O ismi duymamla olduğum yerde kaldım. Ne yani ben şimdi Can ' la grup haline gelicez ve ödev yapcaz. Sınıfta ki kızlar bana öldürecekmiş gibi bakıyorlar. Selin bana 32 diş gösterip "Kanka senden ki Şansın böylesi. Hem okulun en popüleri hem en yakışıklısını kaptın benden sana söylemesi çıkışta çok dikkatli ol. Kızlar sana saldıra bilir. "
"Yaa ne şans ama. Hem öyle göze batacak kadar da yakışıklı değil. "
Bu sözden sonra çarpılmassam iyidir. Resmen çocuğa tipsiz dedim. Allah'ım sen beni affet. AMİN. Selin'in bana bakan yüz ifadesi 'çok zevksizsin keşke ölsen' deme şeklini anlatıyor. Hoca listedeki isimleri okuduktan sonra ödevler ile ilgili bilgiler vermeye başladı.
"Evet çocuklar , kimlerle olduğunu anlamayan var mı? "Hiç kimseden ses çıkmayınca hoca konuşmasına devam etti. "Tamam o zaman . Bu ödev de yapacaklarinizi anlatıyorum. Tam 20 tane ünlü Yazarların hayatlarını ayrıntılı bir şekilde ve bu yazarların eserlerini anlatan yazılar bulup kitap sayfaları şeklinde teslim edeceksiniz. Bu ödev için 1 ayıniz var. Ben 12/A sınıfına gerekli açıklamaları yaptım. " Zil caldiktan sonra Selin ve Efe ile bahçeye çıktık. Efe "ee kızlar çıkışta ne yapıyorsunuz? Sizi cok güzel bir cafeye götürüyüm. Hem Mira 'ya İstanbul'u gezdiririz biraz " Selin 'de gülerek Efe 'yi onayladı. İkisi bana dönüp baktılar.
"Benim sadece okul çıkışı birisini görmem lazım sonra Ayten sultandan izin alıp çıkarız. " Selin gülerek bana baktı e tabi bende onun kafasına bir tane geçirdim. Efe bize anlamaz gözlerle bakıp "Ne oluyor yaa mallastiniz yine." Selin gelmesini bastırarak konuştu. "Efe hani biz sana bahsettik ya bir sınıfla grup oluşturacağız diye. Bize 12/A çıktı." Efe sasirarak "okulun sahibi Can'ın olduğu sınıf. " Selin tekrar devam etti e tabi burda kankası sinir den kudursun o Efe 'ye Güle güle anlatsın. "Evet ve Mira ile ödev yapacak kişi Can Aydın.
Sonunda zil çaldı yoksa ben Kanka katili olacaktım. Ders matematikti en azından bu beni sevindirdi. Dersimize Melih ' in soğuk esprileri Yeşim'in tırnağı kırıldığı için ağlaması ile son buldu. Ben koşar adımlarla Cangilin sınıfına gittim. Ve onu beklemeye başladım. Beyefendi sınıftan son çıkıyor tabi ilk çıkanları yiyorlar. Can çıktığında önünü kestim Can beni gördüğünde ilk önce şaşırdı sonra yüzüne tekrar o benim bayıldığım
Gülüşünü ekledi. "Ne o beni mi ozledin.""Ayy çok komiksin. Salak . Neyse seni özledigim falan yok ödev için geldim. Benim bahsiz kaderim karşıma seni çıkardı. Ee ne yapıyoruz şimdi. Bizim evin orda bir tane caf--
Sözümü keserek konuştu. Mal işte
"Ben sana mesaj atarım kafana takma. Ha bu arada beni görmek istiyorsan ödev bahanesi yapmana gerek yok. " dedi ve gitti ben boşuna demiyorum ama insan görünuslu varlıklar var diye aha şekil A :Can aydın. Dur bir dakika o ben sana mesaj atarım mi dedi ? Benim onda telefonum yok ki . Aman boşver.
Aşağı indigimde Selingil beni asagida bekliyordu yanlarına gittim ve İstanbul turu başlasınnnnn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE BİR ŞAKA
ChickLitCAN AYDIN: aydın Koleji'nin sahibi umursamaz , rahat , sinirli , yakışıklı , sportif ve inatçı. KIZLARIN HAYALİNDEKİ ÇOCUK. . MİRA KUYU : normal gelirli bir ailenin tek çocuğu. Babasının işi dolayısıyla istanbula gelen inatçı , güzel , yardımsever...