5.bölüm: "Egeşkişkoşkom arıyor..."

5.2K 230 15
                                    

-DÜZENLENMEMİŞTİR-

Multimedia = Deren SÖNMEZ

*Esila Su KARLI'dan devam*

"Abla kuzey abi arıyor!" Sıla'nın bağırmasıyla ellerim köpüklü köpüklü salona koştum telefonu açmak için,ama ufak kardeşim benden önce davranmış, telefonu açmış konuşuyordu. Almaya çalıştıkça geri geri yürüyordu.

Salak işte,düşücek bir yerlerini kıracaktı şimdi.

Ne kadar uzansam okadar geri gidiyor telefonu vermiyordu. "Sıla ver şu telefonu,kızım versene.." ya sabır çekip bir kez daha uzandım. Yine kaçınca,"SILA!."diye tabir-i caizse hönkürdüm.

Bunun üzerine,koşarak tuvalete girip kapıyı kilitledi.

Bir bu eksikti zaten..

"Gel lan şuraya,hey! Elime bir geç napıyorum seni Sıla!" İçeriden sesler gelmeye başlayınca kulağımı kapıya dayadım.Çizgi filmlerde böyle yapılamıyor muydu? Biraz daha kapıyla bütünleştikten sonra dinlemeye başladım. Konuşuyordu ama karşı taraftan ses gelsede anlaşılmıyordu.

Bir an bir bugs bunny edasıyla kapıya bardak dayamayı düşündüm.

"Gerçekten mi?Bende gelsem?" Nereye geliyor? Ne oluyor ya? Kulağımı olabilecekmiş gibi daha fazla kapıya dayadım."Ama ya..nolur abişkoşkom!"

Hep kardeşime '"-koşkom' ları ege öğretiyordu. "He,o mu? Uyuyo uyuyo o da gelmez işte sap takılırsın hahahaha.. " Kötü kadın kahkahaları filan, gerçekten ne oluyor orda?

"Tamam kızma ya söylerim,tamam"Ne söylicek acaba? Neden bu kadar ısrar etti bu salak ve neye ısrar etti? Kesin yine mallık peşinde bir kerede salak davranmasa.. Of! Bukadar benim kardeşim olduğunu belli etmese iyi olurdu da ama işte herşey gün yüzünde..

Kapının birden açılmasıyla öne doğru savruldum ve yüz üstü yere yapıştım . "Ay..!" Göbeğim acımıştı. Sinirle kafamı kaldırıp götünü yırtarak gülen şerefsiz kardeşime baktım .Gözlerimden çıkan ateşle onu yakmaya çalışmam hayal gücümün sonunu ekmekle sıyırdığımın kanıtı şuanda.

Olduğum yerde biraz daha dikleşerek Sılaya 'sen öldün.' bakışlarımı atar atmaz topuk yapıp benden kaçmaya başladı.

Bu kızın ufak tefek olması onun daha hızlı kaçmasını sağlıyordu ve bu çok sinir bozucuydu.Küçüklüğümden beri hep aynı işte.İnsan bir 'ablam üzülmesin bir kere yakalanıyım. ' der.

"Sıla gel buraya,yakalarsam daha kötü olacak kendin gel.Yakalarsam acımam bak.Kime diyorum ..SILA!"

Korkak adımlarla yanıma gelince kafasına gelişi güzel bir tane vurdum. Abla olmak bunu gerektirirdi."Ah.. Acıdı ama ya,zaten Sıla kim ki?Sıla anca dayak yesin demi?"

Bu kız hep ege özentiliği yapıyordu. Ege de sürekli 'ege kim ki?'diye diye bu kızıda bozdu.

Bir yandan ağıt yakıyor diyer yandan kafasını ovalıyordu.Bu duruma bıyık altından gülerken, vakit kaybetmeden aklımda ki soruları ona yönelttim . "Çok konuşmada söyle Kuzey ne dedi "

"Aa.. ayıp ayıp kuzey demen lazım senden büyük "

"1 yaş büyük bir yaş bile değil ayla büyük!" Evet , bizden bir yaş büyük ve biz nasıl mı dost olduk ? Şöyle ki, derenin bir kuzeni vardı Ömer onu kaybettik.Abim gibiydi daha çok olamamış kardeşim gibi -sıla kız ya erkek kardeşim anlamında diyorum- çok yakındık onunla derenle nasılsa benlede öyleydi , hep güldürürdü bizi ama son gidişi çok ağlattı o ayrı. Ömer ocak doğumlu olduğu için bizle yaşıt olsada bir üst sınıfımızda okuyordu sonrasında da zaten kuzeylerle tanıştırdı bizi , ilk başlarda anlaşamasakta ortak noktalarımızı bulunca biraz daha ortalık nokta yaratmıştık ama ömer vefat edince yine darma duman olmuştuk.En kötümüz derendi . Gerçek anlamda yıkıldı tek başıma toplayamıyınca kuzeyler yardımcı oldu öyle böyle oluşturduğumuz kalabalıktan başka kimseye yanaşmaa olmuştuk. Başkalarıylada arkadaş olmadık ... olsamıydık ki ? Ben dalmış giderken gelen sese kulak verdim.

"Abla kime diyorum?Sahilin sonunun da seni bekliyorlar!"

"bulaşıklar sana emanet!" Diyerek koşar adım odama çıktım arkamdan sayıp sövmesi bir kere daha benim kardeşim olduğunu kanıtlıyordu iste.Telefonumu , anahtarlarımı ve paramı cebime sıkıştırıp geldiğim hızla aşağı indim ve mutfakta bulaşık yıkayan kardeşimi öptükten sonra koşarak sahile indim . Telefonum çalmaya başlıyınca isme baktım hemen.

Egeşkişkoşkom arıyor ...

Sılanın garip isimlendirmesi off Allahım sabır!Daha fazla oyalanmadan telefonu açtım "Alo . ege? ne oldu? geliyordum , birşeyi mi istiyorsunuz?:

"Fındık kremam, Deren yanında mı? " sesindeki endişe beni de panikletirken olduğum yerde durdum bir süre."Yo..neden ki?Yanımda mı olması lazımdı ? "

" kayıp nutellam kayıp!. Nerde benim nutellam ??? Nereye gidem , ne yapam aney !" Herzaman ki ege duygularını komikliğe vurarak bize aktarıyordu.Eminim şuanda komiklikten çok ağlıcak durumdaydı. "S-sakin ol! Nasıl kayıp?" Dedim titreyen sesimle.

Cevap vermeden telefonu kapattı . Ya bir şey olduysa derene?Bir yandan koşmaya başladım diyer yandan ne olduğu hakkında senaryolar kuruyordun. Birşey mi olmuştu derene? Nerdeydi Şimdi?

***

Sahilin sonuna vardığımda kuzey oturmuş kafasını ellerinin arasına almış duruyordu Ege de çökmüş yere , dalmış gitmişti gözleri bir yerlere . Özgürle melih benim gibi ayakta onları izliyordu.

"Ne oldu?" Dedim korkakça. Duyucagim şeyden korkuyordum."Deren aradı geliyorum dedi birden bağarışmalar arttı sonra hat düştü şimdi de derenden haber alamıyoruz!"

Özgürün anlattıklarıyla kuzeyi hemen kaldırdım. Melihte egeyi kaldırdı ve konuşmam için bana bakıyorlardı . Herkes gibi boş boş duramazdım en yakınım kardeşim kayıptı! Hepsinin gözünün içine bakarak konuştum."Dağılın herkes ! Her yere bakın . Hadi hadi !! Bulucaz , bulmak zorundayız!"

***

Sabahın besiydi ve herkes bizim dörtlünün evinde -ege,kuzey,özgür,melih - koltuklara yayılmış oturuyordu . Evet aynı evde yaşıyorlardı.
Onca aramalara rağmen Deren yoktu ortalıkta.Bakmadığımız ev,dükkan, sokak kalmamıştı ama YOK.YOK.YOK. hiçbir yerde yoktu İşte.Düşündüklerimi dile getiren olunca konuşmama gerek bile kalmamıştı."yok yok yok kız hiçbir yerde yok abii !!"

Kuzeyin sinirle söylediklerinden sonra bir anda kapı çaldı. Herkesden önce koşarak kapıya yöneldim. Açmamla olduğum yerde çığlık atmam bir oldu . Elim ayağım boşaldı biranda . Aralanan ağzımdan hıçkırık kopmasıyle ellerim yüzüme kapattım.

Deren kanlar içinde yerde yatıyordu, üstünde de bir kağıt parçası duruyordu ama o bile kanlar içersindeydi..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-DEVAM EDECEK-

Merebaaaa yine ben :)) lütfen yorumlarınızı fikirlerinizi paylaşmaktan cekinmeyin gencolar please :D

SADİST KIZ (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin