Harry
"Lou?!" nic "Noták Louisi vylez!!!" křičel jsem přes celý dům a snažil jsem se ho najít. "Si jako malý Lou!.....prosím vylez za chvíli musíme jet" mluvil jsem pořád nahlas aby mě slyšel a přitom jsem chodil po celém domě. L:"Já nikam nejdu!" zakřičel z jeho pokoje.
Kde se tam krucinál vzal? Před chvíli tam ještě nebyl. Vešel jsem do pokoje a on nikde. Lehl jsem si zády na postel "Lou!" zkusil jsem znovu a nic, povzdechl jsem si a na chvíli zavřel oči.
Najednou se vedle mě prohla matrace a než jsem to zaregistroval Louis na mě seděl obkročmo a líbal mě na krku. "L-lou musíme....j-jít" snažil jsem se ze sebe dostat aniž bych vzdychal jelikož se mi to pako schválně vrtělo na klíně a tím se otíral svým rozkrokem o ten můj.
"L-lou..noták" zašeptal jsem a chytil jsem ho za boky a tím ho donutil se přestat hýbat. L:"Ale Hazz můžeme dělat zábavnější věci" zašeptal mi svůdně do ucha přičemž mi jemně skousl lalůček a vjel mi rukama pod tričko. Harolde ani na to nemysli!!! Opovaž se mu podlehnout!!!!!!! Křičel jsem na sebe v duchu.
"Lo..." umlčel mě když mě začal líbat, rukami mi zkoumal celou hruď a břicho. Pořád jsem ho držel pevně za boky aby se nehýbal a když jsem stisk trochu zesílil, tak mi Louis dal ruce za hlavu a stále se věnoval opečováváni (Oh gosh to je slovo :D) mé pusy.
Když se odtahoval trochu jsem se nadzvedl za ním abych prodloužil spojení našich rtů a pak si zpátky lehl. Lou mi začal znovu rukama bloudit pod tričkem a ,,přisál,, se mi na krk. Fakt! Přísahám že jsem se snažil nevzdychat ale to kurva prostě nešlo.
"Bože" zalapal jsem po dechu když mi Louis zajel rukou pod kalhoty a dotkl se mého kámoše. Dech se mi zadrhával a tep sem měl snad vyšší než důchodce co zrovna doběhl rychlo.stí do Kauflandu.
"Lou...kurva!....p-prosím....p-přestaň" poslední slovo jsem zašeptal tak že jsem ho skoro ani já neslyšel, protože to poslední co jsem chtěl bylo aby přestal. Lou vytáhl ruku s mých kalhot a nedůvěřivě se na mě podíval přičemž lehce naklonil hlavu na pravou stranu jako to dělají štěňátka.
L:"Dobře... ani nevíš o co jsi právě přišel" mrkl na mě a slezl ze mě "Právě že kurva vím...ale musíme jít"povzdechl jsem si a snažil se rozdýchat můj ,,malý,, problém v kalhotách. Louis se mi koukl mezi nohy a ušklíbl se L:"To tam chceš jít takhle?" skousl si spodní ret. "Za to můžeš ty... než tam dojedeme tak to rozdýchám...tak pojď" šel jsem ke dveřím a když jsem se otočil Louis seděl na posteli.
"Lou?" L:"Ne Hazz já už tam nevkročím....nechci už to znovu zažít jednou mi to fakt bohatě stačilo" "Noták tohle už jsme řešili...musíš tam jít jestli se chceš uzdravit" povzdechl jsem si a sedl jsem si k němu.
L:"A co když se nechci uzdravit" špitl a díval se na své prsty se kterými si hrál. "Tohle prosím neříkej" vzal jsme mezi ukazováček a palec jeho bradu a otočil jsem ho tak aby se mi koukal do očí. L:"A-ale...bojím se....jaký to má smysl aby člověk něco takového zažíval a nakonec většinou stejně zemře....akorát se pak zbytečně trápil" slzy mu stékali po lících a spodní ret se mu mírně chvěl z toho jak se snažil zadržovat vzlyky.
"Lou v dnešní době se díky téhle léčbě dokáže uzdravit většina lidí a ten zbytek jsou většinou už starší lidé,málo kdy se stane že umře mladý člověk jako ty" povzbudivě jsem ho obejmul.
L:"Tak d-dobře" řekl nakonec.
● ● ●
Snažil jsem se co nejrychleji doběhnout zpět do pokoje se sklenicí vody ve které jsem rozmíchal nějaký prášek co nám dala El. "Lou?!!" zakřičel jsem když jsem ho neviděl na posteli odpovědí mi byl jen hlasitý bolestná křik. Otočil jsem se a uviděl schouleného Louise u zdi.
Rychle jsem si k němu klekl a přiložil jsem sklenici k puse "Lou p-prosím napij se p-pomůže ti to" mluvil jsem roztřeseným hlasem ze strachu a slz. Louis bolestí křičel a několikrát loktem silou praštil do zdi za ním a snažil se odstrčit sklenici pryč.
"Lou p-prosím nap.." nedokončil jsem to jelikož mi Louis silou vyrazil sklenici z ruky a ta se rozletěla o podlahu na několik kousíčku L:"Kurva nechci žádnou podělanou vodu..sakraaaaa" zrychleně dýchal, tváře měl celé mokré od potu a slzy a každou chvíli bouchl rukou do zdi nebo do podlahy načež zanadával bolestí.
Odběhl jsem do koupelny kde jsem znovu namočil od něj už horký ručník ledovou vodou a běžel jsem zpátky. Sedl jsem si na zem vedle Louise, ten si mi hlavou lehl do klína a svíjel se bolestí. Přiložil jsem mu ručník na čelo, objímal jsem ho, hladil jsem ho po ruce nebo po vlasech a každou chvíli jsem mu dal pusu do vlasu.
● ● ●
L:"O-omlouvám se Hazz" špitl asi po půl hodině kdy už bolest přestávala."To nic Lou, všechno je v pořádku.....chceš si lehnout do postele?" jen přikývl tak jsem si ho vzal do náruče a odnesl do postele.
Louis mi za ten večer/ráno řekl hodně hnusných věcí ale vím že ani jednu z nich nemyslel vážně.
Lehl jsem si k němu a přitáhl jsem si ho do objetí. Slyšel jsem tichounký vzlyk "Lou?" L:"Hazz nevím jestli....t-tohle d-dokážu d-dál snášet...n-nedá se to vydržet" špitl a rozplakal se "Ty to zvládneš Boo..... šhhh jsem tady s tebou, všechno bude v pořádku" utěšoval jsem ho a dal mu pusu do vlasů.
L:"MilujutěHazz" špitl rychle tak abych ho neslyšel... hm tak příště, ale neskutečně moc mě tyhle slova potěšili a to je ještě slabé slovo.
"Miluju tě Boo" řekl jsem na oplátku, zvedl hlavu, koukl se na mě a usmál se L:"Ty jsi mě slyšel?" přikývl jsem, taky se na něj usmál a políbil jsem ho. Spokojeně zamručel a zavrtal se mi zpět do hrudi. "Dobrou Lou" špitl jsem a zavřel jsem oči L:"Dobrou" řekl skoro neslyšitelně.
Já vím teď je to tak trochu nezáživné ale už se začínáme blížit ke konci :) Nechci už to moc protahovat, protože mám pocit že už vás to moc nebaví....no nic doufám že se aspoň trochu líbí...když tak bych byla ráda kdyby jste mi napsali do komentářů kolik by jste chtěli aby měla kniha kapitol byla bych vám za to moc vděčná :3 :)
Jo a taky v dílech bude více posunování času tak doufám že to moc vadit nebude ale nebojte nebude to o rok nebo tak :D :D Asi bych měla přestat psát tohle tak dlouhé stejně to skoro nikdo nečte :( :D :D :D :D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ČTEŠ
Hate or Love? (Larry) Book2
FanfictionPokračování povídky Dark-Find-Love :) Louis:" Ty jsi na mě naštvaný? Ty? A jako proč?" Harry:" Protože jsem ti k*rva nestál ani za ubohé Sbohem" Jedna velká překážka...dokážou jí spolu překonat a nebo je znovu rozdělí?