2 . BÖLÜM

136 4 0
                                    

Multimedya: MİRA KUYU

Miira hadi kalk , Miira hadi kalk !
Evet suan selin 'in muzigini duyuyorum , duymakla kalmayıp kafama yastık yiyorum. Selin beni bu şekilde uyandırır. Ne kadar acımasızca dimi ?

"Ya selin git başımdan. Yastığı vura vura kafamı çürüttün.

" Ne yapiyim Mira kış uykusuna yatmış ayı gibisin. Bi kalkmak bilmedin. Hem hatirlatirim bugün pazartesi. Hadi ben kaçtım by

Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Bugün okul vardı ve ben ilk günden geç kalmak istemiyordum. Hemen yataktan kalkıp banyoya girdim. Rutin işlerimi hallettikten sonra mutfağa gittim. Selin annem ve babam oturmuş kahvaltı yapıyorlar. Bende onlara Günaydın deyip Kahvaltımı yapmaya başladım. Babamın bana sinirli bakışları üzerine merak ettiğim soruyu sordum.

" o eteginin boyu ne kızım biraz kısa değil mi ? "

Evet eteğim kısaydı şort etek olduğu için en uzunu buydu.

"Evet biraz kısa ama en uzunu bu."

Kahvaltımı bitirdikten sonra seninle evden çıktık.

" Mira ilerideki parkta efe bekliyor. Birbirinizi tanidiktan sonra birbirinizi çok seveceksiniz.
Parka geldikten sonra efe ayağa kalkıp yanımıza geldi. Birbirimizi tanidiktan sonra okul yolunu tuttuk. Okula geldiğimizde gerçekten çok büyük bir okul olduğunu fark ettim. Selin "evetttt Mira kuyu aydın kolejine hoşgeldiniz " selin ' in bu lafına efe ile güldük. Okulun içine girdiğimde çoğu gözün üzerimde olduğunu farkettim selin 'e dönüp
" neden bana uzaylıymışım gibi bakıyorlar.

"Takma kafana , yeni olduğun için böyle bakıyorlar. 1 haftaya kalmaz takmazlar bile boşver.

Biz böyle konuşarak ilerlerken bir bir kapının önünde durduk mudur odası olduğunu anladigim için kapıyı çalıp içeri girdim. 40 lı yaşlarında kel ve gözlüklü bir adam gördüm ve müdür olduğunu anladım. Meşhur mudur tipi.

" sen yeni öğrenci olmalısın sınıfın 11 /E eğer sınıfı bulamassan yanına birini yolayim.

"Arkadaşım kapının önünde , teşekkür ederim. Deyip odadan çıktım Selin le aynı sınıftaydım bu beni baya rahatlatmisti. Dersin başlamasına 20 dk kaldığı için sınıfa girip eşyalarimizi bıraktık. Kantine oturup kahvelerimizi yudumladik. Kantin kapısında efeyi gördük. Efe gelip yanımıza oturdu biraz sohbet ettikten sonra sınıflarımiza çıkmak için ayaklandik biz lise 3 e gittiğimiz için 2.katta efe lise 4 e gittiği için 3.kata çıktık.

Böyle konuşurken sert bir cüsseye çarptım. Çarptığım kişiye bakmak için kafamı kaldirmamla onu görmem bir oldu.

Bu bölüm biraz kısa oldu biliyorum. Elimden geldiği kadar uzun yazmaya çalışacağım. Yorum ve oy lütfen
Sizleri seviyorumm > 3 > 3

SADECE BİR ŞAKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin