-DÜZENLENMEMİŞTİR-
Multimedia= Özgürle Deren'in uyuma şekilleri
Özgür" Deren'in sesini duymamla ona dönmem bir oldu. Bir saniye bile durmadan koşarak yanıma geldi ve sarıldı sımsıkı. Ne ağlamamı durdura biliyordum nede Dereni kollarımın arasına alabiliyordum. Kitlenmiştim sadece takık bir plak gibi deren'in kulağına fısıldıyordum.
"İkizime ihanet ettim, ikizime ihanet ettim, ikizime ihanet ettim.."
*ECRİN ELFİDE TÜRKMEN'DEN (♡)*
"Beni bıraktığın için teşekküller hanım efendi." Dedim ve göz kırpıp arabadan indim. "Benim için büyük şerefti bayan." Derken Deren de göz kırpmış hemde kahkaha atmıştı. "Yarın görüşürüz!" Diyip kapıyı sertçe kapattım. Deren camı açıp bağırmaya başladı. "Lamborghini lan bu borumu?! Birde kapıyı çarpıyor! Yarın gözüme gözükme Ecrin!" Onu takmadan sallana sallana eve yürümeye başladım. Arabanın orda olduğunu bildiğim için bende bağırarak konuştum. "Bende seni seviyorum Deren!"
Eve girdiğimde bir pembe panter çizgifilminden fırlamışçasına,saklana saklana ve parmak ucunda üst kata odama çıktım. Odama girip tam bir oh çekicekken birden peşime odaya biri daha girdi.
Beynimde korku filmi müzikleri çalarken ağır çekimde arkama döndüm. Gerilim arttıkça her saniye artan beynindeki müzikle tamamen panik olmuş haldeyken karşımda gördüğüm kardeşimle ağır bir küfür savurdum.
"Aa.. ablacım da gelmiş, hoş gelmiş (!)" Dedi sanki çok sevimliymiş gibi gözlerini kırpıştırarak. "Hoş gelmedim, yok yok hiç hoşuma gitmedi." Diye hayıflandım.
"Nerden geldin gecenin bu saatinde?" Dedi kol saatine bakarken. "Sanane?"Diye karşılık vermemle bağırmaya başladı "Aaann-" annemi çağırcağını anladığım gibi hemen ağzını kapattım. "Küçük ergen ne istiyorsun söyle!" Dedim sinirle.
Ellerimi ağzından ittirdi ve yüzüne sinsi bir gülümseme yerleştirdi. "Nerde olduğunu söylüyorsun ve sabah kahvaltıda ki iki krepin benim."
"Olmaz vermem kreplerimi!" dedim küçük çocuklar gibi "banane banane" diye devam ettim. "Aaan--" elimle hemen kapattım ağzını.
"Tamam küçük ergen tamam. Ama dikkat et uyurken selviyle karşılaşma!" Selvi benim sağ tekmeme verdiğim addı. Evet evet tekmeme ad vermiştim,çok normalim.
"Öf tamam, anlat bakalım nerdeydin?" Dedi küçük bir dedektif edasında. Gözlerini irileştirmiş vereceğim cevabı bekliyordu. Bu haline göz devirdikten sonra cevapladım onu.
" Derenlerdeydim. Biraz muhabbet ettik ve beni eve bıraktı bu kadar. Şimdi defol git uyucam!"
"Tamam ablaların en cadalozu!" Dedi ve dil çıkardı. Elime tam bir vazo almıştım ki hemen koşarak kapıdan çıkıp gitti. Bende onun gitmesinden hemen sonra üstümü değiştirip yatmıp uyudum.
***
"Evrim bak ablan çok kızacak yapma!" Başımda durmuş konuşan insanlara sırtımı dönüp uyumaya devam ettim. "Hak etti anneciğim. Sen karışma!"
"Elfide kızım kalk." Annemin sesini duymamla yerimde biraz kıpırdandım "hı-hı" diye geliştirdim onu ve uyumaya kaldığım yerden devam ettim. "Kızım bak günah benden gitti ben söyledim kalk diye."
" Tamam anne ya.." Dedim ve busefer tamamen yüz üstü döndüm. Kafamı yastığa gömüp uyuyacakken birden kulağımdan sırtıma kadar buz gibi bir şu hissetmemle "Hass.." diye yattığım yerden ayağa fırladım.Annem bana sinirle bakarken devam ettirdim cümleyi. "..taa olucam, bune soğuk su! kim yaptı bunu!" Evrimle gözgöze gelmemle suratında kocaman bir korku ifadesi yerleşti. Benimde yüzümün bir azrayili aratmıcağına emindim o saniyelerde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST KIZ (Düzenlemede)
Teen Fiction"Gözlerimin yandığı belli oluyor mu? Dışardan bakılınca nefes alamadığım anlaşılıyor mu acaba? Oksijensizlikten kokan ciğerimi fark ediyorlar mı? Tükendiğimi Anlıyorlar mı?"Yan gözle bana bakarken sigarasından derin bir nefes aldı. "Sanmıyorum." Tem...