Louis
Neměl jsem na to abych se se Stanem rozešel přes telefon.... a nebo je to jen výmluva protože o něj prostě nechci přijít. Harryho už jsem do večera neviděl ani na obědě či večeři prostě jakoby se vypařil a vlastně se mu ani nedivím .... nesnáší mě tak proč by měl být se mnou v jedné místnosti víc času než je zapotřebí?
Ležím v posteli a na notebooku který mám na stole se koukám na Hunger games 3 když do pokoje vleze Harry. Na chvíli se na mě koukne ale hned na to dělá jako bych tam nebyl "Jsi na mě naštvaný?" zeptám se ho po chvíli ticha kdy leží na posteli a něco dělá na telefonu.
H:"Ne nejsem na tebe naštvaný nemám proč" "Ale jsi naštvaný" H:"Jo to jsem ale ne na tebe" "A na koho teda?" H:"To je jedno.... jé ty koukáš na Hunger games? Ten film zbožňuju" "Chceš koukat se mnou? ale je to už v polovině jestli to nevadí"
H:"Tak jestli můžu...ne nevadí tenhle díl vlastně všechny už jsem viděl nejmíň desetkrát" zasmál se vstal a šel si pro ....... židli?? "Na co jí máš?" zasmál jsem se H:"No tak z moji postele na to nevidím tak jsem si vzal židli" "Víš že na moji postel by jsi se ještě vlezl že?" smál jsem se.
H:"To jo ale myslím že tvému příteli by se to nelíbilo" slovo přítel dá se říct skoro vyplivl "Vždyť se budeme koukat jenom na film" nadzvedl jsem nad tím obočí a posunul jsem se více ke zdi aby měl víc místa H:"Já nevím Boo je to divné" Boo? on si na to ještě pamatuje?
"Boo?" zasmál jsem se H:"Promiň já...neuvědomil jsem si to jen....bylo to tak nějak automaticky" začal se bránit "Ne v pořádku já jen.... divil jsem se že jsi si na to vzpomněl" usmál jsem se na něj mile. Konečně si sedl vedle mě a mohli jsme koukat na ten film.
H:"Ta Katniss mě už vážně štve" "Proč?" H:"Je to normální děvka, pořád přelétává z jednoho na druhého, Chudák Peeta myslel si že ho miluje a ona ho hned odkopla a v dalších dílech mu zase plete hlavu a jen se vymlouvá že to po ni chce ten prezident Hovno jen nechce zůstat sama." rozčílil se a mě se chtělo brečet protože přesně tohle dělám já.
H:"Vždycky mě naštve...nepustíme si ještě něco?" "J-jo můžeme ale co?" H:"Hmmmm........pustíme si nějaký horor" řekl nadšeně "Neee vždyť víš jak se bojím" H:"Ale noták vždyť nebudeš v pokoji sám prosím" udělal na mě psí oči a tomu se prostě odolat nedá "Tak dobře ale na záchod budeš chodit se mnou" H:"No jo pořád" něco chvíli hledal a nakonec pustil horor v zajetí démonů.
No jak jsem si mohl myslet vybral naschvál ten nejvíc strašidelný bojím se už teď a to to teprve začalo, "Aby jsi věděl příště si pustíme třeba Frozen protože ty tvoje horory mě jednou zabijou" stěžoval jsem si.
Ani jsem si to neuvědomil a po té scéně kdy z té skříně ,,vykoukly,, ty dvě ruce jsem si zabořil hlavu do Harryho hrudi a natiskl jsem se na něj jak nejvíce jsem mohl, chvíli jsem tak seděl a pak jsem si uvědomil co jsem to udělal a že to musí být Harrymu nepříjemné ale na mé překvapení kolem mě omotal ruce a jednou mě hladil po zádech aby mě trochu uklidnil.
H:"Tak tohle by se mu určitě nelíbilo" špitl po chvíli Harry "Já...promiň ale vážně nesnáším horory a nějak jsem si to neuvědomil...promiň" omlouval jsem se mu a koukal jsem se mu do očí a bylo to tady zase.
Harry
Bylo to roztomilé jak se bál a když se ke mě tak přitulil byl jsem z toho chvíli v šoku ale neodolal jsem a omotal kolem něj ruce. Začal se mi omlouvat přičemž se mi díval do očí a sem tam se mi podíval na rty Jo! Taky mě chce určitě políbit jinak by tohle nedělal ne? zaradoval jsem se.
Byl tak blízko no a jednoduše už jsem to nevydržel a přitiskl jsem své rty na ty jeho. Myslel jsem si že se buď odtáhne a nebo neudělá nic ale on si mě chytil za krk no a tak jsem si ho přitáhl za boky tak že na mě seděl obkročmo přičemž jsme se od sebe ani na chvíli neodtrhli.
Prohraboval se mi ve vlasech za které jemně tahal a já ho jednou rukou držel zezadu za stehno a druhou jsem ho hladil na boku pod tričkem. Po chvíli jsme se museli odtáhnout kvůli kyslíku a mě došlo že je konec teď si uvědomí co udělal, že má přítele a sleze ze mě ale to jsem se spletl...
Znovu se vpil do mých rtů a po chvíli jsme polibek prohloubili. Bylo to nádherný no a tak trochu... dobře až moc to směřovalo jen k jedné věci, kterou jsem si strašně přál, ale jen co jsem si vzpomněl na toho blbce Stana musel jsem to skončit.
Silou vůle jsem se od něj odtáhl a on hned pochopil, jako by se nic nestalo si sedl zpátky vedle mě a koukali jsme dál.
Ani jsem nepostřehl že jsme oba usnuli, zjistil jsem to až jsem se ráno probudil a ležel jsem s Louisem v objetí. Chvíli jsem ho pozoroval a za žádnou cenu jsem ho nechtěl budit ale bylo už hodně hodin a asi by mě nepochválil za to že jsem ho neprobudil a navíc když jsem se pohnul stisk kolem mě zesílil, "Lou vstávej za chvíli nám začíná tréning" jen nesouhlasně zabručel.
"Byl by jsi tak laskavý a pustil mě? Jinak se počůrám" zasmál jsem se v tu ránu prudce otevřel oči a okamžitě mě pustil L:"P-promiň" špitl a tváře se mu roztomile začali červenat. "To nic jen vážně musím" L:"Jo j-já musím taky" Pobrali jsme si věci a šli jsme udělat raní hygienu.
Čekal jsem že se zeptá jakože jak se nám podařilo takhle usnout nebo něco ale on mlčel a tak jsem se ho zeptal já "Ty Louisi jak jsme vůbec včera usnuli?"
L:"Já netuším....já usnul asi po tom jak byly v tom sklepě a snažili se z té baby dostat toho ducha či co to bylo ven protože od té chvíle si nic nepamatuju" "Aha no já si ani tuhle scénu nepamatuju...hm no co....... jdeš? Za 10 minut musíme být na hřišti" L:"Jo už.... jen si vezmu věci" pobrali jsme si všechny věci na tréning a šli jsme na hřiště...
Omlouvám se že je to takové krátké no a tak trochu o ničem ale ta elektřina mě fakt štvě ríno jelo všechno v pohodě a odpoledne prostě BUM a nic z toho nám jede v celém baráku jen jedna zásuvka na kterou máme napojenou televizi a internet...no ale aspoň něco takže jsem se teď snažila něco rychle napsat no a taky to tak vypadá no ale aspoň něco už sem si myslela že bych dneska nenapsala ale nedalo mi to :D
ČTEŠ
Hate or Love? (Larry) Book2
FanficPokračování povídky Dark-Find-Love :) Louis:" Ty jsi na mě naštvaný? Ty? A jako proč?" Harry:" Protože jsem ti k*rva nestál ani za ubohé Sbohem" Jedna velká překážka...dokážou jí spolu překonat a nebo je znovu rozdělí?