Louis
S Niallem jsme si šli projít celou školu a okolí aby jsme tak trochu věděli kde co je a povídali jsme si o všem možném ale teda hlavně o Harrym.
O půl 11 večer jsme se šli osprchovat a potom jsme se rozloučili. Zítra je pro mě důležitý den, je konkurz do fotbalového týmů a dokonce se bude vybírat i kapitán takže se musím pořádně vyspat.
Na začátku třeťáku na nové střední jsem se dostal do týmu a na konci ročníku jsem byl dokonce kapitán. Fotbal jsem si zamiloval a rád bych se mu věnoval i tady.
Když jsem si už konečně lehl s mobilem v ruce napsal jsem Stanovi že až bude mít čas ať mi zavolá. Harry už taky ležel a pouštěl si nějakou uřvanou muziku, vůbec se to nedalo poslouchat.
"Harry nemohl by jsi ten rachot vypnout?" H:"Uhodl jsi... ne nemohl" "Jak to můžeš poslouchat" H:"Mě se to líbí" bránil se a hlasitost ještě zvýšil
"Harolde ztlum to nejsi tady sám" ignoroval mě a začal do rytmu kývat hlavou "Slyšíš? Ztlum to" H:"Dej tomu šanci zalíbí se ti to" "Ani náhodou nemůžeš si to dát na sluchátka?" jen pokroutil hlavou "Děláš to schválně že jo" koukl se na mě a usmál se H:"To bych si nedovolil" řekl ironicky a ještě hlasitost zvýšil "Harolde ztlum to!" zařval jsem na něj
H:"Nebo co ?" chvíli jsem přemýšlel ale díky tomu kraválu jsem nemohl na nic přijít "Nebo to udělám sám" H:"To by sis nedovolil" vyplázl na mě jazyk no a tak jsem vstal a šel jsem k jeho posteli. Jen na mě koukal čekajíc na to co se bude dít dál.
Rychle jsem hmatl po jeho telefonu no ale on stihl uhnout. "Harolde noták ztlum to a nechovej se jak malý" zkusil jsem ale on nic jen se na mě s úsměvem koukal. Zkusil jsem mu ten telefon vzít ještě několikrát ale vždycky sním uhnul.
No tak mě nenapadlo nic jiného že jsem na něj skočil a obkročmo jsem si na něj sedl, vykulil na mě oči a já se snažil mu ten telefon vzít.
Harry
Bavilo mě ho takhle provokovat ale nemyslel by jsem si že by si na mě obkročmo sedl a snažil se mi telefon vzít. Nevím jestli si to to pako uvědomovalo ale když se mi snažil brát telefon tak mi ,,hopskal,, na klíně což se tomu dole až moc začalo líbit. No a tak jsem ho nechal aby mi ten telefon vzal.
Chytil jsem ho za boky aby se přestal hýbat zatím co on se snažil ten kravál vypnout. Jo kravál moc se mi to nelíbilo ale zapl jsem to schválně protože jsem věděl že tenhle styl hudby Louisovi drásá nervy. Když se mu povedlo to vypnout úlevně se usmál Harry přestaň po něm tak koukat nesmíš do toho spadnout znova! Varoval jsem se a doufal jsem že se tak už nestalo.
Louis telefon položil vedle mě na postel a podíval se na mě. Jen tak jsme tam seděli a koukali si navzájem do očí a ani jednomu to nepřišlo divné. Naší ,,chvilku,, přerušil Louisův telefon který si položil na můj noční stolek než na mě ,,skočil,,. Louis vypadal že vůbec nevnímá a tak jsem se pro něj natáhl já. ,,Bodlo mě u srdce,, když jsem viděl na obrazovce jméno Sweetheart. Byl jsme hlupák když jsem si myslel že za ty dva roky si nikoho nenašel. Ale snažil jsem se nedat znát že jsem žárlil a jen se slovy někdo ti volá jsem mu telefon podal.
Koukl se na obrazovku, pak na mě přičemž ze mě slezl a vlezl si do svojí postele a hovor přijal. Otočil jsem se k němu zády aby si nemyslel že ho poslouchám a já tak mohl v klidu poslouchat ( :D ).
L:"Ahoj" L:"Jo je to tady super" L:"Spolubydlící? No leze mi na nervy ale mohlo být hůř" zasmál se. Nevěděl jsem jestli se mám urazit a nebo jásat nad tím Mohlo být hůř... L:"Jo...moc...Jo Stane chtěl jsem se zeptat..." víc jsem neposlouchal stačilo mi slyšet Stan Je to TEN Stan? Nebo jen shoda jmen? Já myslel že od té párty se už neviděli... Ruce jsem zatínal v pěst tak že mi začali bělat klouby měl jsem nehorázný vztek Proč zrovna Stan? No zatím mě trochu uklidňovalo že to nemusel být ten Stan z té párty.
ČTEŠ
Hate or Love? (Larry) Book2
Fiksi PenggemarPokračování povídky Dark-Find-Love :) Louis:" Ty jsi na mě naštvaný? Ty? A jako proč?" Harry:" Protože jsem ti k*rva nestál ani za ubohé Sbohem" Jedna velká překážka...dokážou jí spolu překonat a nebo je znovu rozdělí?