Harry
Ráno mě probudilo nepříjemné sluneční světlo, ale když jsem otevřel oči a uviděl vedle mě to krásné stvoření hned jsem měl o něco lepší náladu. Chtělo se mi hrozně čůrat, ale nechtěl jsem vstát s jeho příjemného objetí a navíc jsem ho nechtěl vzbudit.
Když jsem se trošku pohnul aby mě tolik netlačil močový měchýř hned jsem toho litoval Louis se na mě ještě více namáčkl a jeho koleno namáčkl na moje břicho no já myslel že se v tu ránu snad počůrám
"Lou...potřebuju nutně na záchod" zanaříkal jsem on pomalu otevřel ta svá modrá kukadla. "Dobré ráno" řekl unaveně a pustil mě. "Dobré ráno" zakřičel jsem když jsem běžel na záchod.
● ● ●"Fuuuha málem jsem to nestich" zasmál jsem se když jsem došel zpět do pokoje. Louis ležel na boku, byl přikrytý až po bradu a koukal se na mě. Pokusil se usmát ale spíše to vypadalo jako by byl zhulený a zahlédl růžového poníka co žere duhu a kadí bonbony.Zasmál jsem se nad tím, došel k posteli a sedl jsem si na kraj před jeho břicho.
Ruku jsem položil na jeho čelo abych zjistil jestli nemá horečku, a z čela jsem ho pohladil až na líčko. "Copak je?" zeptal jsem se starostlivě. L:"Nic jen jsem strašně unavený" skoro zašeptal a poznal jsem že se snaží na sílu udržet oči otevřené.
Louis
Cítil jsem se jako bych snad rok nespal. Tak tak jsem dokázal udržet oči alespoň z poloviny otevřené. H:"Tak spinkej já půjdu trochu poklidit než přijde tvůj táta z práce" vstal a chtěl jít pryč ale já jsem ho pohotově chytil za ruku a tím ho zastavil.
"Hazz nejsi služka nemusíš uklízet a navíc nelehl by jsi si ke mě prosíííím" udělal jsem na něj unavený prosící kukuč. H:"Sice nejsem služka ale tak nějak tady bydlím takže bych měl i uklízet" zkonstatoval "Prosííím" jen si povzdechl a vlezl si ke mě pod peřinu.
Natiskl se hrudí na má záda, rukou mě obejmul okolo pasu a dlaň položil na mé podbříško. No pro mě to bylo málo a tak jsem se pomalu otočil a natiskl jsem se hlavou na jeho hruď, ruku jsem si položil na jeho záda a propletl jsem si sním nohy "Teď už mi neutečeš" zasmál jsem se potichu a on se mnou H:"To bych ani nechtěl" dal mi pusu do vlasů objal mě rukou kolem pasu čímž si mě na sebe ještě o něco více přitlačil a pak už jsem usnul.
Harry
Asi po dvou hodinách co jsem se koukal na televizi se začal nějak moc vrtět,pak se vymanil z mého sevření a vyletěl jak z postele tak z pokoje jak blesk. Když jsem se z toho šoku vzpamatoval utíkal jsem za ním.
Jak jinak než jsem ho našel v koupelně jak se naklání nad záchodem. Namočil jsem první ručník který jsem popadl, rychle jsem si klekl k Louisovi a dal mu ručník zezadu na krk který jsem mu po celou dobu pobytu v koupelně přidržoval.
● ● ●
L:"H-harry....p-pomůžeš mi vstát prosím" zachraptěl po několika minutách když už se mu žaludek uklidnil "Jo...ukaž chyť se mě okolo krku" jak jsem řekl tak udělal a za chvíli už jsem ho měl v náručí. Už jsem chtěl jít pryč když mě zastavil Louisův hlas. L:"Hazz potřeboval bych...s-si vyčistit zuby"
Uložil jsem ho do postele po tom co si vyčistil zuby, přikryl jsem ho několika dekami lejikož se neskutečně třásl a sedl jsem si k němu na postel.
● ● ●
L:"Hazz komu voláš?"zeptal se mě po půl hodině kdy už jsem začínal mít strach protože dostal i horečku a tak jsem se rozhodl že někomu zavolám. "El" L:"Proč?" "Protože tohle se dít nemá alespoň ne když nejsi po chemoterapii" L:"To nic není jen.....volej a rychle prosím" vyhrkl z ničeho nic a zase ,,běžel,, do koupelny.
Hned jsem běžel za ním z mobilem u ucha. Hledal jsem ho u záchodu ale on stál nad umyvadlem z ručníkem u nosy. Ale ne...zase ta podělaná krev.
● ● ●
"Nezvedá to....Louisi!" křikl jsem když jsem ho tak tak chytil než se skácel k zemi. "Volám záchranku" po tvářích mi začali téct slzy a začal jsem panikařit. Sedl jsem si na zem k Louisovi kterému jsem předtím pomohl se posadit. Vypadal že každou chvíli omdlí, celý se třásl tak že už skoro nedokázal udržet ručník u nosu a byl celý mokrý od toho jak se potil.
"Lou hlavně-hlavně se snaž neusnout... prosím... za chvíli budou tady" řekl jsem Louisovi po tom co jsem ukončil hovor. "Lou dívej se na mě dobře?" se strachem v očích se na mě koukl. "Bude to v pořádku....ty budeš v pořádku dobře? Soustředit na mě" mluvil jsem k němu jak mi poradili záchranáři a on jen přikyvoval. L:"Hazz...mám strach" zašeptal "To nic budeš v pořádku" utěšoval jsem ho.
● ● ●
"Lou hlavně neusínej....slyšíš mě? Lou? Louisi?!" trochu jsem s ním zatřepal ale nic pomalu usínal Sakra sakra sakra! Běžel jsem do pokoje kde jsem sebral deku do které jsem ho pořádně zabalil,vzal jsem ho na ruce a šel jsem s ním dolů kde jsem otevřel hlavní dveře a sedl jsem si sním v klíně na schody a čekal jsem na záchranku.
● ● ●
"Harry?!" Křikl na mě někdo když jsem seděl na těch podělaných plastových židličkách v nemocnici, otočil jsem hlavu směrem odkud křik šel a uviděl jsem jak ke mě běží Niall. Rozbrečel jsem se nanovo a hned co doběhl až ke mě jsem mu vpadl do náruče. N:"Co se stalo?" "On-on zvracel...a-a pak mu začala téct krev a-a-a celý se třásl a potom prostě...usnul" N:"Pane bože" zašeptal.N:"A kde je?" "Na sále snaží se.....snaží se zastavit kr-krvácení a-a víc mi nechtěli říct" šeptal jsem. N:"To bude dobrý neplač" utěšoval mě. "Je to moje vina" šeptl jsem po chvíli N:"Co to povídáš to není pravda" "J-já mu říkal že-že to není dobrý nápad" "N:"Co?" "Říkal jsem že bychom neměli.....a-ale on mě p-přesvědčoval že se nic nestane" vzlykal jsem.
N:"Co jste?......Oh....Harry ale tím to přeci.....kdyby Louis nemohl doktor by mu to řekl" "Ale..." skočil mi do řeči N:"Žádné ale Harry to si myslíš že když má člověk rakovinu třeba i několik let že nemá sex?" poraženecky jsem si povzdechl ale stejně si myslím že je to moje vina prostě jsem měl říct ne a....a já nevím.
Niall
Fakt se snažím neusmívat se když mi právě Harry řekl že už jsou konečně spolu ale to prostě nejde. Konečně po tak dlouhé době dostali oba dva rozum no ale ono se to prostě zase musí nějak podělat! Louis je na sále už skoro dvě hodiny a nikdo nám nechce říct jak je na tom.
Je mi strašně že nemůžu být tak často s Louisem i když si voláme několikrát denně tak to prostě nestačí ,ale musím chodit do školy a Louis nechtěl abych přerušil studium jen kvůli němu.
Ale zase jsem rád že je sním Harry myslím že si snaží oba vynahradit ten čas kdy byly od sebe a to je prostě skvělé!! Jo vím přemýšlet o takových věcech když je Lou TAM je asi blbé ale nemůžu na to ani chvíli myslet protože hned začnu myslet na to že by se mohlo něco podělat...
Omlouvám se že zase nebyl dva dny díl :( Ale nějak se mi ne že nechtělo ale.... dobře nechtělo se mi :( Sem hrozná ale jsou to jenom dva dny :D Doufám že se líbí a že mě zase nebudete chtít všichni pozabíjet :D :* Ps: S tímhle dílem nejsem moc spokojená je takový.....já nevím.....divný? No to je jedno hold ne vždycky se to povede :D
ČTEŠ
Hate or Love? (Larry) Book2
FanfictionPokračování povídky Dark-Find-Love :) Louis:" Ty jsi na mě naštvaný? Ty? A jako proč?" Harry:" Protože jsem ti k*rva nestál ani za ubohé Sbohem" Jedna velká překážka...dokážou jí spolu překonat a nebo je znovu rozdělí?