14.bölüm= "Sönmez,Deren Sönmez"

3.5K 154 77
                                    

-DÜZENLENMEMİŞTİR-

Multimedia= Ulaş BARAN

Dudakları gerildiğinde gülümsediğini anlamamak imkansızdı . Ellerinin teki belimdeyken diyer teki boynumdaydı . Benim elim usulca onun yanaklarına giderken aklımda tek bir cümle baş gösteriyordu ..

Ben şuanda Emiri öpüyordum

***

dudaklarımın üzerinden ağırlık uçup giderken yumduğum gözlerim açılmamak için direniyordu resmen ..

" Bir gün bana aşık olacaksın derken beni öpüceğini de söylemiştim değil mi ? "

Alaycı ses tonu bir anda kafama tuğla düşmüş etkisi yarattı. Bir anda herşey sert betona birer birer çakıldı. Gözlerim açılırken şaşkınlığımdan ödün vermiyordum. Şaşkınlığımın yüzümden silinmesini sağlayan etkense Emirin 'ben küçük dağları yarattım'bakışıydı.

Bu seferde gözlerim sinirle kısılırken öfkemin ona degil yine kendime olduğunu çok iyi biliyordum çünkü o söylemişti tam olarak aynılarını söylemişti ve ben onu öpmüştüm .

mantıken sen değil o seni öptü .

demi yani ben değil o öptü ,

"Üzerinde bukadar büyük bir etki bıraktığımı bilmiyorudum,Sönmez"

kendimi toparlayıp onun gibi alayla cevap verdim ona."Onu nerden çıkardın,Demirkan ?"

" sadece,sen o duvarlara baktığında dile gelmicekler.Haberin olsun "

" Ne duvarından söz ediyorsun sen?"

" Etkimden çıkmayıp duvarla bir bakışma içersindeydin ," yakınım da bulunan bedeni yüzüme doğru eğildi ."diyorum ki duvarlar dile gelmiyecek. Dönüp sana 'evet çok güzel öpüştünüz' demiyecek. "

" Demirkan, ya ukala tavrına son verirsin yada ağzının ortana bir tane çakarım "

" bu öptüğün dudaklara kıyabilcek misin ? " demesine kalmadan haddini aştığını anlamış olmalı ki arkasına bakmadan koşarak kaçtı.

***

Okul bitmiş ama Emiri kaçtığından beri görmemiştim . görmeye de çalıştığım yoktu açıkçası , yani görüpte suratına bakabilceğimi sanmıyordum.

Aslında ne kadar kabul etmesemde ben emirden hoşlanıyordum bir aralar ama ozamanlar bunu anlamış ve benimle dalga geçmişti .

" senle ben olmayız , bunu aklına sok "

" seni üzerim! "

" sen arkadaşımın kuzenisin, bukadarsın benim için "

"sana bakabilceğim düşüncesi nasıl aklından geçti anlamıyorum"

"Zevkime tersin , çirkin ufak bir kız çocuğu değil güzel bir kadın tercihimdir"

olabildiğince beni yerin dibine itmişti ama benim ondan vaz geçmem aslında sözlerinden dolayı değildi .

En lazım olduğu zaman , ağlamak için bir omuz aradığım zaman , teselli vericek birisini aradığım zaman , benimle dertleşicek aynı zamanda benimle susacak biri aradığım zaman yanımda yoktu ..

Sevgili olarak değil onu orda bir arkadaş olarak istemiştim . Aslında nasıl olursa olsun ama yanımda olsun demiştim ama o beni bırakıp gitmişti. benden gitmişti. arkasinda bir harabe bırakarak, o gitmişti.

Arkadan gelen korna sesiyle kırmızı ışık diye durduğum ama çoktan yeşil ışık yanmış olan yolda son sürat eve sürdüm .

***

SADİST KIZ (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin