2-Jsi za tu dobu změnil orientaci nebo co?

4.1K 299 42
                                    

Harry

Když jsem ho tam viděl jak si tam sedí prvně jsem si myslel že se mi to jenom zdá. Tak moc jsem si ho přál vidět, znovu obejmout ale to bylo před rokem. Nechtěl jsem ho už nikdy vidět. On řekl že jsem ho zničil, ale když odjel a mě došlo že jsem mu byl tak moc ukradený aby se rozloučil, přál jsem si aby po mě alespoň řval a řekl že se stěhuje, ale on to neudělal a já jsem to prostě nezvládl. Miloval jsem ho tak strašně moc, mrzelo mě že si to nenechal vysvětlit a prostě odjel. Tak hrozně jsem se necítil ani když mi v šesti letech umřela mamka. A prostě... chtěl jsem na něj zapomenout a on si tady teď jen tak sedí. V tuhle chvíli jsem měl chuť mu jednu natáhnout jak moc jsem na něj byl za to všechno naštvaný.

"To je pěkně špatný vtip"když jsem to řekl tak se na mě zděšeně podíval. L:"Co ty tady děláš?" "Eh studuju?...Já Nialla přetrhnu" tu druhou část věty jsem si řekl spíše pro sebe.

L:"Ty jsi mě sledoval nebo co?" "Teď žertuješ že?" řekl jsem nepříjemně L:"Vypadám na to?" "Můžeš mi říct jediný důvod proč bych tě měl kurva sledovat? Zase si tolik nefandi" vyštěkl jsem na něj On si snad dělá srandu.

L:"No to mi řekni ty" "Já ho fakt přetrhnu" L:"Koho?" ignoroval jsem ho a hned vytočil Nialla.

Hovor-Niall

Niall: Harry? Co potřebuješ právě řídím

Harry: Já vůůbec nic.. Hádej s kým jsem na pokoji.

Harry já nemám čas na ty tvoje vtípky

Nialle můžeš mi vysvětlit proč si mi sakra neřekl že univerzita na kterou jdete je ta na kterou jsem se chtěl hlásit?

Co? Já myslel že jsi si dělal srandu nemyslel jsem že zrovna ty by jsi chtěl jít na vysokou

Budu ignorovat to že jsi mě právě urazil

Promiň já to nemyslel nijak zle nebo..

To je v poho ale proč si mi to sakra neřekl

Prosím tě je to obrovská škola jen tak se tam nepotkáte a počkat jak vůbec víš že tam Louis je?

Máš pravdu je to velká škola nemuseli by jsme se potkávat kdyby jsem s ním nebyl kurva na pokoji

TO SI DĚLÁŠ SRANDU? (zařval tak že jsem si musel dát telefon dál od ucha)

Zním tak že by jsem si ji dělal?

Ne to.... a co?

Co co? 

No mluvili jste spolu?

Ne víš Nialle když jsem ho viděl ignoroval jsem ho a šel pryč z pokoje

HAROLDE!!! TO JAKO FAKT? 

Přestaň tak řvát slyší tě i on.... A byl to sarkazmus 

Aha... já moc se omlouvám měl jsem ti to říct 

No to měl.... kdy dorazíš? 

Asi za hodinku jsem tam mám se stavit?

Jo pokoj 210 a vezmi sebou vodku nebo něco 

Proč?

Vážně ti mám říct proč?

Ne... promiň já už musím tak zatím

Dobře zatím a pospěš si.

Když jsem hovor ukončil všiml jsem si jak nevěřícně a zároveň zaskočeně na mě Louis kouká. "Co je?" zeptal jsem se nepříjemně L:"Ty jsi právě mluvil s Niallem?" "Jo? Dneska máš vážně divné otázky Tomlinsone"

L:"Že se mi nezmínil jací jste kamarádi" řekl ironicky "Jo jsme, on je totiž jediný komu jsem nebyl u zadku" štěkl jsem po něm a lehl jsem si s mobilem na postel. L:"Takže tvůj úžasný kamarád se na tebe vybodl?" "Koho myslíš?"

L:"Zayna byly jste nejlepší kamarádi kteří si říkali snad úplně všechno" "Tak zaprvé vybodl jsem se na něj já a za druhé tě prosím aby jsi o něm už nemluvil, byl bych ti vděčný" vyjel jsem po něm O tom bastardovi jsem už nechtěl slyšet, ne potom co mě ,,donutil,, říct...

Víc už jsme spolu nemluvili, on si něco dělal na počítači a já jsem si hledal na internetu nějaké nové kopačky. L:"Harry?" zeptal se mě zničeho nic a koukal na mě.

Bože je pořád stejně krásný možná ještě víc Ne Harolde opovaž se na něj začít takhle myslet tohle už máš přece zasebou!!! "Hm?" L:"Říkal ti Niall v kolik dorazí?" "Měl by tu být do půl hodiny" L:"Aha dík" L:"Harry?" "No?" L:"Ale nic" "Děláš si srandu? Co potřebuješ?" L:"Nic já to najdu sám" "Jak chceš" vyšel na chodbu ale pak se vrátil 

L:"Harry?" "C-c-co?" začal jsem se neskutečně smát L:"Já jen jestli by jsi mi neřekl kterým směrem se jde na záchody" zasmál se "Jo aha no půjdeš doprava a za druhou odbočkou doleva, projdeš dveřmi a půjdeš chvíli rovně a.." přestal jsem mluvit když jsem si všiml jak na mě nechápavě kouká "Počkej zavedu tě tam" zasmál jsem se L:"Díky ztratil jsem se hned u odbočky vlevo". 

Chodbou jsme šli v tichosti něž Louis promluvil.L:"Harry?" "Louisi nemůžeš se hned zeptat než furt říkat jenom Harry?" L:"Jo promiň jen sprchy jsou společné i s holkama?" "Si za tu dobu změnil orientaci nebo co?" zasmál jsem se L:"Vtipný....ne jen jsem se zeptal"

L:"Ha.. kde najdu rozpis hodin?" "No buď dole v hlavní místnosti nebo na internetu" L:"Aha dík" Nemůžu si pomoct ale čím víc se mnou mluví tím míň jsem na něj naštvaný. A to není dobrý...

Louis 

Nevím proč ale pořád jsem měl nutkání se ho na něco ptát, chtěl jsem slyšet jeho hlas Tak moc mi chyběl a potřeboval jsem se ujistit že je to vážně on a že je tady. Ale něco se na něm změnilo jen nemůžu přijít na to co... už to mám změnili se jeho oči teda ne přímo ale spíše způsob jakým se na mě dívá.

Už v nich nevidím to co jsem v nich viděl například ten den u té vody. Vidím v nich já vlastně ani přesně nevím zklamání? smutek? vztek? lhostejnost? možná všechno dokupy. 

Mělo by mi to být jedno, nic k němu už necítím mám Stana a mi... mám ho moc rád. Takže musím myslet na něj a ne na Harolda! Jsem tu první den a už začínám vzpomínat na všechno co se stalo...Tak to jsem zvědavý jak to tady s ním vydržím ještě čtyři roky.

Za to že byl první díl tak krátký tak jsem se rozhodla vám ještě dneska přidat další :) Děkuju za krásné komentáře :3  Omlouvám se komu jsem neodpověděla na komentář wattpad nějak blbne a píše mi to nějakou chybu ale všechny jsem si četla... děkuju :D

Hate or Love? (Larry) Book2Kde žijí příběhy. Začni objevovat