Oha Oha yeni bölüm
Multimedya : Range Rover bayiyorum bu arabaya o yüzden koydum kafa karismasin
**************************
CAN'DAN
Bir gündür Mira'yı arıyorum. Yok yok yok. ... O Emrah denen çocuğun takıldığı yerleri öğrendim. Oralara da baktım , sordum ama kimse görmemiş. acaba şimdi Mira ne yapıyodur.
MİRA'DAN
Koltuğun üzerinde ellerim ve ayaklarım bağlı şekilde oturuyorum. Geri zekalı Emrah beni Aykut'un anneannesinin bağına kaçırmıştı. Aykut kim derseniz Emrah'ın en yakın arkadaşı. Aykut sonucu ne olursa olsun Emrah'a yardım etmeye hazır kişi. Zaten bu durum da kanıtı.
Bir gündür burdayım ve hiç birşey yemedim. Sebebi ise inat... sadece şu içiyorum ama Emrah yiyecek bir şey getirdiğini yemiyorum.
"Mira açlıktan Öleceksin ye şu yemekleri."
Elinde tepsi ile yanıma geldi. Sanırım makarna getirmişti.
"Eger burada seninle birlikte yaşamaktansa açlıktan ölürüm daha iyi. "
Emrah baya sinirlenmise benziyordu. Hatta benzemiyor cidden sinirlenmişti. Bu da bu aralar çok çabuk sinirleniyo be.
"Mira delirtme beni lan. Ye şu yemeği. "
"Ye-mi-cem banane. "
Emrah tepsiyi birden fırlattı. Ve etrafında deli gibi dönmeye başlamıştı. Dönerken de saçlarını çekiyordu. Cidden korkmuştum. Birden bağırmaya başladı.
"Aaahh. Yeter lan yeter. "
Bir anda yanıma geldi ve bana tokat attı. Agzimda hissettiğim metalik tat ile dudağımın patladini anladım. Neden ağlıyordum. Odan önceden hoşlandığım için mi ? Yok sa ona güvendiğim için mi ? Evet kesinlikle ona güvendiğim için.
Parkta boş bulduğumuz banka el ele geldik ve oturduk. Beni kolunun altına aldı. Ben de başımı o huzur buldugum göğsüne yasladim.
" Emrah diyelim ki arkadaşlarımdan biri benim yanıma geldi ve dedi ki " Emrah'ı bir kızla yürürken gördüm" dedi. bende senin yanına gelip bağırdım çağırdım. Ne yaparsın ? "
" Bu soru da nerden çıktı şimdi. "
" Bilmem öylesine sordum. Hadi cevap ver. "
"Hmm. Sana çok kızlarım. "
" A-a neden sen bana kızıyorsun ki. Mağdur olan beni. Burada. "
" Bana güvendiğin için kızlarım Mira. "
Beni kolunun altından çekti ve koca elleriyle minik yüzümü avuçladı.
" Bana ne olursa olsun güvenmeni istiyorum. Konu ne olursa olsun. Seni aldatmam dediysem aldatmam. Seni seviyorum dediysem deli gibi seviyorumdur. Sana asla vurmam diyorsam da vurmam. Bunu asla unutma. "
Ben sana güvenmiştim Emrah. Temiz kalbimle sana sonuna kadar güvenmiştim..........
Ayy yeni bölüm geldi. Sizleri bekletmek istemedim.
Kurguda yardım eden Selin_5SOS sagol kardeşim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE BİR ŞAKA
ChickLitCAN AYDIN: aydın Koleji'nin sahibi umursamaz , rahat , sinirli , yakışıklı , sportif ve inatçı. KIZLARIN HAYALİNDEKİ ÇOCUK. . MİRA KUYU : normal gelirli bir ailenin tek çocuğu. Babasının işi dolayısıyla istanbula gelen inatçı , güzel , yardımsever...