12.BÖLÜM-SEVGİLİM

8.2K 358 5
                                    

Multimedya Alaz ve Eliz'in düğünde giydikleri.
****

Nikah kıymamızdan bahsediyor.Alaz ve ben,evlilik,yuva? Ne demeliyim? Ne yapmalıyım? Heyecanlanmalı mı? Korkmalı mı? Yoksa telaşlanmalı mı?

      Bir düğün salonunun otoparkında kısa süre önce tanıştığım adam kısmen bana evlenme teklifi ediyor.Ben ne diyeceğimi bilemiyor olabilirim  ama bu kısa sürede ona ne kadar güvendiğimi es geçmemek gerek.Alaz'ın gözlerine baktığımda gördüğüm, duygu yoğunluğu konuşmamı engelliyor.Çaresiz gözlerle ona bakarken,gözlerindeki ifade biranda yumuşadı.Bir anda kahkaha atmaya başlayınca irkilmiştim.Komik olan ne?

-Alaz acaba komik olan ne?

-Yüz ifaden ahahha oldukça hahhhah komik bence.

Benim halka açık alanlarda bu adamın kahkahayı bırak sırıtmasına bile izin vermemem gerek.Bu muhteşem ötesi gülüşü sadece ben görmeliyim.Somurtmamla Alaz gülmeyi kesmişti.

-Tamam güzelim ya bu kadar şaşıracağını düşünseydim nikahtan hiç bahsetmezdim,

-Alaz,Alaaz  konu o değil

-ne o zaman güzelim neden astın yüzünü?

-Alaz sen gülme,

-neden

-kahkahanı başka kızlar duymasın hatta erkeklerde duymasın,

Alaz'ın gülümsemesi daha da genişlerken bende gülümsemiştim.

-güzelim,sen yeter ki iste

Allah'ım sana geliyorum.Yanlız farkettiğim şeylerden birisi Alaz birileri yanımızdayken sadece ismim ile hitap ediyor.Başbaşayken güzelim ve kraliçem diyor.Alaz'la ömrümün sonuna kadar böyle kalmayı isterken düğün bitmek üzereydi.Eğer zehra benim yokluğumu farkettiyse beni dünyadan silerdi.

-Alaz içeri geçelim,düğün bitmek üzere.

-düğün bitince eve mi gideceksin?

-maalesef evet,

-o eve gidecek olmandan nefret ediyorum,

-bende

Benim somurttuğumu görünce güven vermek istermişcesine kolunu omzuna attı.Atmasıyla çekmesi bir oldu.

-ne oldu?

-ne ,ne oldu?

-neden kolunu çektin,

-ha! O mu? Şimdi durduk yere günaha girmeyelim diye çektim,

-benim düşünceli sevgilim,

Hiii ben ne dedim.Yine çenemi tutamadım.Alaz ağzımdan çıkan kelimeyi duyar duymaz önüme geçti.Yüzünde güller değil resmen gül tarlaları açıyordu.Bu sefer elinden kolay kolay kurtulamayacağım kesin.

-sen az önce ne dedin?

-birşey demedim,hem hadi düğün bitmek üzere,

Yakalanmanın verdiği korkuyla Alaz'ın kolunun altından geçip ayağıma dolanan elbisem ile koşar adım salona girdim.Alaz'ın arkamdan geldiğini ayak seslerinden anlamıştım.Salona girer girmez Zehra gözleriyle beni yanına çağırmıştı.Eteklerimi toplayıp Zehra'nın yanına gittim.

-Eliz sen neredeydin? Biraz daha gelmeseydin taki töreninden kaçtığını düşünecektim.

-kaçsaydım emin ol takı töreninden değil babamdan kaçardım.

-Nerdeydin o zaman?

-Ben bir çocuğa çarptım,çocuk sohbete girdi,bana su aldı,Alaz gördü, delirdi bende sakinleşmesi için arabaya götürdüm, bu kadar

GERİ DÖNÜŞ SEN( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin