16.BÖLÜM

37 0 0
                                    

Aklıma Emrah ile yaşadığım mutlu anılar gelince kendime küfür ettim. Her şey bir yalandan ibaretti. 'Seni seviyorum' demeleri , beni herkesten koruması , kıskanması... Her şey yalandı ve bende bunlara inanacak kadar aptal. Annem ve babam acaba benden haber alamayınca ne yapmışlardır. Selin ile Efe şuan ne yapıyordur. Peki ya Can? beni okulda göremeyince merak etmiş midir? Ah ne saçmalıyorsun Mira Can seni neden merak etsin hatta yokluğunu bile hissetmemiştir.


Aşağıdan bağırma sesleri duyunca düşüncelerimden kurtuldum ve sesleri daha net duyabilmek için kapıya biraz daha yaklaştım.

' LAN NE DEMEK YAPACAK BAŞKA BİR ŞEYİM YOKTU!!! BEN SANA DEMEDİM Mİ KAFANA SİLAH DAYANSA DAHİ HİÇBİR ŞEY SÖYLEMEYECEKSİN DİYE İT HERİF!!!!'

'...............................................'

Emrah bir süre karşıda ki kişiyi dinledi. daha sonra küfür ederek her şeyi yıkmaya başladı. Aniden bir sessizlik oldu ve sadece ayak sesleri duyuldu. Emrah'ın benim yanıma geldiğini anlayınca hemen yatağa oturdum. kapı gürültülü bir şekilde açıldı ve kırmızı görmüş boğa gibi bakan Emrah belirdi.

'Senin bu sevgilin sandığımdan da cesur çıktı. Yerimizi öğrenmiş şimdi zorluk çıkarmadan benimle geliyorsun.'

Sevgilim derken kimden bahsediyordu bu. Benim sevgilim yok ki. Hatta yakın olduğum tek erkek var o da Efe. Bir dakika! Yoksa Efe beni kurtarmak için..... Aman Allah'ım!!

'E-efe beni bulmuş mu? A-ama nasıl?'

'Ne Efesi kızım Can mıydı neydi o çocuk buraya geliyor. Şimdi bırak konuşmayı da yürü!'

Can mı ? yanlış duydum herhalde Can beni neden kurtarmaya gelsin ki? Hem nerden öğrendi benim kaçırıldığımı? kolumun hızla çekilmesi ile Emrah'a döndüm. o kadar hızlı yürüyor ki dengemi kurmak da zorluk çekiyorum. Emrah'ın arabasına yaklaştığımızda kurtulmak için çırpınıyordum ama boşuna. Tam arabaya binecekken silah sesi buna engel oldu.



Kısa bir bölüm oldu farkındayım ama uzun süren bir aradan sonra sadece bu kadar yazabildim. bundan sonraki bölümlerde daha uzun yazmaya başlayacağım... SEVİLİYONUZZ :* :* :* Ha bide oy verirseniz çok mutlu olurum :D :D

SADECE BİR ŞAKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin