13-"Kde je sakra Harold?"

3.9K 271 30
                                    

Stan

Co to sakra mělo znamenat? Proč sakra Styles? Já jsem snad jeho přítel nebo mi něco kurva ušlo? "Co je ti sakra k smíchu Nialle?" okřikl jsem ho.

N:"Nic vůůůbec nic" zasmál se. Měl jsem chuť něco rozmlátit už jen to že má sním společný pokoj tak teď si vybere jeho místo mě?

Louis

"Leukemie?" D:"Rakovina krve" "A-a" je jediné co ze sebe můžu dostat. Harry sedí na židli vedle mé postele, drží mě za ruku a trpělivě poslouchá doktora. D:"Moc mě to mrzí... až dorazí váš otec promluvíme si o léčbě a o všem důležitém....teď se snažte trochu prospat dobře?" jen mírně kývnu hlavou. Doktor mi vyndal hadičku z pravé ruky a odsunul přístroj ke kterému ta hadička vedla takže mi na pravé ruce zůstal jen ten ,,kolíček,,.

Harry

D:"Myslím že by jste měl nechat pana Tomlinsona samotného aby se mohl prospat pane Stylesi" jen jsem přikývl a vstal jsem ze židle. Naposledy jsem se koukl na Louise ale ten vypadal že nevnímá vůbec nic co se kolem něj děje. Když jsem se chtěl rozejít směrem ke dveřím kde na mě čekal doktor zastavila mě Louisova ruka která mě držela za zápěstí.

L:"Prosím nechoď" koukl jsem se na něj a potom na doktora D:"Pane Tomlinsone návštěvy skončili a měl by jste se prospat" vím že tady v nemocnici je jen vyjímkou když může zůstat návštěva i přes noc. Ale tak zrovna se dozvěděl že.... prostě si nemyslím že by měl zůstat sám. 

L:"Nechci tady být sám" špitl Louis. Je zvláštní.... chová se tak nějak.... já nevím kdybych se něco takového dozvěděl o sobě Vím jsem strašný drsňák  jsem si na sto procent jistý že bych se hystericky rozbrečel ale on jakoby..... nevím jakoby to tušil a byl s tím smířený jo sice byl v šoku a chvíli nás nevnímal ale prostě....nevím.

D:"Ale to..." skočil jsem mu do řeči "Pane doktore nemohl by jste udělat vyjímku? Nemyslím si že by bylo dobré kdyby tady byl dneska sám" druhou část věty jsem pošeptal tak aby to Louis neslyšel. Doktor se koukl na mě potom na Louise a zpátky na mě.

D:"Ale jen pro tentokrát.... snažte se neponocovat Louis by se měl pořádně prospat" řekl přísně L:"Děkuju" D:"Mám říct vaším přátelům o vaši diagnoze nebo jim to budete chtít říct sám?" L:"Sám" Doktor jen kývl hlavou a s popřáním dobré noci opustil pokoj.

Stan

Seděli jsme tady snad celou věčnost zatím co byl Styles u Louise a nikdo nám nechtěl nic říct. Konečně jsem viděl doktora jak k nám míří. N:"Tak co pane doktore?" D:"Omlouvám se ale pan Tomlinson si nepřeje abych vám sděloval o jeho zdravotním stavu" "Cože?" D:"Chce vám to říct sám, ale teď se musí prospat a vy by jste měli taky, přijďte zítra to už vás mohu za ním pustit všechny"

"Aha...dobře ale....kde je sakra Harold?" D:"Pan Tomlinson si přál aby mohl zůstat u něj do rána" "To si ze mě děláte prd-srandu?" opravil jsem se.

D:"Ne nedělám a myslím si že je dobře že tam zůstal není na tom dobře" N:"Jakože zdravotně?" D:"Teď myslím po psychické stránce" N:"To je to tak moc vážné?" zhrozil se Niall. D:"Jak jsem řekl nemohu vám říct víc, měli by jste jít domů a prospat se... omlouvám se ale už musím jít" rozloučil se s námi a odešel. 

Můžete mi někdo prosím vysvětlit proč je přes noc u MÉHO PŘÍTELE někdo jiný než já ? A kurva proč zrovna Harry? 

Harry

Hate or Love? (Larry) Book2Kde žijí příběhy. Začni objevovat