-DÜZENLENMEMİŞTİR-
Multimedia : Deren Sönmez
" Deren ... deren , aç gözlerini güzelim .. hadi ! Aç sana .. nolur .. hadi kalk , aç gözlerini .. "
Sesler duymaya başlamıştım . Ama gözlerime fil oturmuş kalkmak bilmiyordu . Titrek ses kulaklarımda uğuldamaya devam ederken tepki vermek için elimden geleni yapıyor ama kendimde kolumu kaldırabilecek kadar bile güç bulamıyordum .
Elimi tutan ellerin sıcaklığı içimi yumuşatırken , o ellerden güç alırcısına gözlerimi açtım .
Elimi iki elinin içinde hapseden Emir arkasındaki biriyle konuşuyordu ..
" Emir ? " dedim kendimin bile duymakta zorlandığım bir ses tonunda .
Duymadığına kanaat getirdigimde ; boşta kalan elimi , elimi hapisettiği ellerinin üzerine koyucakken , elimi kaldırmamla yakıcı bir acıyla yüksek seste inledim .
" Ahh ! " canım çok acımıştı . Tahrifi zor bu acının kaynağı kolumdu . Sanki biri on parmak tutmuş sıkıyordu kolumu .
Gözlerimi yummuş dişlerimi sıkıyordum . Acı okadar içime işlemişti ..
" güzelim .. " dedi bir ses . Sakinleştirici bir tonda birşeyler zırvalıyordu ama onu dinleyemiyecek kadar zor bir durumdaydım .
Elimdeki sıcaklık kaybolurken zorlada olsa gözlerimi açmış emire bakıyordum . " emir , " dedim bana bakması için " ne oldu ? " diye devam ettim .
" birsey olduğu yok , sadece kolun zedelenmiş okadar " dedi konuyu kestirip atarken .
Etrafıma bakarken hastane odasında olduğumuzu yeni fark ediyordum .
" en son , Tuna vardı ve sana .. " derken yeni yeni hatırlıyorumdum olanları .
Tuna gelmişti ve emire bıçak saplamıştı ..
Aklımın içersinde dolaşan cümleyle aniden gözlerim iyileşti ve yanımda oturan emire döndüm .
Ellerimle omuzlarından tutup kendime çevirdim onu ve karnına baktım .
" emir , iyi misin ? Sen ama en son .. " derken bir yandan da tişörtünü kaldırıyordum . Ama bir eliyle durdurdu beni .
" iyiyim , beni merak etme . Önemli birşey yok " dedi . Ayağa kalkarak kapıya yönelmişti ve tam tutup açmıştı ki dönüp " uyanmanı beklemiştim , dilek ve ecrin dışarıda . Sen giyinirken ben çıkış işlemlerini halledicem . Tamam mı ? "
Kafamı evet dercesine salladığımda kapıdan çıkıp gitmişti .Yan masadaki içi dolu bardağı elime almış içerken kapı tıklandı ve ben gir komutu vermeden paldır küldür ecrinle dilek içeri girmişti bile .İkiside aynı anda bana -21 yılın üstüne Esra Erol'da aradıkları ve sonunda buldukları çocuğuymuşum gibi- sarılması bian için iyiymiş gibi olsada sonlara doğru beni öldürmek istediklerine inanmaya başlamıştım..
" Demek ölümüm sizin yüzünüzden olacakmış " dedim ." Salak öyle demesene , töbe de hemen ! " dedi ecrin ellerini beline koymuş çirkefleşirken .
Dilekse " töbe töbe " diyip kulağını çekmiş masa vurmuştu elini .
Bu hallerine ne kadar gülmek istesemde merak ettiğim şeyler ağır basıyordu .
" ben nasıl .. " diyene kadar yine lafım yarıda kesilmişti bile .
" şöyle ki cemreyi bir güzel çizdikten sonra ortalıktan emir ile kayboldun ve o sırada cehun cemreyi almış götürmüştü bile ah ah kardeş işte satsan satılmaz atsan atılmaz " diyerek anlattığı konudan sapan ecrin , dileğin dürtmesiyle konuya geri dönüş yaptı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST KIZ (Düzenlemede)
Teen Fiction"Gözlerimin yandığı belli oluyor mu? Dışardan bakılınca nefes alamadığım anlaşılıyor mu acaba? Oksijensizlikten kokan ciğerimi fark ediyorlar mı? Tükendiğimi Anlıyorlar mı?"Yan gözle bana bakarken sigarasından derin bir nefes aldı. "Sanmıyorum." Tem...