Y/N: Kitabı sıfırdan düzenlemeye aldım, abartıları ve yeni yetme tavırları düzeltmeye çalışacağım. Ama baktım olmuyor;Silmeyi düşünüyorum.
Konuda değişiklikler yapmayacağım ama ilk bölümden bu yana okuyan birinin, "Evet tahmin ediyorum bu suçlu!" Demesini istiyorum. Yani kısacası düzenlerken bölümlere ipucular yerleştireceğim.
Yeni karakterler keşfettim,kitabım klişe değil-en azından benim için- ve klişeleşmiş karakterler istemiyorum. Yeniden bir kadro kuruyorum,kitaba devam edersem eğer,karakter tanıtımı yapabilirim sizin için.
50 minnak yıldız diyerek buradan uzaklaşıyorum..
Bölüm şarkısı: maroon 5-girls like you (cardi B)
Multi-medya: (Temsili) Dilek ve Ulaş
23.Bölüm: "Delirmek üzereyim."
+ + + +
Ege'nin 'Seni kaçıranı bulduk.' Adlı çıkışması üzerinden dört gün geçmişti.
Şu son dört günde değişen birşey yoktu.Ege,Özgür'ün kiraladığı dairede konaklamış,ama nasıl becerdiyse günün yarısından çoğunu benim evimde geçirmişti.
Tabi şu son dört gün boyunca onu sıkıştırıp, 'Kimmiş kaçıran?Hani bulmuştunuz..' temalı sorular sorsamda,beni her soruşumda cevapsız bırakıp,ortadan bir türlü sıvışıyordu.
Ayrıca şu son dört gündür, Esila ile ben, mutfaktan çıkmamış, patatesli ne biliyorsak gün gün denemiştik.
Patatesli kek,pek işta açıcı değildi..
Ama patatesli yumurtaya,tek kelimeyle bayılmıştım.
Herşey bir yana,şu son dört gündür Cem'den,Emir'den,Tuna'dan en güzelide Cemre'den hiç haber alamamıştım,ama aynı şekilde Ecrin ve Dilek'e de ulaşamıyordum.
Hem tedirgin hemde rahatlamış hissediyordum,
Taaki bu sabaha kadar,
Bugün pazartesi, meşur pazartesi,okulların açıldığı hani.
Sakin başlamıştım. Okula yürüyerek gelmiş,sınıfın olduğu binayı karıştırmadan bulmuştum. Pek bir olay olmamıştı.
Binanın girdiğim gibi kalabalıkta kaybolmuştum resmen.
Kızlarla farklı sınıflardaydık, Esila ve Ecren eşit ağırlıktaydı, Ege,Tuna ve Cemre gibi. Dilek sözeldeydi Mert ve Berk kardeşlerde ordaydı.
Özgürle Ulaş dildeydi.
Anıl ve Emir nasıl olduysa benim gibi Sayısal okuyorlardı.Kuzey'in gelmesine bir hafta vardı, Sayısal okuyordu o da.
Karşımdaki panoda asılı olan, sınıf listelerine bakarak öğrenmiştim bunları. Yani pekte zor olmamıştı.
"Çırpı bacaklı yarim." Kolunu omzuma atıp yanağımdan makas alan Esilaya şirince gülümsedim. "Süpürge saçlı hatunum."
"Bende istiyorum bende!" Birden minnak bir beden,belime sarıldı. "Özlemişim seni Manyak!"
Sonunda koyu kestane saçlardan Dileğin cüssesi gibi olan minik burnunu görünce gülümsedim. "Fındık faresi gibi minnaksın kızım tanıyamadım."
"Bensiz mi?" Kafamı kaldırıp sesin geldiği yöne baktım. Koca bebek gibi dudaklarını büzmüş bize bakan bir Ecrin,kahkaha atmama neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST KIZ (Düzenlemede)
Roman pour Adolescents"Gözlerimin yandığı belli oluyor mu? Dışardan bakılınca nefes alamadığım anlaşılıyor mu acaba? Oksijensizlikten kokan ciğerimi fark ediyorlar mı? Tükendiğimi Anlıyorlar mı?"Yan gözle bana bakarken sigarasından derin bir nefes aldı. "Sanmıyorum." Tem...