Harry
Bože zase ten otravný budík asi se pokusím nějak domluvit s trenérem jestli by nešli přesunou tréninky na odpoledne. "Lou" L:"Hmm" "Musíme vstávat máme trénink" L:"Já asi dneska nejdu" "Proč je ti dobře?" sedl jsem si na kraj jeho postele a on svůj pohled stočil na mě.
L:"Jo jen jsem strašně unavený" "Nemám zavolat sestru?" L:"Ne to je v pořádku jen asi dneska zůstanu v posteli" "Nemám tu zůstat s tebou?" L:"Ne je mi fajn.. jak říkám jen jsem unavený...budu spát tak by jsi tu byl zbytečně"
"Já nevím měl bych tady zůstat nevypadáš moc dobře" L:"Tak to ti teda děkuju" zasmál se."Ne jakože na tebe asi něco leze" snažil jsem se obhájit.
L:"Ne vážně běž na ten trénink" "Dobře ale budu mít u sebe telefon takže kdyby něco tak hned volej jo?" L:"Chováš se jak moje máma" "Já myslím že je normální když se kamarád o kamaráda bojí nemyslíš?"
L:"Ne až tak" "Radši už spi já teda jdu....když tak volej.....čau" L:"Dobře mami" zavolal na mě než jsem za sebou zavřel dveře.
Na trénink se mi vůbec nechce, bojím se o něj a nemyslím si že by tam měl být sám a ještě po tom včerejším incidentu s krví.
Louis
Nikdy jsem se necítil tak moc unavený, je mi jako bych týden nespal a dost mě bolí břicho. Po tom co Harry odešel jsem okamžitě usnul.
● ● ●
Ucítil jsem něčí ruku na mém čele H:"Sakra vždyť úplně hoříš" zašeptal asi mě nechtěl vzbudit. Otevřel jsem oči a prohlédl jsem si člověka přede mnou H:"Promiň nechtěl jsem tě probudit jen jsem tě přišel znovu zkontrolovat"
"Znovu?" H:"Jo jsem tady už po čtvrté" "Vážně?...ehm kolik je hodin?" H:"Je něco kolem půl páté" "Cože? To jsem spal tak dlouho?" H:"Jo vypadá to tak... jak ti je?" "No o něco lépe" zalhal jsem bylo mi hůř pořád jsem byl unavený, bolest břicha ještě zesílila a ještě k tomu je mi jako bych byl v sauně.
H:"Nelži Louisi... na to že jsi spal celý den vypadáš jako by jsi nespal týden...bolí tě něco?" "Ne" H:"Louisi!" napomenul mě.
Sakra jak může vědět že lžu? "Nic to není" H:"Lou" "Dobře...jen mě troch bolí břicho" H:"Nemám zajít pro tu sestru?" "Ne jen na mě něco leze"
H:"Ale vypadá to že máš i horečku" "Tak já si vezmu prášek na horečku... za chvíli to přejde...nejsem malý abych kvůli všemu chodil k doktorovi" H:"No dobře a kde máš nějaký prášek?" "V tašce".Když prášek zabral hned se mi o něco ulevilo.
● ● ●
Harry tady se mnou byl až do večera a koukali jsme na filmy. "Au" zasténal jsem když jsem ucítil silnou bolest břicha H:"Co je?" zhrozil se a otočil se na mě "To nic jen...to nic" držel jsem se za břicho
H:"Bolí tě břicho?" "Trochu?" řekl jsem nejistě a zněla to spíše jako otázka než odpověď. H:"Ukaž" řekl a odkryl nás (leželi jsme na mojí posteli) L:"Harry co to děláš?" zeptal jsem se se smíchem když chytl lem mého trička.
H:"Jen se ti chci podívat na to břicho" "Ale vždyť tam nic neuvidíš když mě to bolí uvnitř" zasmál jsem se a znovu sykl bolestí.
Harry mi triko vyhrnul a na chvíli se ,,zasekl,, "Co?" zeptal jsem se a koukl jsem se na břicho kde jsem měl modřinu H:"Kde jsi k tomu přišel?" zeptal se a pořád si jí prohlížel.
Zalapal jsem po dechu když jsem ucítil jeho prsty na mém břiše "J-ja n-nevím" H:"Bolí to?" zatlačil na ni "Ne" řekl jsem pravdu žádná bolest jako by tam žádná nebyla H:"To je zvláštní".
● ● ●
Ráno jsem se probudil sám Nevím proč ale tak nějak jsem doufal že se probudím a vedle mě bude ležet Harry. Ten ale ležel u sebe v posteli a spokojeně oddechoval.
Dnes už mi bylo dobře a tak jsem vstal a šel vykonat raní hygienu. Dal jsem si dlouhou sprchu, měl jsem dost času protože trénink nám začíná až za dvě hodiny.
● ● ●
Když jsem přišel zpátky do pokoje Harry už byl vzhůru.Seděl na posteli a něco ťukal do telefonu "ahoj" H:"Ahoj tak jak je ti?" "Jo už je mi dobře děkuju" vděčně jsem se na něj usmál. H:"Ale nejdeš na trénink ne?" "Proč ne? Už je mi fajn"
H:"Neměl by jsi se přetěžovat" "Harry už zase se chováš jak moje máma" H:"Tak promiň jen si myslím že to není dobrý nápad" "Kdyby se mi udělalo špatně tak bych si šel lehnout dobře?" jen přikývl "No tak honem ať to stihneme"
● ● ●
Celý den mi bylo dobře takže jsem mohl v klidu trénovat a pak jít na přednášky. Dnešek jsem měl docela nabitý a když jsem přišel na pokoj asi ve čtyři tak jsem se do sedmi musel učit kvůli zkouškám. Prostě pruda no ale na mé překvapení se Harry taky učil, nevím pořád jsem si říkal že je tu jen aby nemusel do práce nebo tak něco Harry mi nepřijde jako studijní typ je spíše pařící typ.
H:"Lou?" "Hm?" H:"Mohl by jsi mi s tím trochu pomoct? Totálně se v tom ztrácím..prosím" "Jo jasně" vzal jsem si židli, přisedl jsem si k němu a začal jsem mu učivo vysvětlovat.
"Už to chápeš?" H:"Jo" "Vážně?" podíval jsem se na něj se zdviženým obočím H:"Noo" zasmál se "Tak mi ukaž co přesně nechápeš" asi dalších dvacet minut jsem mu to vysvětloval než to pochopil aspoň na 85%.
H:"Děkuju Lou konečně bych mohl dostat lepší známku jak za tři" usmál se a já na něj taky.
Harry
Ani nevím jak se to všechno tak najednou seběhlo ale políbil jsem ho a na mé překvapení spolupracoval. Po chvíli už na mě seděl obkročmo a já ho líbal na krk přičemž tichounce vzdychal. Chytli jsem ho za zadek a postavil jsem se sním, automaticky kolem mě omotal nohy.
Chvíli jsem se líbali a tak nějak jsme skončili na posteli. Já na ní seděl a Louis seděl na mě. Ruku jsem měl na jeho dokonalém zadku a druhou jsem měl na jeho zádech abych si ho mohl k sobě tisknou víc teda pokud to vlastně ještě vůbec šlo.
Louis měl jednu ruku v mých vlasech a druhou za mým krkem za který si mě k sobě přitahoval. Začal jsem se věnovat jeho krku až jsem narazil na jeho citlivé místečko a on lehce zavzdychal Je strašně citlivý a to je neskutečně roztomilé.
Po chvíli jsem mu sundal triko a rukou jsem pomalu jel s jeho krku přes hrudník, bříško až k lemu jeho kalhot.
A on se z ničeho nic ode mě odtáhl a rychle ze mě slezl L:"Ne...ne....ne to..Sakra!...Tohle se nemělo stát" frustrovaně si projel rukama přes obličej do vlasů.
Nový díl :D Konečně není večer :D :D Doufám že se líbí :3 :)
ČTEŠ
Hate or Love? (Larry) Book2
Fiksi PenggemarPokračování povídky Dark-Find-Love :) Louis:" Ty jsi na mě naštvaný? Ty? A jako proč?" Harry:" Protože jsem ti k*rva nestál ani za ubohé Sbohem" Jedna velká překážka...dokážou jí spolu překonat a nebo je znovu rozdělí?