13.BÖLÜM

55 2 2
                                    

Arkadaşlar bölüm geciktigi için özürdilerim......

CAN..

Belki de seni fazla önemsiyorumdur..........

Bu sözü ona neden söyledim bilmiyorum O kızı koruma isteği geldi... Gerçekten çok masum ve duru bir güzelligi var. O kıza karsi duyguların çok karisik.

********************************

Okuldan eve geldiğimde intikam planlarıma devam için elime dosyaları aldim..... O kızı bulmam lazım..... O adamın kardeşi de benim kardeşim gibi acı çekecek.... Ve ölecek.....

********************************

Mira...

Eve geldiğimde işlerimi halledip kahvaltımı yaptım. Ortalığı topladıktan sonra salona oturup bugün olanları düşündüm.

Belki de seni fazla umursuyorumdur..... Bu ne demekti... Beni cidden umursuyomu..

Telefonuma gelen mesaj ile düşüncelerimden ayrildim... Mesaj Emrahtan'dı.

"Bu gün elimden kurtuldun ama yaninda her zaman koruyucu prensin olmayacak..."

Bu çocuk hic vazgecmiyecek herhalde....

Selin'i arayıp dışarı cikmak için planlasitk....bugün olanlari anlatmam lazim yoksa Selin'in gazabından kurtulamam......

Odama cikip uzerimi giydim. (Multi de Mira'nın giydikleri..)

Sacimi da at kuyruğu yaptim ve hazirim... Zil calinca asagi indim ve kapiyi actim. Selin heyecanli bir şekilde kapini onunde bekliyordu. Ayakkabilarimi giyinip disari ciktik.

Sahile gidip orada ki banka oturduk. Selin'e herşeyi anlattim. Selin arada Emraha küfür ediyor, Can'ın Emraha vurduğu yerlerde guluyordu.....

Selin ile bizim eve geldik... Annemgil olmadigi için Selin bir kaç gün bizde kacak.malum Emrah olayi......

Selin 'un favorisi TEEN WOLF....
Benim favori dizim ise THE VAMPİRE DİARİES olduğu için hangisini izlemek için küçük bir tartışma yasandi.... Ama kazanan ben oldum.... Selin ise filmini laptoptan değil tabletten izleyecek...

"Selin kanka Damon çok yakisikli yaaa valla Allah boş zamanında yaratmis..... MASSALLH.."

"Mira Damon'u bırak Derek çok tasss...."

"Tamam Selin sus yaa amann."

Biz boyle konuşurken kapi caldi..

Kapiyi actigimla gelen kişi karsisinda sok oldum.....

Evettt....... Yeni Miramız NİNA DOBREV.....

SADECE BİR ŞAKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin