8.bölüm: "turuncu kafa!"

4K 205 54
                                    

-DÜZENLENMEMİŞTİR-

Multimedia = Deren'nin arabası ( yakışıklı Poseidon'u) Emir'in arabası (güzeller güzeli Afrodit'i ) :D

Cause you're too sexy, beautiful,
(Cünkü sen asiri seksi, guzelsin, )
And everybody wants a taste.
(Ve herkes bir tat almak ister )

Kapı pervazına dayanmış bana salakça bakan Emir'in ifadesini izliyordum . Komik miydi ? Sonuna kadar evet . Gülüyor muydum ? Sonuna kadar hayır . Çünkü gülersem ' hoş geldin kokoş deren ' der , üstüme çullanırdı ve o kalp kırıcı sözler ...

Bu yüzden olabildiğince soğuk kanlı davrandım . Seri hareketlerle kapı pervazından kendimi ayırdım . Dikkatimi tamamen ona verdim , nasıl davranıcağı merak konusu .Sonunda konuşacak derman bulmuş olacak ki ağzını açtı . açmasıyla kapaması bir oldu . Hadi açtın ağzını neden konuşmuyorsun ki ? Gıcık işte ! Derin bir nefes aldım verirken 'of ' diye söylenmeyi unutmadım tabi . Ses çıkarmamla odak noktası olmuştum anlaşılan ki yine konuşmaya yeltendi .

" Sen? " biraz düşündükten sonra tereddütle konuştu " D-deren " kekelemesi gülmemi tetiklerken oldukça boş bir ifadeyle " buyur ? " dedim .

Gözleri üzerimde dolaşırken bacaklarımda uzunca durdu . büyükçe bir şekilde yutkundu ve duymayacağımı düşündüğü bir seste kafasını başka bir yana çevirip söylendi . " Siktir ! Kocaman bir şekilde Siktir !..."

Busefer gülmeden edemedim . Kocaman bir gülümseme oluştu yüzümde ona bakarken . Sanırım bu ilkti , ilk defa gülmüştüm uzun zaman üstüne içten ve kocaman ağzımı yaya yaya . gerçeği söylersek bu gülümsemenin sebebinin ege olacağını düşünmüştüm . Emir beni gülümsetebilecek son kişiydi ama üzebilen de ilk kişiydi!

Kızım onu geçte çocuk eridi be !

Nede olsa playboyumuz demi? Kız buldu yavşasın.

Tam üstüne bastın . O zalim ! kızların kalbini kıran bir salak !O tam bir playboy !

Aynen öyle !

Kendini beyenmiş gösteriş manyağı bir salak ! Ego yığını ! İBNETOR !

Kesinl- dur ne ? İbnetor mu ? O ne be!?

"Kime diyorum kızım! " kafamı sağ sola hızla sallayıp gerçek dünyaya geri dönmeye çalıştım . Uzun süre suratına baktıktan sonra konuşmayacağımı anlamış olmalı ki konuşan taraf o oldu .

"Niye burdasın ? "

Derince bir nefes aldım kafamı eğip yeri incelemeye başladım ne diyebilirdim ki ? Tekrar soru soran gözlere baktım cevap vermeye yeltenirken tekrar sustum . Yüzünü inceledim sakince aldığım nefesi geri verdim " hayat işte " dedim titrememisi için uğraştığım bir sesle .

"İyimisin ?" Sorduğu sorumuydu sanki bilmiyor nasıl olduğumu .

"İyiyim dersem üzülecek misin ? sevinicek misin ? " Cevap vermek yerine hala kapının girişinde duran benim yanıma yaklaştı . "üstünü giyinmelisin." Dedim.

Üstüne baktıktan sonra dehşetle bana baktı . Ağzını açtı konuşmadan önce işaret parmağıyle bir beni işaret etti birde kendini . " Sen.Beni.Böyle.Gördün ? "

" Ben.Seni.Böyle.Gördüm ? " dedim soru sorar gibi . Buneydi şimdi ? Kelime oyunu oynuyordu sanırım benimle . Başımı sağa yatırıp ona bakmaya devam ettim konunun nereye gidecegini merak etmiştim .

Camın önündeki ikili siyah koltuğu göstererek konuştu " koltuğun arkasına saklanmadın ? "

Kaşlarımı çatıp " Neden ? " dedim .

SADİST KIZ (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin