaz'a gelince ilk sırayı kapmış onu farkettim.Önemli değil nasıl olsa bu hikaye benim hikayem.Sizi umarım aşkımla sıkmamışımdır.Alaz'a duyduğum kesintisiz aşk beni deli divane ediyor.Bunu en iyi sizler bilirsiniz.Aşkımıza şahit olduğunuz için çok çok teşekkürler.Birde son bir şey diyeceğim sizlere.Asla ama asla aşkı bulduğunuzu siz düşünmeyin.Bırakın aşk size kendini bulduğunuzu anlatsın.Umarım demek istediğimi anlamışsınızdır.

ALEL

Oo evin kızı rolünü ben üstleniyorum sanırım.Sevindim buna.Gençler şuan halinizi anlıyorum.Bu hikayeyi okuduktan sonra neden benimde Alaz'ım yok demiş olabilirsiniz.Ben şahsen neden o adam benim babam diye ağlamak istiyorum.Siz yakışıklı deyip fotoğraflarına bakarken ben baba deyip koluna giriyorum.Böyle dediğime bakmayın.Babam benim için birtanedir.Babbiş benim kahramanım.Annem çok şanslı.Bende onun gibi aşkı gözünden vurmak istiyorum.Neyse sanırım fazla uzattım.Pus bende konuşacağım diye dürtmeye başladı.Kendinize iyi bakın güzellikler.

PUS

Sağolun ya atmışsınız beni en sona.Alel cadısı bile benden önce.Babam tahtını kurmuş yine en başa.Adam yakışıyor ama krallığa.O bizim ailemizin kralı.Annem de benim kraliçem.Babam ona ne kadar kamelyam desede o başında tacı elinde yıldızlı değneği ile benim kraliçem,perim.Eskiden annemin kucağında uyumaya bayılırdım.Hala da öyle.Aramızda kalsın ama bazen annemi odama götürüp beni uyutana kadar bırakmıyorum.Tabi babam delirse de bu duruma annem onu sakinleştiriyor.Kaç yaşına gelirsem geleyim annemin babamın bize verdiği sevgiyi başka bir yerde bulamayacağım.Onları çok seviyorum.Sözü Merve teyzeme bırakıyorum.

MERVE

Ben tripliyim size konuşmayacağım.En başta konuşması gereken kişiyi sona atmışsınız.Neyse Alaz uyuzu bana pis pis baktı yine.Ben bu ikisinin aşkı hakkında birkaç şey söyleyeceğim.Şöyle ki bu iki saf birbirine fena vurgun.O ayakkabı bizim uyuzun kafasına düştüğünde fena rezil olmuştuk ama değdi diye düşünüyorum.Ah Eliz ah akıllanmayacaksın.Pus ve Alel in de bize katılması ile kocaman bir aile olduk.Tabi benim bonibonumu da unutmayalım.Akasyam Pus'a aşık.Ben hissediyorum.Anne yüreği o bakışları bilir.Akasya ne kadar abi dese de Pus ne kadar kardeş ayakları yapsa da ben biliyorum var bu ikisinin arasında bir şeyler.Tosbam Eliz'imin hikayesini okuduğunuz için minnettarım sizlere.Koskocaman öpüyorum sizi.

BARKIN

Merveye bakmayın siz hayatımız gayet güzel.Ben aşkımı buldum.Alaz zaten en başından bulmuştu.Kardeşim gibi gördüüm Eliz'i ona tereddütsüz verdim.Ona güveniyorum.Imm... ben pek konuşmayı beceremem o yüzden hoşçakalın.

AKASYA

İlk kelimelerimde yanlış anlaşılmayı düzelteyim.Pus benim abim.Annemin kuruntularına sakın aldırış etmeyin.Sizleri öpüyorum.Kendinize iyi bakın.Bu mutlu aile tablosunun piksellerinde her birinizizn gözleri var bunu unutmayın...

Vee yazar:

Ailemiz el ele tutuşup size veda ederken o aile tablosunun bir köşesinde sizlerde olduğunuzu unutmayın.Onlar erdi muradına biz nasiplenelim MUTLULUKLARINI...

GERİ DÖNÜŞ SEN( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin