10.bölüm: "Kardeş?!"

3.6K 193 59
                                    

-DÜZENLENMEMİŞTİR-

Multimedia = Mert AKSOY , Anıl AYDIN , Berk ÇETİN

" Yoksa sadist kız mı demeliyim ? "

Dediği şeyle sinirlenmemi beklerken ben bir anda durgunlaşmıştım , hareket etmeden duruyordum . Aslında koşup kafasını kopartmamak için zor sabrediyordum ... ama o ayrı mevzu .

Bir avcının avını izlemesi kadar derin ve katil bir psikopat gibi turuncu kafayı izliyordum . Bütün hareketlerini , mimiklerini , herşeyini ..

Öğrendiyse herşeyi neden korkmuyor ki ?

BEN ŞİMDİ ONU KORKUTUCAM . KABUSU OLUCAM !!! ONU OKULA GÖMÜCEM DİRİ DİRİ !!?

İşte şimdi aynı dili konuşuyoruz kızım !

İç sesime hak verirken kollarını Karnıma sarmış olan kişiye en sakin ses tonumla " bırak " dedim . Beni bırakmak yerine kollarını sıkılaştırınca ikinci uyarımı bastırarak söyledim . " bırak! " arkadan adım sesleri gelince kafamı sağ sola çevirdim gelenleri görmek için ..

Siktir !

Gözlerimi kapattım .. bu nasıl olur ? Emir , mert ve beni tutabilecek her hangi biri ordaydı . Sağ ve solumda yer alıyorlardı .. O zaman arkamda ki kişi kimdi ?!

" LAN BIRAK !? " Sesim o kadar baskın çıkmıştıki arkamda ki -kimse- konuşmak zorunda kalmıştı ..

" Hayır ! " normal bir ses tonunda baskın konuşan arkamdaki şahısa olan sinirimle kükredim . En azından erkek olduğunu biliyordum ...

" NASIL HAYIR LAN ?! NASIL ?? SENİN O KOLLARINI GÖTÜNE SOKARIM OLUM ! YEMİNLE YAPARIM ?! BIRAK BENİ !? ... " Öyle bir bağırmıştım ki bir ara boğazım yırtılıcak diye endişelenmedim değil ..

" HAYIR ?! " verdiğim tepkime karşı aldığım tepki benim sesimden daha baskın ve sert çıkmıştı . Tepkime sert bir etki almıştım .sinirden kendimi kasmaya başladım nerdeyse dişlerim birbirine geçmişti .. derin derin nefes aldım .

Ama bir kere benim gözüm dönmüştü . Sinirden nuh der peygamber demez olmuştum ki onun siniriyle soluyup son kez avazım çıktığı kadar bağırdım . " SİKERİM OLUM SENİ !!! YEDİ CEDDİN GELSE ALAMAZ ELİMDEN !? BIRAKSANA LAN !?.. "

Cemre sürtüğü karşımda kocaman gülümsemesiyle dururken sinir kat sayım artmaya devam ediyor bir yandanda kollarımı tutan çocuğu nasıl dövmeliyim diye plan yapıyordum .

Ama dur Turuncu sürtük ! Sana bunu ödeticem !! En ağır şekillerde , durmam için benim şuan ki durumuma düşüceksin !! Bekle ve gör ..

O an ne olduysa oldu , o an ikinci tekmeyi yemiş gibi oldum .. durumumuz ; 2-2 gibiydi ben ilk gün hamlemi yapmış 2-0 üstünlük sağlamıştım .. şimdi oda hamlesini yapmış durumu eşitlemişti . Ama , ama emirin bu yaptığı turuncu kafaya üstünlük kazandırmış olunca eşitlik bozuldu .. ne mi oldu ?

emir cemreyi tutmuş arabasını götürüyodu . Daha sonra kapısını açtı ve cemrenin oturmasını bekledikten sonra kendiside arabaya bindikten sonra uzaklaştılar ...

İçimde tarif edemediğim bir duygu vardı . Kırgın değildim bu duyguyu hayatımdan silmiştim ... Üzgün değildim ama olmalıydım turuncu kafayı dövememiştim ... mutluluk , neşe , sevinç bana uğrayaran duygular değildi ... içimde öfke baş göstermişti .. Emire karşı ! Onu çıplak ellerle boğmak istiyordum .. beni bu durumda derliyip toparlıcak olan tek kişiye gitmem gerekiyodu ama belimde eller vardı .

SADİST KIZ (Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin