Harry
Konečně mám všechno sbalené, už stačí jen odevzdat klíč a můžu jet.
Po příjezdu mi řekl pan Tomlinson že Louis usnul tak jsem si sedl k němu na gauč kde sledoval teorii velkého třesku. Miluju ten serial. T:"Harry omlouvám se ale tvá postel dorazí až zítra nevím co se stalo ale doufám že to není nějak velký problém" "Ne to nevadí vyspím se na gauči"
T:"Jo a Harry já musím jít za půl hodiny do práce tak jestli by se něco dělo stačí zavolat mám to domluvené se šéfem že kdyby něco můžu hned odjet" jen jsem přikývl a koukali jsme se dál.
● ● ●T:"Harry tak já už musím jít... za pět minut by si měl vzít Lou jednu tabletku a kolem sedmé hodiny přijde sestřička s dalšími léky" podal mi krabičku s tabletkami a objal mě T:"Strašně moc ti děkuju za všechno co pro nás děláš" "Už jste mi děkoval asi stokrát a přece tolik toho nedělám, užijte si to v práci a kdyby něco tak teda zavolám" T:"Dobře děkuju ahoj" "Naschle"
No nic jdu za Louisem dát mu tu tabletku. Když jsem potichu otevřel dveře tak se mi vyskytl ten nejkrásnější pohled na spícího Louise. Došel jsem k posteli a nahl se nad Louisové ucho "Lou vstávej" pošeptal jsem ale nic jen nespokojeně zabručel.
Zkusil jsem ho jemně pohladit po ruce a znovu tentokrát hlasitěji "Lou noták vstávej musíš si vzít tabletku" L:"Ještě pět minut" "Ne Lou musíš si vzít tu tabletku pak můžeš zase spát" zabručel a pořád se zavřenýma očima se posadil. Sedl jsem si naproti němu na postel s tabletkou a sklenicí s vodou v ruce.
L:"Jéé ahoj Hazz ty už jsi tady?" vychrlil když otevřel oči "Jop sem.... na tady máš" usmál jsem se na něj a podal mu to. L:"Děkuju....ták co budeme dělat?" řekl po zapití tabletky "Hoho nějak moc vzhůru ne? Před minutkou jsi nechtěl ani vstát a teď?" zasmál jsem se L:"No já jsem si šel lehnout abych nebyl unavený až přijdeš" usmál se na mě "No tak já nevím, co by jsi chtěl dělat?" L:"Tak můžeme se podívat na nějaký film než přijde sestra" přikývl jsem a šli jsme dolů .
Udělal jsem popcorn a šel jsem do obýváku kde Louis zapínal nějaký film. Proč se sakra dává dvd přehrávač dolů pod televizi? Dobře Harry jen jsi jdi prostě sednou a ignoruj Louise který na tebe asi schválně špulí ten jeho nehorázně sexy zadek. ,
Doobře tak tepláky asi nejsou nejlepší volba v přítomnosti Louise. Hlavně ať si toho mého malého problému nevšimne. Kurde tak tohohle by si všiml snad i slepej.
Louis
Docela jsem se nudil takže jediné co mě napadlo když jsem slyšel Harryho přicházet bylo že ho budu trochu provokovat Za to můžou určitě ty tabletky bůh ví co mi to dávají! no a tak jsem se snažil co nejvíce špulit zadek. Dětinské ale co...
Když jsem se otočil tak jsem viděl Harryho jak na mě civí a když si všiml že jsem se otočil snažil se co nejrychleji kouknout jinam. Chtělo se mi neskutečně smát když jsem viděl jak se snaží koukat kamkoliv jinam než na mě no a když jsem si všiml no Ehm... jeho ,,menšího,, problému tak jsem cítil že začínám červenat rychle jsem si šel sednout než si toho všimne.
Sedl jsem si kousek od něho a prostě Příííísahám že jsem se fakt snažil nekoukat se tam ale to fakt nešlo a ještě když to tak trochu bylo díky mě. A jak se to snažil chudák zakrýt rukama no akorát to více přivádělo pozornost.
H:"Ehm... Lou mohl by jsi mi prosím podat tu deku co máš vedle sebe" "Jo jasně proč?" já musel! H:"No... já...je mi zima" zasmál jsem se a podal jsem mu jí.
Hned se sní přikryl show skončila a tak jsem zapnul film Ten největší. No řekněme že to nebyl moc dobrý nápad jelikož no ty některé scény například když se snažil ,,zjistit,, jak to bude bolet když ho no... ve vězení však víte... tak to bylo docela.......divné.
Když mu ho tam jeho žena či kdo to byl strčil a on zaječel Harry se začal smát, já jsem se zakuckal a začal jsem se červenat.
H:"Ehm zase tak to nebolí že ne?" zasmál se Harry a podíval se na mě, znova jsem se zakuckal. No tak já už jsem červený až na zadku. "Bože Harry" H:"No co dělá jako by to bůhví jak bolelo nemůže to tak bolet ne?"zeptal se "Počkej chceš mi říct že ty si nebyl nikdy.....bottom?" zasmál jsem se, já myslel že už to má taky za sebou.
H:"No....nope ta přectava že by mi někdo...." skočil jsem mu do řeči "Aha takže ty můžeš ale nikdo jiný ne jo?" H:"Jak to myslíš?" "Jakože ty můžeš topovat ale druhému by jsi to nedovolil?" H:"Ne" "Aha" H:"No možná tobě" usmál se na mě šibalsky "Okeeeey ehm.... radši se dívej" zasmál jsem se H:"Jeeežiš nedělej že by se ti to nelíbilo" "Harry!" okřikl jsem ho jak máme být přátelé když říká .... tohle a navíc když se mi ta přectava až moc zamlouvá. H:"No jo pořád" mávl rukou a věnoval pozornost filmu.
● ● ●
Po filmu přišla sestra dala mi nějaké léky a podobně, když odešla bylo půl deváté. Už jsem byl docela unavený. "Harry už jsem unavený asi už si půjdu lehnout" H:"Dobře já taky" "Kde vlastně dneska spíš?" H:" Tady na gauči" "Dobře....tak deky a polštáře jsou tady ve skříni...dobrou" H:"Dobrou Boo" jen jsem protočil očima a šel do svého pokoje.
Proč když řekl že bude spát na gauči jsem se cítil smutný? Možná to bude tím že poslední dobou jak jsem byl v nemocnici tak spal skoro vždycky se mnou a já si tak trochu zvykl...
Bylo půl jedenácté a já jsem pořád nemohl usnout. Není mi moc dobře začíná mi být strašné teplo a asi budu zvracet. Když jsem se chtěl posadit na posteli nechtěně jsem shodil stolní lampičku ze stolku to byla ale pecka...doufám že to nevzbudilo Harryho. Když jsem se posadil bylo to ještě horší a tak jsem se snažil lehnout zpátky a vtom se rozrazily dveře a v nich stál Harry bez trička a jenom v boxerkách. Nooo dobře...
H:"Lou děje se něco?" přiběhl k mojí posteli a pomohl mi si lehnout. "Ne jen jsem nechtěně shodil lampičku" H:"To jsem nemyslel... myslel jsem jestli ti je dobře" "Joo" zalhal jsem H:"Přestaň lhát Louisi vidím to" "Dobře.... není mi dobře je mi trochu na zvracení ale to přejde" sáhl mi na čelo H:"Asi máš horečku počkej tady dojdu ti pro tabletku na horečku" přikryl mě až po bradu "Neboj vážně nemám zrovna v plánu ti někam utéct" zasmál jsem se.
● ● ●
Harry mi donesl tabletku a seděl na moji posteli dokud se mi neudělalo lépe, takže tam se mnou seděl asi dvě hodiny a povídali jsme si. H:"Tak co jak je ti už je to lepší?" "Jo už jo děkuju Hazz" vděčně jsem se na něj usmál H:"To nic tak já už jsi půjdu lehnout ale kdyby něco tak na mě zavolej a sem hned tady....nechám ti otevřené dveře jo?" "Dobře" řekl jsem sklesle a chtěl si za to nafackovat.
H:"Lou děje se něco?" "Ne nic já jen....ne to nic dobrou" přišel zpátky k posteli a sedl si na ní H:"Tak co se děje? Mě můžeš říct všechno Lou vždyť to víš" řekl mile a já se snažil koukat všude možně jen ne na něj jak jsem se styděl "Já.... nemohl by jsi zůstat tady?"
H:"Vždyť tady ještě není postel" "Já myslel tady" ukázal jsem na místo vedle sebe "Nějak jsem si na tebe zvykl" uchechtl jsem se H:"Tak dobře" usmál se a zalezl si vedle mě do postele.
H:"Taky jsem si už zvykl" usmál se "Děkuju" špitl jsem a lehl jsem si. Konečně jsem po chvíli usnul a já vím že to bylo díky tomu že vedle mě ležel Harry bez něj se mi prostě špatně usíná...
Dneska jsem se k psaní dostala až/už :D v 18:00 no ale napsala jsem první větu a pak totální zásek hodinu jsem nemohla přijít na nic co bych napsala už jsem se bála že se na to vykašlu ale pak Prásk :D a přišel nápad :D :D :D No nic :D Charakter ask napíšu po tom co tohle zveřejním ještě můžete psát otázky :) všem co mi napsali alespoň jednu otázku moc děkuju :3 ♥♥♥♥♥♥ :)
ČTEŠ
Hate or Love? (Larry) Book2
FanfictionPokračování povídky Dark-Find-Love :) Louis:" Ty jsi na mě naštvaný? Ty? A jako proč?" Harry:" Protože jsem ti k*rva nestál ani za ubohé Sbohem" Jedna velká překážka...dokážou jí spolu překonat a nebo je znovu rozdělí?