3-Ty jsi takový...

4.1K 286 43
                                    

Niall

Neřekl jsem to Harrymu protože by na tu školu nešel a já chtěl aby se znovu potkali, všechno si vysvětlili a já nevím třeba i odpustili. Vím že to co Harry řekl Louisovi ublížilo ale kdyby si to to pako nechalo vysvětlit nic z toho by se nestalo.

 A to že se Louis odstěhoval a nic neřekl, Harrymu vážně ublížilo, myslel si že byl Louisovi ukradený což zdaleka nebyla pravda.

A taky už mě přestalo bavit celé ty dva roky odpovídat na ty stejné otázky Jak je na tom Louis? Co dělá Harry? Našel si někoho? Mluví o mě někdy?.

Oba mi říkali jak toho druhého nenávidí a jak už se nechtějí v životě vidět, ale já věděl že je to lež pořád jim na sobě záleží jen si to ani jeden nechtějí přiznat...však oni na to přijdou sami.

No ale to že mají společný pokoj vše usnadňuje i když doufám že se ti dva navzájem nepozabíjí. Musejí si to mezi sebou urovnat a oba dva si dluží omluvu a hlavně vysvětlení. Harry se musí omluvit za to co s té své pusy vypustil a musí vysvětlit proč...No a Louis se musí omluvit za to že Harrymu nic neřekl a nechal si ho myslet že mu na něm nezáleželo.

Zrovna jsem si vyzvedl klíč od svého pokoje a jdu si odnést věci do pokoje a asi půjdu za těma dvouma.

Už jsem skoro u jejich pokoje když slyším křik H:"Louisi opovaž s tím ještě jednou hodit" ozvala se menší rána a Louisův křik L:"Harolde nesahej na mě" přidal jsem do kroku 

L:"Stylesi zdvihni ten svůj tučný zadek z mého břicha" otevřel jsem dveře a uviděl jsem na zemi ležet Louise a na něm obkročmo sedět Harolda který mu držel ruce natažené za hlavou....Nějak rychle...Moc dlouho jim to teda nevydrželo... 

Ani si mě nevšimli a pokračovali H:"No já aspoň nemám zadek jako holka" L:"hoOOO to odvoláš"

H:"Nebo?" radši jsem si odkašlal protože se mi moc nelíbilo kam to směřovalo. Oba se na mě udiveně podívali ale ani jeden se nehli ze své pozice "Co se to tady děje?" nadzvedl jsem obočí a oba si je prohlížel.

H:"Nic Tomlinson jen sahá na co nemá" zvedl se z něho a srovnal si kalhoty a tričko které měl pokrčené. L:"Tak mi nemáš naschvál dávat věci do moji skříně " H:"Ježiši děláš jako by ti to zabíralo bůh ví kolik místa" 

L:"Co kdybych to místo pak potřeboval?" začali se dohadovat No tak to jsem zvědavý kdo koho dřív ve spánku zabije.

"Hej dost chováte se jak malé děcka" L:"Ale.." když jsem na něj hodil vražedný pohled tak si to rozmyslel a mlčel. 

Louis

Když jsme se vrátily ze záchodu otevřel jsem skříň a něco mi tam nesedělo spíše nadbývalo. Nějaká taška z věcmi tak jsem jí vytáhl a hodil na zem. H:"Hej proč jsi to udělal?" "Protože to nemáš mít u mě ve skříni" H:"Bože děláš jak by to zabíralo nevím kolik místa"
Dal ji tam zpátky no tak jsem to vzal a znovu hodil na zem. H:"Bože Louisi vždyť tam máš místa jak nevím na co" vzal to a dal to tam zpátky no a tak jsem si to vzal do ruky 

H:"Louisi opovaž s tím ještě jednou hodit" zamručel a jako na truc jsem s tím hodil a to byla chyba. Harry po mě skočil a svalil mě na zem no a já jako správná ženská zapištěl.

Harry se začal jak jinak...smát H:"Pištíš jak holka" zašeptal a já ho začal bouchat pěstmi do hrudě ale sním to ani nehlo a ruce mi chytil za hlavou "Harolde nesahej na mě" Seděl na mě obkročmo a smál se "Stylesi zdvihni ten svůj tučný zadek z mého břicha" zasmál jsem se H:"No já aspoň nemám zadek jako holka"  "hoOOO to odvoláš"...

Harry

Louise to asi urazilo no já to myslel spíše jako poklonu ale tak co ať si myslí co chce. S Niallem jsme si povídali ale s Louisem jsme se úspěšně ignorovali.

"Nialle kde si nechal tu vodku?" N:"Promiň zapomněl jsem na ni" omluvně se na mě podíval L:"Na co jsi chtěl vodku?" "Na to abych to tu s tebou nějak přežil" zaksychtil jsem se na něj 

L:"No promiň... ty se mnou?" "Chtěl jsi mi tím snad něco naznačit?" L:"Myslím že na to odpovídat nemusím" "Ty jsi takový..." skočil mi do řeči Niall N:"Tak to snad stačí ne? Proč se musíte pořád hádat, jak to tady chcete vydržet čtyři roky když jste tu první den a už jste se stačili skoro pobít?"  S Louisem na ráz jsme řekli "On si začal" a pak jsme se začli smát.

No tak tohle bude ještě zajímavé...



Jo vím tenhle díl vám o moc nepomůže ale slibuji že v dalším díle se budu snažit tam toho napsat co nejvíce :) Děkuju za krásné komentáře :3 :* <3

Hate or Love? (Larry) Book2Kde žijí příběhy. Začni objevovat